Meillä tuli 2 poikasta niistä viidestä munasta. Kaikki on ihan hyvin tähän asti. Kiki tirkistelee pöntöstä . Kohta kait tulee sieltä orrelle? Kuoriutui 5.5 . Onkohan sillä joku hätänä? Haukkoo hengkee niinku olis juosut pitkän matkan. Kiki ei tee sitä koko aikaa mutta mielstäni liikaa? Lapset on nimenyt ne Kiki & Pini.
Haukkoo
4
416
Vastaukset
- töyhtö*(Kohmo)
jos on kovin hengästynyt,voihan olla pikkusytämessä häikkää....
Vauvat ovat niin pieniä vielä...joko se siis lentelee vai haukkoo henkeä pöntön luukusta?
Voihan se olla jännittynyt ihmeellisestä maailmastakin?
Ovatko olleet jo ulkona pöntöstä?
Arvaapa mitä meille tuli neitokakadun-vauvasta?
Höyhenetön nahkavauva isot siivet vain...Himputin emo on nyppinyt koko lapsen...nyt ovat eristetty,emo on Ludden kanssa toisella puolen ja Elvis-isä ruokkii vauvaa.Huh,huh.
Lasten kanssa on ongelmia ;)
Ps.Kivat nimet vauvoillanne.- EteläTurku
Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään
- töyhtö*
EteläTurku kirjoitti:
Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään
Varmasti suloisia...Perheenne on haltioissaan?
..( Alkajaisiksi voit lähettää yksärin linnut forumilta....nyt taidan kellahtaa kuten tiputkin...omalle nukkumapaikalle.)
Ps.se höyhenetön neitovauva istuu sormella ja leikkii naruilla,eikä ole töyhtö ollenkaan vielä kasvanut,pientä untuvaa on tullut selkään ja rintaan.Iloinen lapsukainen, kun ei mutsi enää nypi.
Ei Ludvig kelpaa Priscillalle,Elvistä se kiljuu. - -BumBa
emo nyppinny 3undulaattivauvaa. pienimmän aika pahast :< mut isi hoitaa ja nyt vaa ottelen et alkaa sulat ja höyhenet kasvaa :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974