Hei
Olen matkaamassa kesän aikana Ranskaan ja olen vuokraamassa auton lentokentältä.
Ilmeisesti auto kannattaa varata etukäteen eikä vasta kentältä.
Hertz:iä olen näin alunperin ajatellut, mutta.. höh.. ensimmäistä kertaa vuokraamassa autoa..
Hertzin sivujen mukaan autossa olisi:
Total Approximate Charge includes:
Tax, Location Service Charge:, Collision damage waiver, Theft protection, Vehicle licensing fee and road tax.
Puuttuuko listalta jotain olennaista ja onko jotain mitä tulisi vielä ottaa huomioon?
Eka autovuokraus..
3
462
Vastaukset
- asgshash
jos haluat niin omavastuun poiston voit pyytää kentällä
- device_null
Eli muuten ok.
Kiitän :)
- pek-ka
Ota navigaattori mukaan, tai vuokraa se. Pienemmissä autoissa niitä ole, mutta Hertz vuokraa niitä lisämaksusta erikseenkin. Minulla on vähän sellainen tuntuma, että Hertzin kanssa saa olla tarkkana: Kerran yrittivät kusettaa CdG:llä perimällä ylimääräisen vuorokauden, kun en kerran tarvinnnut kuittia, otin vain kuittauksen vuokraustositteeseen. Ja samoin, jos ja kun aiot palauttaa auton tankki täynnä, katso että asianomainen kohta on vuokraustositteessa ruksittu, kerran ei ollut eikä silloin auta vaikka tankki on täysi, kulut menevät siitä huolimatta. Mutta yleensä on kaikki ollut helppoa ja vaivatonta, ja kyllä siellä liikenteessäkin pärjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892