Meillä tuli 2 poikasta niistä viidestä munasta. Kaikki on ihan hyvin tähän asti. Kiki tirkistelee pöntöstä . Kohta kait tulee sieltä orrelle? Kuoriutui 5.5 . Onkohan sillä joku hätänä? Haukkoo hengkee niinku olis juosut pitkän matkan. Kiki ei tee sitä koko aikaa mutta mielstäni liikaa? Lapset on nimenyt ne Kiki & Pini.
Haukkoo
4
453
Vastaukset
- töyhtö*(Kohmo)
jos on kovin hengästynyt,voihan olla pikkusytämessä häikkää....
Vauvat ovat niin pieniä vielä...joko se siis lentelee vai haukkoo henkeä pöntön luukusta?
Voihan se olla jännittynyt ihmeellisestä maailmastakin?
Ovatko olleet jo ulkona pöntöstä?
Arvaapa mitä meille tuli neitokakadun-vauvasta?
Höyhenetön nahkavauva isot siivet vain...Himputin emo on nyppinyt koko lapsen...nyt ovat eristetty,emo on Ludden kanssa toisella puolen ja Elvis-isä ruokkii vauvaa.Huh,huh.
Lasten kanssa on ongelmia ;)
Ps.Kivat nimet vauvoillanne.- EteläTurku
Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään
- töyhtö*
EteläTurku kirjoitti:
Eivät vielä lentele.Pöntössä ovat vielä. Olen kumminki pidelyt niitä käsissä ja antanut tallata olkkarin lattiaa. Kovaa vauhtia meneevät eteenpäin. Ovat niin kauniita. Väritkin jo alakaa näkymään. Ovat ihan kopiot äidisä ja isästä Kiki on väriltään ku Titi & Pini on ku Tau. Joo nimet :D Isompi tytömme anto nimet. Sopiivat ihan heille sukupuolesta tietämättä. Ludde sai prisilansa. Voi ressukkaa Elvistä koville joutuu ruokinnan suhteen. Miksköhän se nyppii? Toivotaann että kaikki järjestyy lapsienne kans :) Olen hukkutanut sen sun s-osoteen voisin laittaa kuvia tulemaan ;) Kuulaan & nähdään
Varmasti suloisia...Perheenne on haltioissaan?
..( Alkajaisiksi voit lähettää yksärin linnut forumilta....nyt taidan kellahtaa kuten tiputkin...omalle nukkumapaikalle.)
Ps.se höyhenetön neitovauva istuu sormella ja leikkii naruilla,eikä ole töyhtö ollenkaan vielä kasvanut,pientä untuvaa on tullut selkään ja rintaan.Iloinen lapsukainen, kun ei mutsi enää nypi.
Ei Ludvig kelpaa Priscillalle,Elvistä se kiljuu. - -BumBa
emo nyppinny 3undulaattivauvaa. pienimmän aika pahast :< mut isi hoitaa ja nyt vaa ottelen et alkaa sulat ja höyhenet kasvaa :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483