Haukkoo

EteläTurku

Meillä tuli 2 poikasta niistä viidestä munasta. Kaikki on ihan hyvin tähän asti. Kiki tirkistelee pöntöstä . Kohta kait tulee sieltä orrelle? Kuoriutui 5.5 . Onkohan sillä joku hätänä? Haukkoo hengkee niinku olis juosut pitkän matkan. Kiki ei tee sitä koko aikaa mutta mielstäni liikaa? Lapset on nimenyt ne Kiki & Pini.

4

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • töyhtö*(Kohmo)

      jos on kovin hengästynyt,voihan olla pikkusytämessä häikkää....
      Vauvat ovat niin pieniä vielä...joko se siis lentelee vai haukkoo henkeä pöntön luukusta?
      Voihan se olla jännittynyt ihmeellisestä maailmastakin?
      Ovatko olleet jo ulkona pöntöstä?
      Arvaapa mitä meille tuli neitokakadun-vauvasta?
      Höyhenetön nahkavauva isot siivet vain...Himputin emo on nyppinyt koko lapsen...nyt ovat eristetty,emo on Ludden kanssa toisella puolen ja Elvis-isä ruokkii vauvaa.Huh,huh.
      Lasten kanssa on ongelmia ;)
      Ps.Kivat nimet vauvoillanne.

      • EteläTurku

        Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään


      • töyhtö*
        EteläTurku kirjoitti:

        Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään

        Varmasti suloisia...Perheenne on haltioissaan?
        ..( Alkajaisiksi voit lähettää yksärin linnut forumilta....nyt taidan kellahtaa kuten tiputkin...omalle nukkumapaikalle.)
        Ps.se höyhenetön neitovauva istuu sormella ja leikkii naruilla,eikä ole töyhtö ollenkaan vielä kasvanut,pientä untuvaa on tullut selkään ja rintaan.Iloinen lapsukainen, kun ei mutsi enää nypi.
        Ei Ludvig kelpaa Priscillalle,Elvistä se kiljuu.


      • -BumBa

        emo nyppinny 3undulaattivauvaa. pienimmän aika pahast :< mut isi hoitaa ja nyt vaa ottelen et alkaa sulat ja höyhenet kasvaa :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe