Puolanka

Very Good

sijoittui hyvin lukiovertailussa, sillä lailla.
Napisijat vois laittaa koneen kesäteloille ja painella erämajoitukseen tuonne jonnekin, sanotaan vaikka lokakuun loppuun.
Ett sillee......

13

1827

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on!

Erämajoitusta löytyy mm. Askasta, Paljakasta ja Metsähallituksen mökeistä ympäri Puolankaa. Ruikuttelut ja kaunat unehtuu moaliman puhtaimmassa luonnossa!

• mielelläni ja olen

vaikka jouluun asti, jos vain maksaja löytyy. Ovat nimittäin tietääkseni suhteellisen kalliita nämä erämajat vuokrata… Että silleen…

• Eix se
        mielelläni ja olen kirjoitti:

vaikka jouluun asti, jos vain maksaja löytyy. Ovat nimittäin tietääkseni suhteellisen kalliita nämä erämajat vuokrata… Että silleen…

pappa och mamma betalar ? ;)

• Valitettavasti…
        Eix se kirjoitti:

pappa och mamma betalar ? ;)

jää sekin suuri seikkailu kokemati :(

• kesähintojen
        mielelläni ja olen kirjoitti:

olevan edullisia ainakin Paljakassa. Metsähallitus ei pidä kiskurihintoja koskaan; käyppä kurkkaa Villi Pohjola-sivuja. Viikonloppukin tekee raiskatulle sielulle ja ruumiille ihmeitä...

• kirjoittaja suositteli
        kesähintojen kirjoitti:

olevan edullisia ainakin Paljakassa. Metsähallitus ei pidä kiskurihintoja koskaan; käyppä kurkkaa Villi Pohjola-sivuja. Viikonloppukin tekee raiskatulle sielulle ja ruumiille ihmeitä...

vähän pitemmäksi ajaksi korpeen menoa ja itte oon samaa mieltä… Jos mielestäsi Villi Pohjola tarjoaa halvalla majoitusta, voisit tietenkin maksaa mökin sanotaan vaikka lokakuun lopulle, kuten suositus on…;)

• mee sossuun!
        kirjoittaja suositteli kirjoitti:

vähän pitemmäksi ajaksi korpeen menoa ja itte oon samaa mieltä… Jos mielestäsi Villi Pohjola tarjoaa halvalla majoitusta, voisit tietenkin maksaa mökin sanotaan vaikka lokakuun lopulle, kuten suositus on…;)

Ja sieltä eikun korpeen!

• kokemukset sinulla
        mee sossuun! kirjoitti:

Ja sieltä eikun korpeen!

siitä noin hyvät, että sossun kautta korpeen… Ainakin topakasti neuvot.

• sentään

lukioiden arvottaminen lienee vähän kyseenalainen asia kaikkia maamme lukioita verrattaessa?

• mitenkäs

perustelisit tuon kyseenalaistemisuutesi? Katteusko pukkii vai näköalattomuus? Mikäs ois parempi, pökkelö?

• mittareita
        mitenkäs kirjoitti:

perustelisit tuon kyseenalaistemisuutesi? Katteusko pukkii vai näköalattomuus? Mikäs ois parempi, pökkelö?

olisi monenlaisia ja tuloksia sen laisia miten mitataan.Hyvä jotta ovat saavuttaneet hyviä arvosanoja, helpottaa tietyille opointosuunnille menemistä., Mutta kun ne aivot jäävät sille reissulle, niillä ei tulevaisuudessa Puolanka täällä sätissä ylpeile.

• mittarimato!
        mittareita kirjoitti:

olisi monenlaisia ja tuloksia sen laisia miten mitataan.Hyvä jotta ovat saavuttaneet hyviä arvosanoja, helpottaa tietyille opointosuunnille menemistä., Mutta kun ne aivot jäävät sille reissulle, niillä ei tulevaisuudessa Puolanka täällä sätissä ylpeile.

Porukka eikun paranoo ja tulokset kans. Taas ens vuonna mitataan.Aivot eivät unehu narikkaan.Vähättely sikseen , työ ja kiitokset kunniaan ja uskoa tulevaisuuteen.

• Aloittanut
        mittarimato! kirjoitti:

Porukka eikun paranoo ja tulokset kans. Taas ens vuonna mitataan.Aivot eivät unehu narikkaan.Vähättely sikseen , työ ja kiitokset kunniaan ja uskoa tulevaisuuteen.

peräänkuulutin, muutamat itteesä kyllästyneet ei osaa iloita mistään.
        No onneksi ei kuulu lähipiiriini saatikka sukuun.
        Ja jos tänne jonkun hyvänkin asian laittaa ni johan napisijat herää parjauskampanjaan. 8-)

Puolangan kermakin oli muuten jo aloittanut kesänvieton.
        Niin topakasti istuskelivat keskellä kylää penkillä ja suunnittelivat päivän menyytä.... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7820
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4380
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3912
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3218
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2933
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2731
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe