Hei voisiko joku kertoa mikä on egyptin valuutta ja voiko sitä suomesta vaihtaa?´Suhde euro-
egyptin valuutta
6
6639
Vastaukset
- paikallinen lyhenne LE
Kurssi Forexin mukaan:
100 euroa tekee 779,19 EGP,
ja 100 EGP tekee 12,90 €,
valuuttaa voi tilata valmiiksi Foreksiin, ei ole välttämättä aina "hyllyssä".
Toisaalta ei ole välttämätöntä vaihtaa etukäteen, hotellit vaihtavat ja paikallisissa pankeissa parempi kurssi. - kurssit
löytyvät täältä:
http://www.cbe.org.eg/- YYLA
Kiitoksia nopeista vastauksista. Entä onkos jotain rajoituksia, paljonko rahaa saa maahan viedä jne....
- on tosi matala
YYLA kirjoitti:
Kiitoksia nopeista vastauksista. Entä onkos jotain rajoituksia, paljonko rahaa saa maahan viedä jne....
Rahaa ei kannata ainakaan paljoa vaihtaa sillä egyptissä pankkien kurssit ovat olleet keväällä
1 € = 8,5 egyptin puntaa.
Samaten lentokentällä kurssi on aina matalampi jos tullessanne sielä pankissa poikkeatte.
JOs välttämättä tarvitsee vaihtaa rahaa etukäteen niin muistakaa että hotelleissa saa myös vaihdettua, joskin hieman matalammalla kurssilla kuin pankeissa. Joten ei kun pankkiin egyptissä ja saatte kunnon kurssilla - ..hetkonen
YYLA kirjoitti:
Kiitoksia nopeista vastauksista. Entä onkos jotain rajoituksia, paljonko rahaa saa maahan viedä jne....
..kun kysyin kesällä 2007 ja talvella 2007 valuutanvaihdosta egyptin puntiin, sanoivat pankissa etteivät vaihda egyptin rahaa, että vaihto onnistuu vain egyptissä :O, en tiiö sitten..
Jouluna vaihtokurssi oli 1 euro = about 8.7 L.E ..hetkonen kirjoitti:
..kun kysyin kesällä 2007 ja talvella 2007 valuutanvaihdosta egyptin puntiin, sanoivat pankissa etteivät vaihda egyptin rahaa, että vaihto onnistuu vain egyptissä :O, en tiiö sitten..
Jouluna vaihtokurssi oli 1 euro = about 8.7 L.ETuo edellinen kirjoittaja tarkoitti pankkeja Egyptissä (tai valuutanvaihtotoimistoja). Kurssi vaihtelee, joten joulun kursseista ei ole mitään osviittaa. Viimeksi kun katsoin oli 1 euro noin 8,3 EGP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416