egyptin valuutta

YYLA

Hei voisiko joku kertoa mikä on egyptin valuutta ja voiko sitä suomesta vaihtaa?´Suhde euro-

6

6578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikallinen lyhenne LE

Kurssi Forexin mukaan:
      100 euroa tekee 779,19 EGP,
      ja 100 EGP tekee 12,90 €,
      valuuttaa voi tilata valmiiksi Foreksiin, ei ole välttämättä aina "hyllyssä".
      Toisaalta ei ole välttämätöntä vaihtaa etukäteen, hotellit vaihtavat ja paikallisissa pankeissa parempi kurssi.

• kurssit
      • YYLA

Kiitoksia nopeista vastauksista. Entä onkos jotain rajoituksia, paljonko rahaa saa maahan viedä jne....

• on tosi matala
        YYLA kirjoitti:

Kiitoksia nopeista vastauksista. Entä onkos jotain rajoituksia, paljonko rahaa saa maahan viedä jne....

Rahaa ei kannata ainakaan paljoa vaihtaa sillä egyptissä pankkien kurssit ovat olleet keväällä
        1 € = 8,5 egyptin puntaa.
        Samaten lentokentällä kurssi on aina matalampi jos tullessanne sielä pankissa poikkeatte.
        JOs välttämättä tarvitsee vaihtaa rahaa etukäteen niin muistakaa että hotelleissa saa myös vaihdettua, joskin hieman matalammalla kurssilla kuin pankeissa. Joten ei kun pankkiin egyptissä ja saatte kunnon kurssilla

• ..hetkonen
        YYLA kirjoitti:

..kun kysyin kesällä 2007 ja talvella 2007 valuutanvaihdosta egyptin puntiin, sanoivat pankissa etteivät vaihda egyptin rahaa, että vaihto onnistuu vain egyptissä :O, en tiiö sitten..

Jouluna vaihtokurssi oli 1 euro = about 8.7 L.E

• ..hetkonen kirjoitti:

..kun kysyin kesällä 2007 ja talvella 2007 valuutanvaihdosta egyptin puntiin, sanoivat pankissa etteivät vaihda egyptin rahaa, että vaihto onnistuu vain egyptissä :O, en tiiö sitten..

Jouluna vaihtokurssi oli 1 euro = about 8.7 L.E

Tuo edellinen kirjoittaja tarkoitti pankkeja Egyptissä (tai valuutanvaihtotoimistoja). Kurssi vaihtelee, joten joulun kursseista ei ole mitään osviittaa. Viimeksi kun katsoin oli 1 euro noin 8,3 EGP.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      85
      3408
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2226
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2103
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      112
      1914
    Aihe