Mikä Mp5 ??

=DDDD23

Eli mikä Mp5 malli Mp5 a4 ,Mp5 a5,Mp5 Sd5 , Mp5 Sd6 tai mp5k pwd ? ? . Kertokaa hyvät ja huonot puolet ja mikä on edullisin hinnan perusteella siis TM ja CA kumpivaa mut jos valitset jommankumman niin älä vertaa niitä keskenään =D siis Ei Ca ja TM aseet yhes

11

1283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45456487451

Kestävyydeltään paras taitaa olla tokyo maruin Mp5 a4 PDW.

• Niin se voi olla..
        Mutta kyllä ne CA:n kakkosboxitkin hyvin kestää.

• sdfdsf

se on ihan paska ostin sen ammuin iteni sarjalla käteen ei tuntuunut missä ja jälkeekän ei tullu

• sdfsdfsdf
        sdfdsf kirjoitti:

se on ihan paska ostin sen ammuin iteni sarjalla käteen ei tuntuunut missä ja jälkeekän ei tullu

Ca:n valmistamat pyssyt ovat ehdottomasti parempi laatuisia. Nissä on paremmat tehot sekä mechakin on nykyään valmiiksi viilattu. Ja mechan sisällä on enemmän parempi laatuisia osia. Jopa Cyma:n uusi ak74u on paljon laadukkaampi kuin maruin muoviset p*skat.

• m3tsAEp31kk0
        sdfsdfsdf kirjoitti:

Ca:n valmistamat pyssyt ovat ehdottomasti parempi laatuisia. Nissä on paremmat tehot sekä mechakin on nykyään valmiiksi viilattu. Ja mechan sisällä on enemmän parempi laatuisia osia. Jopa Cyma:n uusi ak74u on paljon laadukkaampi kuin maruin muoviset p*skat.

Jos haluaa Mp5-sarjan aseen niin osta Kurtz tai PDW. Niissä oleva vers. 3 rataslaatikko on myöhempää viritystä ajatellen aivan omaa luokkaansa verrattuna vers. 2.

Piipun pituuttakin saa lisää vaikka hankkimalla äänenvaimentimen, pidemmän piipun ja uuden sylinterin.

• sdfosdfksdf
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

Jos haluaa Mp5-sarjan aseen niin osta Kurtz tai PDW. Niissä oleva vers. 3 rataslaatikko on myöhempää viritystä ajatellen aivan omaa luokkaansa verrattuna vers. 2.

Piipun pituuttakin saa lisää vaikka hankkimalla äänenvaimentimen, pidemmän piipun ja uuden sylinterin.

Nykyään on aivan helvetin sama että onko pyssyssä 2 vai 3 mecha sillä esim. systemalta saa mechaa joka kestää m170 viritykset. Ca:n pyssyt ovat ylivoimaisesti parempia maruihin verrattuna. Katteellisten puhetta on " osta marui " :).Toki pdw:ssä ja normi mp5k:ssa on vakiona paremmat mechan kuoret. Mutta taas Ca:n pyssy on muuten joka asiassa parempi.

• m3tsAEp31kk0
        sdfosdfksdf kirjoitti:

Nykyään on aivan helvetin sama että onko pyssyssä 2 vai 3 mecha sillä esim. systemalta saa mechaa joka kestää m170 viritykset. Ca:n pyssyt ovat ylivoimaisesti parempia maruihin verrattuna. Katteellisten puhetta on " osta marui " :).Toki pdw:ssä ja normi mp5k:ssa on vakiona paremmat mechan kuoret. Mutta taas Ca:n pyssy on muuten joka asiassa parempi.

Ihan miten vaan. Osta sinä 2 laatikon aseita, mutta minä en enään ikinä niitä osta enkä aijo kenellekkään suositella. Ainoat vers. 2 rataslaatikot jotka mielestäni kestävät varmasti ovat ProWin:n CNC-jyrsityt ja näitä ei saa kuin Coltteihin.

Niin ja jos et tiedä niin älä tuomitse itse omistan CA:n Mp5:sen ja olen hakannut päätäni seinään useamman kerran juuri tuon rataslaatikon takia. Jos CA tekisi Mp5K niin toki se kannattaisi osta, mutta kun ei niin ei.

• sdfsfdfsdko
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

Ihan miten vaan. Osta sinä 2 laatikon aseita, mutta minä en enään ikinä niitä osta enkä aijo kenellekkään suositella. Ainoat vers. 2 rataslaatikot jotka mielestäni kestävät varmasti ovat ProWin:n CNC-jyrsityt ja näitä ei saa kuin Coltteihin.

Niin ja jos et tiedä niin älä tuomitse itse omistan CA:n Mp5:sen ja olen hakannut päätäni seinään useamman kerran juuri tuon rataslaatikon takia. Jos CA tekisi Mp5K niin toki se kannattaisi osta, mutta kun ei niin ei.

Että jos pätäkkää löytyy ja lyöt sisään systeman m120 proboxin , siis complete version se pyssy tulee toimimaan kuin enkeli. Itselläni on samanlainen boxi mutta m150 versio ( m140) jousella ettei tehoja ole liiaksi ja se on tikittänyt ilman yhtä ainuttakaan kulumaa yli 50000 laukausta.

• m3tsAEp31kk0
        sdfsfdfsdko kirjoitti:

Että jos pätäkkää löytyy ja lyöt sisään systeman m120 proboxin , siis complete version se pyssy tulee toimimaan kuin enkeli. Itselläni on samanlainen boxi mutta m150 versio ( m140) jousella ettei tehoja ole liiaksi ja se on tikittänyt ilman yhtä ainuttakaan kulumaa yli 50000 laukausta.

Ja minä voin taata että AK jossa on virilaatikko ja M140-viri tai Coltti jossa on ProWin ja M140 kestää paremmin ja hinta tulee olemaan loppujen lopuksi pienempi.

Vers. 2 laatikko nyt vaan on kestävyyden puolesta paskin (AEG puolen laatikoista) mitä löytyy.

Niin ja mikään viri ase ei toimi kuin enkeli, koska jo maalaisjärki sanooo että lopulta metallin väsyminen hajottaa jotain. Tietenkin ennen tätä on parhaimmillaan mennyt 10 mäntää. Jos asetta ajetaan M140 tasolla niin akunkin tarvii olla iso, joten liipasinkoneistojakin on mennyt monta (ellei ole FET:tiä).

• GreatMP5
        m3tsAEp31kk0 kirjoitti:

Ja minä voin taata että AK jossa on virilaatikko ja M140-viri tai Coltti jossa on ProWin ja M140 kestää paremmin ja hinta tulee olemaan loppujen lopuksi pienempi.

Vers. 2 laatikko nyt vaan on kestävyyden puolesta paskin (AEG puolen laatikoista) mitä löytyy.

Niin ja mikään viri ase ei toimi kuin enkeli, koska jo maalaisjärki sanooo että lopulta metallin väsyminen hajottaa jotain. Tietenkin ennen tätä on parhaimmillaan mennyt 10 mäntää. Jos asetta ajetaan M140 tasolla niin akunkin tarvii olla iso, joten liipasinkoneistojakin on mennyt monta (ellei ole FET:tiä).

Itselläni on maruin Mp5-J. (j = japan)
        Ase on toiminut aivan moitteettomasti.
        Aseeseen on kiskot ja pidempi liekinsammutin.
        Ase on hyvä sellaiselle tekijälle, joka ei ole niinkään paljoa kiinnostunut sen rakentelusta vaan itse pelaamisesta.

• sdfdsfsdf
        GreatMP5 kirjoitti:

Itselläni on maruin Mp5-J. (j = japan)
        Ase on toiminut aivan moitteettomasti.
        Aseeseen on kiskot ja pidempi liekinsammutin.
        Ase on hyvä sellaiselle tekijälle, joka ei ole niinkään paljoa kiinnostunut sen rakentelusta vaan itse pelaamisesta.

Maruin mp5:set ovat täyttä muovi raatoja. Ca:n pyssyt ovat sentään metallisia ja paremmat tehot. Jos mp5:sta ostat niin suosittelen maruin PDW:tä eli mp5k:ta pdw tukilla jossa on 3.mecha ja siihenki saa metallit , ja äänenvaimentimen alle voi piilottaa pidemmän piipun kuhan vaihtaa vaan sylinterin tyyppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3347
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1740
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      36
      1721
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1661
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1392
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1322
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1299
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1033
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      984
    Aihe