Haukkoo

EteläTurku

Meillä tuli 2 poikasta niistä viidestä munasta. Kaikki on ihan hyvin tähän asti. Kiki tirkistelee pöntöstä . Kohta kait tulee sieltä orrelle? Kuoriutui 5.5 . Onkohan sillä joku hätänä? Haukkoo hengkee niinku olis juosut pitkän matkan. Kiki ei tee sitä koko aikaa mutta mielstäni liikaa? Lapset on nimenyt ne Kiki & Pini.

4

400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töyhtö*(Kohmo)

      jos on kovin hengästynyt,voihan olla pikkusytämessä häikkää....
      Vauvat ovat niin pieniä vielä...joko se siis lentelee vai haukkoo henkeä pöntön luukusta?
      Voihan se olla jännittynyt ihmeellisestä maailmastakin?
      Ovatko olleet jo ulkona pöntöstä?
      Arvaapa mitä meille tuli neitokakadun-vauvasta?
      Höyhenetön nahkavauva isot siivet vain...Himputin emo on nyppinyt koko lapsen...nyt ovat eristetty,emo on Ludden kanssa toisella puolen ja Elvis-isä ruokkii vauvaa.Huh,huh.
      Lasten kanssa on ongelmia ;)
      Ps.Kivat nimet vauvoillanne.

      • EteläTurku

        Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään


      • töyhtö*
        EteläTurku kirjoitti:

        Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään

        Varmasti suloisia...Perheenne on haltioissaan?
        ..( Alkajaisiksi voit lähettää yksärin linnut forumilta....nyt taidan kellahtaa kuten tiputkin...omalle nukkumapaikalle.)
        Ps.se höyhenetön neitovauva istuu sormella ja leikkii naruilla,eikä ole töyhtö ollenkaan vielä kasvanut,pientä untuvaa on tullut selkään ja rintaan.Iloinen lapsukainen, kun ei mutsi enää nypi.
        Ei Ludvig kelpaa Priscillalle,Elvistä se kiljuu.


      • -BumBa

        emo nyppinny 3undulaattivauvaa. pienimmän aika pahast :< mut isi hoitaa ja nyt vaa ottelen et alkaa sulat ja höyhenet kasvaa :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe