Tulisipa kunnon lama

piristäisi

pirusti vai oletko eri mieltä?

mää uskon, että se on ainut pelastus tästä paskasta, kun mietitään rahalahjoja yo:lle ja muutakin skeidaa...

11

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi ihmiset

      ei sais antaa yo lahjoja.Eikö pidä palkita sitä joka jotain on suorittanut?

    • Skeidaa puhut. Jos ja kun seuraava lama
      tulee, toivotan sinulle jo etukäteen
      onnellista lama-aikaa

    • Antti Hammarberg

      Herrat Helsingissä laman alla nyyhkii ...

      Propagandasta ei tulisi loppua.

    • vielä joskus tulee...

    • hepuli

      Taidat olla pahansuopa sadisti. Tuollainen ei ole muuta kuin ilkeyttä.

      Mitä hyvää kunnon lamasta koituu? Murheita kaikille vain ja pitkäksi aikaa.

      Mutta ilmeisesti tuo olikin (tyhmä) provo.

    • köyhiä urakalla

      Kyllä lama olisi tervetullut n saataisiin lisää
      köyhiä ja velkavankia yhteiskuntaan . Loppuisi
      ylensyönti ja bensanpoltto ym, shoppailu mitä
      duunarien ämmät harrastaa.

    • Tosikko@

      olen eri mieltä. Lamasta ei olisi hyötyä kenellekkään. Mutta et tainnut ollakkaan ollenkaan yhtäänkään tosissasi. Tai sitten olet kieroutunut hölmö.

    • järjestys!

      Samat sanat!

      En ajattele niinkään yo-lahjoja vaan ylipäätään ihmisten elämänarvojen tärkeysjärjestystä.

      Kun päivittäisen ravinnon saanti ja suojautuminen ilmaston vaikutuksilta ( vaatteet, asunto ) olisivat riittävän kovan ponnistelun takana niin ehkä se mitä me kuvittelemme toisten meistä ajattelevan, jäisi vähämerkityksellisemmäksi.

      Tyytyväisyys syntyisi siitä kun joskus on kylläinen tunne (jostain ravinnosta) ja on onnistunut saamaan jotkut rytkyt päälleen ja lämpimän loukon nukkumiseen.

      Ei olisi paskankaan väliä millä autolla naapuri ajaa koska juuri kellään ei sellaista ole.

      Menin kansakouluun 40-luvun lopulla.
      Ei ollut murhetta varallisuuseroista, ei pentujen pukeutumistyylistä, ei repun mallista eikä muusta kuin syömisestä ja vitutuksesta herätä talviaamuisin kylmässä torpassa.

      Ei verrattu eikä valitettu!

    • sieltä tulee

      joka tapauksessa. Laajuudesta en uskalla sanoa mitään. Tämän kulutushysterian olis syytä järkiintyä.

      • nytkin toinen.

        Tiedän, tässä valtakunnassa on hirveä määrä ihmisiä, jotka elävät koko elämänsä lamassa, On pienet palkat, josta seuraa ilmanmuuta, aikanaan pienet eläkkeet.Eläke kun pienestäkin palkasta,on vain puolet. Itse olen juuri tuon rajan paremmalla puolella. Kukaan ei näe vaivaa, miten nuo ihmiset selviävät? Ei niinkuin liikuta mitenkään. Keinot on,jos joku vain haluaisi niitä käyttää.Tämä valtakuntamme ei ole,kaikkien ihmisten hyvinvointia palveleva?


    • torivahti

      ...hyviä loukkauksia työttömiä tai muuten köyhiksi jääneitä sukulaisia kohtaan. Minä en niitä noudata. Lähetän aina Alko:n lahjakortin, varmin tapa saada palautetta, jota odotan aina innolla. Yleensä saaja kiittää ja äitinsä/vaimonsa soittaa ja haukkuu... Ja siitä se naisväki hermostuu, kun minä vain hihittelen... Niitä harvoja hupeja elämässäni...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe