Airsoft - varusteet aloittelijalle

solepokamikhaan

elikkä voisitteko linkittää mitä tarvitsisin että voisin aloittaa airsoftauksen...en omista mitään varusteita tai muuta....(kavereiden kanssa meinataan alkaa huviksemme harrastamaan eli ei mitään vakavaa joten ei tarvitse olla mitään erikoispukuja ym.)

69

5436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m3tsAEp31kk0

      Aloitukseen et tarvitse mitään muuta kuin (maasto)puvun. Tämä voi olla vaikka musta, kunhan se edes vähän "maastoutuu" (eli ei punaista tai yms. kirkasta väriä). Helpoiten pääsee alkuun ostamalla vaikka Varustelekasta ( http://www.varusteleka.fi ) käytetyn BDU- tai BW-puvun.

      Jos omistat 4 lipasta ja haluat mennä askeleen pidemmälle niin voit myös ostaa vyön/liivin/chestrigin ja lipastaskuja. Tämä ei toki ole pakollista, saat vaan enemmän "rispektiä" ja lippaiden vaihto helpottuu.

      Myös kunnon kengät ovat hyvä ostos. Tälläisinä toimivat maihinnousukenkien lisäksi normaalit talvi- /varsikengät.

      • mmmm

        eli takkia en itse varmaan osta koska vihreä maihinnousu takki löytyy ja samoiten kengätkin mutta minkäslainen ase kannattaa ostaa?


      • m3tsAEp31kk0
        mmmm kirjoitti:

        eli takkia en itse varmaan osta koska vihreä maihinnousu takki löytyy ja samoiten kengätkin mutta minkäslainen ase kannattaa ostaa?

        Vaikka jotkut sanovat että kannattaa ostaa ensin vemppu (jousikäyttöinen) niin itse ostaisin silti ensimmäiseksikin aseeksi sähkökäyttöisen.

        Hyvä vaihtoehto voisi olla Cyman G18C sähköpistooli http://www.fairsoft.fi/tuotteet/index.php?act=viewProd&productId=99 mukana tulee kaikki tarpeellinen. Tuo olisi sinäänsä loistava vaihtoehto että jos/kun myöhemmin ostat toisen aseen voit käyttää tätä vara-aseena.

        Tämän lisäksi tarvit vielä silmäsuojaimet.


      • alleku
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

        Vaikka jotkut sanovat että kannattaa ostaa ensin vemppu (jousikäyttöinen) niin itse ostaisin silti ensimmäiseksikin aseeksi sähkökäyttöisen.

        Hyvä vaihtoehto voisi olla Cyman G18C sähköpistooli http://www.fairsoft.fi/tuotteet/index.php?act=viewProd&productId=99 mukana tulee kaikki tarpeellinen. Tuo olisi sinäänsä loistava vaihtoehto että jos/kun myöhemmin ostat toisen aseen voit käyttää tätä vara-aseena.

        Tämän lisäksi tarvit vielä silmäsuojaimet.

        Älä ikinä ostaa cymaa sen vaan sanon ja jos ostat on oma häpeä


      • täh
        alleku kirjoitti:

        Älä ikinä ostaa cymaa sen vaan sanon ja jos ostat on oma häpeä

        Cyman sähkökäyttönen AK 47 tactikal on aivan paras ase!


      • Anonyymi
        mmmm kirjoitti:

        eli takkia en itse varmaan osta koska vihreä maihinnousu takki löytyy ja samoiten kengätkin mutta minkäslainen ase kannattaa ostaa?

        Kyllä se kannattaa joku kivääri olla ellet sisällä aio pelata


    • okokokok

      no maastopukuja yms. saat mm.
      www.mp-myymälä.fi
      www.varusteleka.fi Laajasti varusteita kaikilta valtioilta ja aikajaksoilta ww2 ja sen jälkeen.

      aseita:
      proairsoft.com
      nemesis.com
      pcb-airsoft.com
      milgear.fi
      fairsoft.com/fi?
      yms. jos lisää haluat googleta vaikka.

    • pyssy poika

      no ei tarvii olla kun joku maski ettei silmät mee löysin prismasta 2.50 euroo olevan aseen saa hyvän 30 e tarjous talosta tai jostain halpa hallista mun ase on saman hintanen kun ehotan mun lentää 60m ja maaston väriset vaatteet ei tarvii pukuja joku liivi ja lippis ei satu päähän paljoo

    • Thoni

      Aloittamiseen ei tarvita kuin silmäsuojaimet. Silmäsuojat ennen kuin asetta edes rupeaa miettimään.

      Aseeksi kelpaa edullisempikin jousivirtteinen pistooli, jolla pääset hieman homman makuun ja tiedät onko laji sinulle sopiva. Jos et ole harrastukseen tyytyväinen niin ei ole tullut tuhlattua satoja euroja turhaan.

      Jos homma kiinnostaa, niin sitten voit tarpeidesi mukaan tehdä ostoksia.

      Ei ne varusteet pelaajaa tee vaan pelaaja itse.

      Thoni

      • Nimimerkki?

        Joo-o, riippuu monenko kamun kaa pelaat=D Ja hintarajastakin riippuu..Jos oot varma että laji kiinnostaa niin ota vaikka kunnon ase aluks, vaikka käytetty maruin ak47..Hiton tarkkoja, isot lippaat ja hyvä kestävyys, vaikka lähdöt ookkaa mitään järjettömiä ettei satu kauheesti jos osuu..Jos et oo ihan varma kiinnostaako laji tai sulla on alhanen budjetti tai jos pelaat vaan yhen kamun kaa, luulis sen maruin vemppu glockin hoitavan hommansa..Niin ja vemppu tarkottaa kertaviritteistä itseladattavaa..Ja sitten mielestäni ei tarvi muutakun vaikka tummat toppaliivit tai jotain muuta tälläistä, ja maskin tai suojalasit, proairsoftissa on erityisen hyvä maski joka ei huurru niin tuo aim survivor.Siinä on TODELLA pieniä reikiä, eikä kuulasta vaikka se hajoaisikin niin tule muuta kuin todella pieniä osia mahdollisesti läpi.En usko että mitään :) Ja itse ottasin alotukseen nämä:

        Marui ak47 tarjous, akku ja laturi mukana (279e, Proairsoftista)
        Kings Arms ak lipaspaketti,5kpl 110 kapasiteettistä lipasta (39e,Proairsoftista/Pcb airsoftista)
        Aim survivor maski (19e?, Proairsoftista)
        Mahdollisesti maastoasu ja vaikka normaalille vyölle tuleva lipastasku.


      • siebensju
        Nimimerkki? kirjoitti:

        Joo-o, riippuu monenko kamun kaa pelaat=D Ja hintarajastakin riippuu..Jos oot varma että laji kiinnostaa niin ota vaikka kunnon ase aluks, vaikka käytetty maruin ak47..Hiton tarkkoja, isot lippaat ja hyvä kestävyys, vaikka lähdöt ookkaa mitään järjettömiä ettei satu kauheesti jos osuu..Jos et oo ihan varma kiinnostaako laji tai sulla on alhanen budjetti tai jos pelaat vaan yhen kamun kaa, luulis sen maruin vemppu glockin hoitavan hommansa..Niin ja vemppu tarkottaa kertaviritteistä itseladattavaa..Ja sitten mielestäni ei tarvi muutakun vaikka tummat toppaliivit tai jotain muuta tälläistä, ja maskin tai suojalasit, proairsoftissa on erityisen hyvä maski joka ei huurru niin tuo aim survivor.Siinä on TODELLA pieniä reikiä, eikä kuulasta vaikka se hajoaisikin niin tule muuta kuin todella pieniä osia mahdollisesti läpi.En usko että mitään :) Ja itse ottasin alotukseen nämä:

        Marui ak47 tarjous, akku ja laturi mukana (279e, Proairsoftista)
        Kings Arms ak lipaspaketti,5kpl 110 kapasiteettistä lipasta (39e,Proairsoftista/Pcb airsoftista)
        Aim survivor maski (19e?, Proairsoftista)
        Mahdollisesti maastoasu ja vaikka normaalille vyölle tuleva lipastasku.

        Ihan ensimmäiseksi silmäsuojaimet. Ihan kelvollisia maskeja saa tarjoustalosta kympillä. Myöhemmin, jos haluaa, sitten jotkut ihan kunnon suojalasit.

        Jos haluaa nopeasti pelaamaan, ei välttämättä edes maastopuvun hankinta ole välttämätöntä. Kyllä tuolla isommissakin peleissä jotkut näyttävät verkkareilla vetävän. Mutta Varustelekasta saa esimerkiksi Saksan pv:n (Bundeswehr) käyttämiä maastopukuja, jotka sopivat aika hyvin tänne Suomen maastoon, ja niitä aika paljon näkyy, halpoja kun ovat.

        Aseeksi kannattaa valita joku Maruin sähkökäyttöinen rynkky/konepistooli. Ihan pelkkää pistoolia en suosittelisi aloittelijalle, koska sitä ei välttämättä tajua sen tehoa. Toki, jos et ole IKINÄ ennen softannut, etkä tiedä edes pidätkö siitä, joku vemppupisla (jousikäyttöinen) ihan aluksi jostain halpahallista. Itsekin kävin kerran kokeilemassa pistoolilla millä pitää joka kuulan jälkeen vetää se luisti taakse. Eihän sillä pärjää sähköille, mutta kyllä nyt pelin ideaan pääsee. Ja jos on kilttejä kavereita nehän voivat lainata sähköään.

        Sitten kun kokemusta kertyy, kannattaa panostaa rekvisiittaan (taisteluliivit, polvisuojat, ym.). Aluksi kuitenki nyt tärkeintä että pääsee pelaamaan.


      • siebensju2
        siebensju kirjoitti:

        Ihan ensimmäiseksi silmäsuojaimet. Ihan kelvollisia maskeja saa tarjoustalosta kympillä. Myöhemmin, jos haluaa, sitten jotkut ihan kunnon suojalasit.

        Jos haluaa nopeasti pelaamaan, ei välttämättä edes maastopuvun hankinta ole välttämätöntä. Kyllä tuolla isommissakin peleissä jotkut näyttävät verkkareilla vetävän. Mutta Varustelekasta saa esimerkiksi Saksan pv:n (Bundeswehr) käyttämiä maastopukuja, jotka sopivat aika hyvin tänne Suomen maastoon, ja niitä aika paljon näkyy, halpoja kun ovat.

        Aseeksi kannattaa valita joku Maruin sähkökäyttöinen rynkky/konepistooli. Ihan pelkkää pistoolia en suosittelisi aloittelijalle, koska sitä ei välttämättä tajua sen tehoa. Toki, jos et ole IKINÄ ennen softannut, etkä tiedä edes pidätkö siitä, joku vemppupisla (jousikäyttöinen) ihan aluksi jostain halpahallista. Itsekin kävin kerran kokeilemassa pistoolilla millä pitää joka kuulan jälkeen vetää se luisti taakse. Eihän sillä pärjää sähköille, mutta kyllä nyt pelin ideaan pääsee. Ja jos on kilttejä kavereita nehän voivat lainata sähköään.

        Sitten kun kokemusta kertyy, kannattaa panostaa rekvisiittaan (taisteluliivit, polvisuojat, ym.). Aluksi kuitenki nyt tärkeintä että pääsee pelaamaan.

        tosiaan sitten, ei kannata missään metsässä luvattomasti pelata, etsitte paikan, jossa on maanomistajan lupa, ja kannattaa käyttää biokuulia jos ette kysy, saako muovisia käyttää.

        Suosittelisin kuitenkin että menisitte aluksi paikallisen seuran peleihin (hae googlesta esim: kotipaikkakuntasi airsoft). Näin vältytte tyhmyyksien tekemiseltä.

        Linkki maastopukuun: http://www.varusteleka.eu/prebeo/showproduct.php?show_product=_2IF0S8KTE

        Linkki luotettavaan airsoftasekauppaan: http://www.proairsoft.com/acatalog/


      • ******
        siebensju2 kirjoitti:

        tosiaan sitten, ei kannata missään metsässä luvattomasti pelata, etsitte paikan, jossa on maanomistajan lupa, ja kannattaa käyttää biokuulia jos ette kysy, saako muovisia käyttää.

        Suosittelisin kuitenkin että menisitte aluksi paikallisen seuran peleihin (hae googlesta esim: kotipaikkakuntasi airsoft). Näin vältytte tyhmyyksien tekemiseltä.

        Linkki maastopukuun: http://www.varusteleka.eu/prebeo/showproduct.php?show_product=_2IF0S8KTE

        Linkki luotettavaan airsoftasekauppaan: http://www.proairsoft.com/acatalog/

        Hei ku tuol fincoinssis on toi Warrior MB-01 : http://www.fincoins.fi/images/aseet/MB-01i.jpg nii pitääks tai kannataaks siihen ostaa uus jousi ku se on kiinalainen se ase?


      • American Idiot

      • lolzz
        American Idiot kirjoitti:

        Toi on vemppu

        hyvä huomio


      • lolzz
        Nimimerkki? kirjoitti:

        Joo-o, riippuu monenko kamun kaa pelaat=D Ja hintarajastakin riippuu..Jos oot varma että laji kiinnostaa niin ota vaikka kunnon ase aluks, vaikka käytetty maruin ak47..Hiton tarkkoja, isot lippaat ja hyvä kestävyys, vaikka lähdöt ookkaa mitään järjettömiä ettei satu kauheesti jos osuu..Jos et oo ihan varma kiinnostaako laji tai sulla on alhanen budjetti tai jos pelaat vaan yhen kamun kaa, luulis sen maruin vemppu glockin hoitavan hommansa..Niin ja vemppu tarkottaa kertaviritteistä itseladattavaa..Ja sitten mielestäni ei tarvi muutakun vaikka tummat toppaliivit tai jotain muuta tälläistä, ja maskin tai suojalasit, proairsoftissa on erityisen hyvä maski joka ei huurru niin tuo aim survivor.Siinä on TODELLA pieniä reikiä, eikä kuulasta vaikka se hajoaisikin niin tule muuta kuin todella pieniä osia mahdollisesti läpi.En usko että mitään :) Ja itse ottasin alotukseen nämä:

        Marui ak47 tarjous, akku ja laturi mukana (279e, Proairsoftista)
        Kings Arms ak lipaspaketti,5kpl 110 kapasiteettistä lipasta (39e,Proairsoftista/Pcb airsoftista)
        Aim survivor maski (19e?, Proairsoftista)
        Mahdollisesti maastoasu ja vaikka normaalille vyölle tuleva lipastasku.

        itse asiassa itselataava ei tarkoita että ase pitää itse ladata... vaan:
        -itselataava tarkoittaa että ase lataa itsensä itsestään eli aseen käyttäjän tarvitsee vain painella liipasimesta ja vaihtaa lippaat::`D
        -tuo sinun kertaviritteinen taas on oikea termi;;D


      • sano ei ritilöille!!
        Nimimerkki? kirjoitti:

        Joo-o, riippuu monenko kamun kaa pelaat=D Ja hintarajastakin riippuu..Jos oot varma että laji kiinnostaa niin ota vaikka kunnon ase aluks, vaikka käytetty maruin ak47..Hiton tarkkoja, isot lippaat ja hyvä kestävyys, vaikka lähdöt ookkaa mitään järjettömiä ettei satu kauheesti jos osuu..Jos et oo ihan varma kiinnostaako laji tai sulla on alhanen budjetti tai jos pelaat vaan yhen kamun kaa, luulis sen maruin vemppu glockin hoitavan hommansa..Niin ja vemppu tarkottaa kertaviritteistä itseladattavaa..Ja sitten mielestäni ei tarvi muutakun vaikka tummat toppaliivit tai jotain muuta tälläistä, ja maskin tai suojalasit, proairsoftissa on erityisen hyvä maski joka ei huurru niin tuo aim survivor.Siinä on TODELLA pieniä reikiä, eikä kuulasta vaikka se hajoaisikin niin tule muuta kuin todella pieniä osia mahdollisesti läpi.En usko että mitään :) Ja itse ottasin alotukseen nämä:

        Marui ak47 tarjous, akku ja laturi mukana (279e, Proairsoftista)
        Kings Arms ak lipaspaketti,5kpl 110 kapasiteettistä lipasta (39e,Proairsoftista/Pcb airsoftista)
        Aim survivor maski (19e?, Proairsoftista)
        Mahdollisesti maastoasu ja vaikka normaalille vyölle tuleva lipastasku.

        KRÖHM... Jos pari kertaa ammut siihen ritilämaskiinsähköaseella,nniin eiköhän kohta oo maskissa pikkasen isompia reikiä. On kokemusta! Osta semmonen proairsoftin gxg linssimaski,ei huurru, kestää, kokemusta siitäkin koska se on tällä hetkellä käytössä.


    • airsoft rulez

      nii että se toimii iha hyvi vaikka se on ollu mulla vuoden vaikka lipas oli rikki ja mulla on nyt 3 lipasta 1 oikeen mallisen ak-47 lipas ja rumpulipas ja 1 normaali lipas.





      ja sitte mulla on 2 vemppua scorppari ja super x9. ja kaasutoiminen ak-47

      • rfGDSFGF

        toi on sun unelmas trolli


    • glokki

      aseeksi osta marui glock 17 hop up hyvä on mut älä osta mitää super kanuunaa aluks

    • airsoft mestari

      osta hyvä ase ja paljon kuulia. vähintään pitää olla silmäsuojat jos sotaa meinaatte ja muutenkin. Ja valikkaa joku esim. autio saha tai tontti. ja maan omistajalta pitää olla lupa, muuten rapsahtaa sakot! ja lippaita pitää olla ainakin yks ja vaikkany moni taskuinen takki jne. ja sitte pitää valita puolet voitte ottaa vaikka punaset ja siniset huivit siniset on siniset ja punastet on punaset.

      • wilms

        hei, attelin täs ostaa sellase thompsonin, nii tietääkö kukaa mistä niitä oikeest saa, ku aika mones nettisivus ne o loppu?


      • dfd
        wilms kirjoitti:

        hei, attelin täs ostaa sellase thompsonin, nii tietääkö kukaa mistä niitä oikeest saa, ku aika mones nettisivus ne o loppu?

        proairsoftist 89 euroo


    • etsien...?

      Onko semmoisia vaatteita jotka suojais paremmin kuin noi pelkät normi maastopuvut jottei joka kuulan osuman jälkeen olisi iho punaisena? Varsinkin käsivarret ja reisien alue olisi hyvä saada parempaan suojaan.
      Ja miten muuten tää (Mil-Tec ghilliepuku) suojaa tuleeko kuulat suoraan iholle?

      Mulla olisi muutamia aseita suurin lähtönopeus 123m/s ja kyl sattuu ku osuu niin olis ihan kiva löytää joitain vaatteita jotka estäisivät vähän tuota kuulaa jottei suoraan mäjähdä ihoon.

      Vai pitääkö ruveta itte toppaa pukuja jollain...

      • Vaatetus

        Sellaista pukua ei kesälle löydy mikä ei sattuisi vähän eikä ole hirveän kuuma!! Talvelle jos ostat puvun niin siinä ei välttämättä satu kun kuula tulee mutta sekin riippuu vähän!!!


      • Yks tyttö

        Öö no mulla on maaston väriaet kuravaatteet ne hylkii kuulia.


      • Oikein
        Vaatetus kirjoitti:

        Sellaista pukua ei kesälle löydy mikä ei sattuisi vähän eikä ole hirveän kuuma!! Talvelle jos ostat puvun niin siinä ei välttämättä satu kun kuula tulee mutta sekin riippuu vähän!!!

        Niinpä


    • -.-

      se kuula ei satu jos ei ammuta 140m/s metrin pääst perseelle-.-!!!! ja aluks kannattaa ostaa joku glock 17 vemppu pisla ja maski

    • nero nörtti

      no samaa mä sanon mitä muut eli wemppu ja maski eka jos innostut nii osta sit eka pari lipasta ja ku rupee se wemppu oleen jo vähän liianki käytetty nii osta vaikka maruin ak47 käytettynä sitte vasta toi rekvisiitta esim maastoasut ja liivit.
      AKhon kandee ostaa sit pari varalipasta, kyseinen ase lähtee jotain 90 m/s eli ku sillä osuu nii kyl sen huomaa. ittelläni on se ase ja on kyllä erittäin hyvä ite en tykkää esim ak-47 speznats betasta piste
      mulla on myös tuo kaasutoiminen maruin m90 mutta älä sitä osta ku on parempiiki sain ite sen joululahjaks ja iha hyvä se on X D
      sit toine hyvä ase wempun jälkeen on joku 40 euron pumppari.

      ps.mun oma ak on käytetty ja toimii ku minä itse eli täydellisesti sain sen huuto.netistä 80e paitsi että jouduin akun johdot kolvaan ku ne oli kulunu puhki eli jos on kärsivällisyyttä ja aivot (jos ei oo aivoi nii lainaa) nii kyl tuolta huuto.netistä tommone AK kin löytyy halvalla.

      pss. sori tuli vähän pitkä ps

    • softaaja 8

      itse alotin softaan abaut 8 vuotiaan ja oli mul aluks pari pistoolii, sit hommasin pumppuhaulikon, ja sen jälkeen mul oli pari vuotta ak-47 mut oon kyl tykänny softaukses eniten cp2 pistoolista : taurus PT 24/7

    • jopla

      varusteiks ehk tactical vest maastopuku ja pro airsoftist saa gybergunin kevyen ak:n et ku käyttää päätä eikä munaa nii voit saada kaikki kamat satkull ja muute onnee alotuksee ps.sellane kysymys et mis kaupungis asut??

    • Niska78

      Mä kävin hommaamassa mun maastokamat täältä.
      www.maihinnousu.fi
      Hinnat näytti olevan ainakin mun mielestä hyvät ja niillä on tosi paljon original army kamoja myös halvalla.

    • sasdasdadasddds

      melkein kaikki on unohtanut mainita: maski pitää ennen käyttöä testata! ellei se ole luotetusta kaupasta esim. milgearista niin se pitää testata eli ampua siihen monta kertaa että voi olla varma että se kestää.

    • snipu-asiantuntia
    • paras softaaja

      osta alottelijapaketti jos alotat ja osta myös kaikki varusteet nii ei satu ja kutsu kaveris softaa heti

      • Softman

        Toi oli hyvä neuvo mutta ite hakisin AK 47 aloittelijoille


    • skldhasdhlashdlas

      osta m14 ja suoja lasit . lisä lippaita ja myös lipastasku

    • aika JÄNNÄÄ

      kumpia kuulia kannattaa käyttää 0.12 vai 0.20 ?? :D

    • Fyreme

      Aina vähintään 0.20. Tehojen kasvaessa vain raskaampia kuulia kehiin.

      • airsoft aloittelija

        HUOM!!!HUOM!!!!HUOM!!!!
        LUKEKAA ASEESTA ETTÄ SIINÄ EI PIDÄ KÄYTTÄÄ 0.12 TAI 0.20!!!
        NIMITTÄIN SIT SIIN SÄÄ KÄYTTÄÄ VAAN NIITÄ KUULIA!!!
        ja jos ase hajoo ja oot käyttäny vääriä kuulia niin sit se on oma vika ja sit v..... tutaa!!!


      • airsoft aloittelija
        airsoft aloittelija kirjoitti:

        HUOM!!!HUOM!!!!HUOM!!!!
        LUKEKAA ASEESTA ETTÄ SIINÄ EI PIDÄ KÄYTTÄÄ 0.12 TAI 0.20!!!
        NIMITTÄIN SIT SIIN SÄÄ KÄYTTÄÄ VAAN NIITÄ KUULIA!!!
        ja jos ase hajoo ja oot käyttäny vääriä kuulia niin sit se on oma vika ja sit v..... tutaa!!!

        hup siis aseen pakkauksesta tietenkin pitää lukee se!!!


    • airsoft hullu

      AK-47 on hyvä

      • Melkein oikein

        Korjaan:paras


    • wuuut

      1.suojalasit (bollet) tai maski näköä ei saa takasin jos kuula osuu

      2.ase

    • tää on totta usko jo

      ihan eka mitä mäki tein ostin http://www.proairsoft.com/ täältä nii ostin halen (puujäljitlmän) nii sit linssi maskin ostin kanssa ja ammuin maskii eikä hajonnut ja menin softaa 2 kamun kaa. HUOM!!!! HUOM!!! HUOM!!! hanki kaveri softaa jos et haluu niin osta ase johki muuhu käyttöö jos keksit käyttöö

      • airsoft aloittelija

        kuule sul tais jäädä viesti kesken!
        Vai jäikö?


    • airsoft aloittelija
      • kananmunakolmetoista

        sun pisla on tota parempi


    • airsoft aloittelija

      Olisko espoos hyvä airsoft seuraa/kerhoo? Nimittäin ajattelin alottaa aisoftin yhen kamun kaa ja tarttisin seuran/ kerhon.

    • softi isä
    • airsoft aloittelija

      PKS-airsoft on hyvä mut mun kaverion 11v eli se eipääse jäseneneks.
      tyhmää!!!!

    • airsoft heebo

      Moi airsoft aloittelija

      älä vaa osta sitä halpis AKoota siit lähett just 50m

    • airsoft asijantuntia

      hei eka kannattaa ostaa joku vemppu,maastopuku,maski ja sit vast kunnon uvut ja aseet

    • RT

      cyma ak47 tai gybergun ak 47 beta on aika hyviä alotusaseita. myös G&G combat machine/ cm16 on hyvä. sitten, maastopuku: osta varustelekasta soldier 95 maastopuku. käytettynä. se on halpa ja ihan hyvä. siinä hyvät aloittelijan vehkeet

      • softaaja7

        ostappa proairsoftista kj worksin mk2 kaaasupistooli


      • softaaja7
        softaaja7 kirjoitti:

        ostappa proairsoftista kj worksin mk2 kaaasupistooli

        sorry piti tullla toho alempaaa :DD


    • airsoft-aloittelija1

      Mikä ois hyvä ekaks aseeks? maxim hinta 90e. votte kirjottaa myös hyvii kauppoi

      • FaFaFaFaFaFaFamas!

        http://www.proairsoft.com/acatalog/info_400901.html paras halvassa hintaluokassa. Suosittelen! Ihan mahtava kuulat lentää pitkälle ja on tarkka. ja kuten sanoin tuo on HYVIEN aseiden halvimmasta päästä. Et saa alle 140€ hyvää rynnäkkökivääriä/carbiinia yms.


    • nuubi softaaja

      Kannattako ostaa ICS:n aseita? Itseäni kiinnostaisi Sig 551!
      Kaikkihan(?) ne kai kuitenkin tehdään kiinassa?

      • Herätys

    • yuguytcfytdc

      no paras airsoftase on mun mielestä ics galil arm.siitä tosin lähtee aivan helvetin lujaa mutta se on tarkka ja siinä on kaikkia kivoja lisäosia. mutta joo, ekaks kantsii ostaa joku jousitoiminen pistooli tai haulikko koska ne on halpoja muihin verrattuna
      ja sitjos haluu välttämättä maastoasunniin siihen kelpaa ihan mikä vaan vihertävä,mutta jos haluaa olla ihan näkymätön niin joko ghillie tai anglija sumrak.

    • Karhu18

      toi onks ASG M15A4 (sähkökäyttöne) hyvä onko kenelläkään kokemusta

      • Ei. Katsopa vaikka www.taiwangun.com www.gunfire.pl www.tradesoft.fi


      • Älä jaksa trollata.


    • wdwf34

      Juu. ei mitään gg comboja. Ne kalliimmat G&Gt on jo hyviä.

    • JORMANKALJAMAHA

      Mä alotin airsoftin hankkimalla tämän
      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_16025039.html

      käytin sitä pari viikkoa mutta kyllästyin siihen ja ostin parempaa laatua olevan tuotteen eli tämän
      2x http://www.proairsoft.com/acatalog/info_200939pois.html
      ja koske ne oli niin kewyitä käytin niitä akimbona ja ammuin kaikkiipäähä ja huusin HEDSHOT JA KALJAMAHA!!!!!!!!!!! sitte frägäsin kaikki ja olin paras!!!!!!!!

      Sitten vittuunnuin airsoftiin ja päätinlopettaa mutta ostin poroairsoftista näöitä

      http://www.proairsoft.com/acatalog/info_20059991.html

      ja hakkasin niillä NAAPURIN MATIN ja se kuoli LOLLOLXXDDDDD :::::DDDDDDDDDDDDD

      VITTU OON TOSIKOVA!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Jos aiot ostaa aseen niin osta se joko

      Tradesoft
      Milgear
      Atom airsoft
      Taiwan gun
      Gunfire

      Ne on luotettavia airsoft kauppoja
      Mutta älä ikinä osta asetta pro airsoftista kokemusta on ja tuotteet ei ole luotettavia eikä hyviä.

    • Anonyymi

      Ja jos haluaa ostaa hyvän aseen niin Specna arms in sähköinen G36C rynnäkkökivääri.
      Itsellä ollu tuo G36C pari vuotta käytössä eikä mitään ongelmaa ole ollut ja ei oo mennyt lähes kertaakaan rikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      83
      6004
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2043
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1805
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe