egyptin valuutta

YYLA

Hei voisiko joku kertoa mikä on egyptin valuutta ja voiko sitä suomesta vaihtaa?´Suhde euro-

6

6639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikallinen lyhenne LE

      Kurssi Forexin mukaan:
      100 euroa tekee 779,19 EGP,
      ja 100 EGP tekee 12,90 €,
      valuuttaa voi tilata valmiiksi Foreksiin, ei ole välttämättä aina "hyllyssä".
      Toisaalta ei ole välttämätöntä vaihtaa etukäteen, hotellit vaihtavat ja paikallisissa pankeissa parempi kurssi.

    • kurssit
      • YYLA

        Kiitoksia nopeista vastauksista. Entä onkos jotain rajoituksia, paljonko rahaa saa maahan viedä jne....


      • on tosi matala
        YYLA kirjoitti:

        Kiitoksia nopeista vastauksista. Entä onkos jotain rajoituksia, paljonko rahaa saa maahan viedä jne....

        Rahaa ei kannata ainakaan paljoa vaihtaa sillä egyptissä pankkien kurssit ovat olleet keväällä
        1 € = 8,5 egyptin puntaa.
        Samaten lentokentällä kurssi on aina matalampi jos tullessanne sielä pankissa poikkeatte.
        JOs välttämättä tarvitsee vaihtaa rahaa etukäteen niin muistakaa että hotelleissa saa myös vaihdettua, joskin hieman matalammalla kurssilla kuin pankeissa. Joten ei kun pankkiin egyptissä ja saatte kunnon kurssilla


      • ..hetkonen
        YYLA kirjoitti:

        Kiitoksia nopeista vastauksista. Entä onkos jotain rajoituksia, paljonko rahaa saa maahan viedä jne....

        ..kun kysyin kesällä 2007 ja talvella 2007 valuutanvaihdosta egyptin puntiin, sanoivat pankissa etteivät vaihda egyptin rahaa, että vaihto onnistuu vain egyptissä :O, en tiiö sitten..

        Jouluna vaihtokurssi oli 1 euro = about 8.7 L.E


      • ..hetkonen kirjoitti:

        ..kun kysyin kesällä 2007 ja talvella 2007 valuutanvaihdosta egyptin puntiin, sanoivat pankissa etteivät vaihda egyptin rahaa, että vaihto onnistuu vain egyptissä :O, en tiiö sitten..

        Jouluna vaihtokurssi oli 1 euro = about 8.7 L.E

        Tuo edellinen kirjoittaja tarkoitti pankkeja Egyptissä (tai valuutanvaihtotoimistoja). Kurssi vaihtelee, joten joulun kursseista ei ole mitään osviittaa. Viimeksi kun katsoin oli 1 euro noin 8,3 EGP.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe