Onko powerpark?
Luvattiin viedä lapset kesällä johonkin huvipuistoon, ja kaikki kun on kallista muutenkin, täytyy kohde miettiä tarkkaan.. Oulun vauhtipuisto on koettu, ihan kiva, mutta pieni.
Lapset 3, 5 ja 7 vuotta.
Moni kehuu powerparkia, mutta onko kauhean meluisa paikka? No, huvipuistot yleensäkin, mutta jos on vielä sitä kilpa-autopärinää kaiken muun lisäksi..
Muumimaailma taas kauhean etelässä, mutta kuulostaa rauhallisemmalta. Mutta onko siellä sitten oikeasti mitään nähtävää/tehtävää?
Särkänniemessä olen itse käynyt joskus lapsena, onkohan taso säilynyt, vai onko vanhentunut paikka?
Samoin olen käynyt puuhamaassa lapsena, mutta ei mitään tietoa, miten taso nykyään..
Onkohan jyväskylän korkeudella mitään?
Kiitos vastauksista, kaikki vinkit tervetulleita!
Pohjoisin
5
1130
Vastaukset
- takuu juttu
Jyväskylässä mitään mutta MIkkelissä on tämä Visulahti...Tampereen Särkänniemi on kyllä paras ja ehkä vähän kehittynyt sinun käynnistäsi.
- ylivoimaisesti
särkänniemi. Se on paras paikka
- tietoihisi
Jyväskylän seudulta löytyy varsinkin lapsiperheille suunnattu huvipuisto, Nokkakivi. sijaitsee n. 30 km Jyväskylästä pohjoiseen eli Lievestuoreella.
- powerissa
ei tuota kilpa-auton pärinää kyllä juurikaan huomaa.Rata kun kuitenkin on huvipuiston ulkopuolella ja karting-autot nyt muutenkaan eivät ole niitä kaikkein meluisimpia. Melua siis on yleisesti ottaen ihan saman verran kuin kaikissa muissakin puistoissa. Ja jos sattuu hyvä päivä, niin väkeä on vähemmän kuin lintsillä tai särkkiksessä ja jonojakin siis vähemmän.
- huolella tehty
PowerParkissa yllätti sen paikan/alueen siisteys ja viimeisen päälle tehdyt rakennukset.
Puistosta löytyy kaiken ikäisille lapsille (sekä aikuisille) laitteita ja useaan pienimmille tarkoitetuista laitteista pääsee aikuinenkin mukaan =0)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561318
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601260Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu561173Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601125Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041091Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58887Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56873KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin76812- 51807
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795