Vähän setiläisistä

Pettynyt653

Kaikki hehkuttaa miten hienoo temple of set on mutta oikeasti ainakin minulle vastattiin sieltä huonosti ja tylysti. Olisin voinut mennä jäseneksi jos kysymyksiin olisi vastattu kunnolla mutta ehkä osuin arkaan paikkaan......... tai ne ei vaan tienny

27

2142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salla k

      Minun kyselyihin sieltä vastattiin hyvin asiallisesti

    • George IV

      Vai että "Olisin voinut mennä jäseneksi jos kysymyksiin olisi vastattu kunnolla"

      Karsimisprosessi selvästi toimii :)

    • julkituoja

      Kerro toki mitä kysyit ja mitä vastattiin.

      • Pettynyt653

        En ala täällä yksityiskohtia selittämään... mutta olisin vertaillut omia kokemuksia magiassa setiläisten mysteereihin. Vaikka minulla on monta vuotta kaikkein synkintä kokemusta jota yleensä saadaan vasta IV/VII^ tasoilla ja sen sinne selitin auki he eivät vastanneet ollenkaan vaan sanoivat vain jotain perustietokirjoja ja pyysivät vertailemaan kokemukstiani niihin.

        Tästä näkee helposti että siellä ei ymmärretä oikeita mustan magian mysteereitä tai niitä ei kerrota ansaitseville... pelkästään maksaville


      • George IV
        Pettynyt653 kirjoitti:

        En ala täällä yksityiskohtia selittämään... mutta olisin vertaillut omia kokemuksia magiassa setiläisten mysteereihin. Vaikka minulla on monta vuotta kaikkein synkintä kokemusta jota yleensä saadaan vasta IV/VII^ tasoilla ja sen sinne selitin auki he eivät vastanneet ollenkaan vaan sanoivat vain jotain perustietokirjoja ja pyysivät vertailemaan kokemukstiani niihin.

        Tästä näkee helposti että siellä ei ymmärretä oikeita mustan magian mysteereitä tai niitä ei kerrota ansaitseville... pelkästään maksaville

        Kuten sanottu: karsinta selvästi toimii. Kannattaa seuraavaksi keskittyä ajattelemaan että ne ovat siellä niin alhaalla etteivät ymmärrä sinun korkean tason juttujasi


      • George IV
        George IV kirjoitti:

        Kuten sanottu: karsinta selvästi toimii. Kannattaa seuraavaksi keskittyä ajattelemaan että ne ovat siellä niin alhaalla etteivät ymmärrä sinun korkean tason juttujasi

        Olin sanomassa että kannattaa kääntää juttu omassa päässään siihen, että ne siellä eivät tajua todellista Magusta kun sellaisen tapaavat, ja että ei niillä sulle olisi mitään annettavaa ollutkaan.

        Jaa, niinhän sinä teetkin jo! Hyvä!

        Vaikken sinua tai TS:ää tunnekaan niin kyllä näyttää siltä että olit kuitenkin oikeassa: ei se ole sua varten.


      • Pizzaboy 2008
        George IV kirjoitti:

        Olin sanomassa että kannattaa kääntää juttu omassa päässään siihen, että ne siellä eivät tajua todellista Magusta kun sellaisen tapaavat, ja että ei niillä sulle olisi mitään annettavaa ollutkaan.

        Jaa, niinhän sinä teetkin jo! Hyvä!

        Vaikken sinua tai TS:ää tunnekaan niin kyllä näyttää siltä että olit kuitenkin oikeassa: ei se ole sua varten.

        Lisäksi jos Pettynyt todellakin kirjoitteli huuhaataan Setin Temppelin edustajalle sillä asenteella että on superedistynyt yksilö joka voi uhrautua jäseneksi jos hänelle aletaan heti jakamaan salaisuuksia olisi todellinen pettymys ollut että joku olisi tuon siellä niellyt.

        Vinkki tutustua perusteksteihin ja jopa mahdollisuus kertoa oma näkemys siitä miten mainostetut "synkät kokemukset" niihin liittyvät kuulostaa paljon hyväntahtoisemmalta vastaukselta kuin itse olisin antanut.


      • DeCarabas
        Pettynyt653 kirjoitti:

        En ala täällä yksityiskohtia selittämään... mutta olisin vertaillut omia kokemuksia magiassa setiläisten mysteereihin. Vaikka minulla on monta vuotta kaikkein synkintä kokemusta jota yleensä saadaan vasta IV/VII^ tasoilla ja sen sinne selitin auki he eivät vastanneet ollenkaan vaan sanoivat vain jotain perustietokirjoja ja pyysivät vertailemaan kokemukstiani niihin.

        Tästä näkee helposti että siellä ei ymmärretä oikeita mustan magian mysteereitä tai niitä ei kerrota ansaitseville... pelkästään maksaville

        kuinka monta sun kaltaista reikäpäätä sinnekin ottaa säännöllisesti yhteyttä ja haluaa kertoa miten ovat da truu pläk määtsikäänejä ja saattavat ehkä mahdollisesti suostua jäseneksi jos oikein nätisti pyytävät ja tarpeeksi komea titteli järjestyy heti alkuunsa...
        Hyvä että ToS:ta löytyy jotain tasoa toisin kuin esim. tältä palstalta


      • Pistää miettimään
        Pizzaboy 2008 kirjoitti:

        Lisäksi jos Pettynyt todellakin kirjoitteli huuhaataan Setin Temppelin edustajalle sillä asenteella että on superedistynyt yksilö joka voi uhrautua jäseneksi jos hänelle aletaan heti jakamaan salaisuuksia olisi todellinen pettymys ollut että joku olisi tuon siellä niellyt.

        Vinkki tutustua perusteksteihin ja jopa mahdollisuus kertoa oma näkemys siitä miten mainostetut "synkät kokemukset" niihin liittyvät kuulostaa paljon hyväntahtoisemmalta vastaukselta kuin itse olisin antanut.

        miten saatanan tyhmiä nämä ihmiset on. Kun selvästi ToSsiinkin hyväksytään, jos on ihan normaalijärkinen vilpittömästi asiasta kiinnostunut normaali ihminen, jolla "on elämä".


      • ilman kapitaaleja?
        Pettynyt653 kirjoitti:

        En ala täällä yksityiskohtia selittämään... mutta olisin vertaillut omia kokemuksia magiassa setiläisten mysteereihin. Vaikka minulla on monta vuotta kaikkein synkintä kokemusta jota yleensä saadaan vasta IV/VII^ tasoilla ja sen sinne selitin auki he eivät vastanneet ollenkaan vaan sanoivat vain jotain perustietokirjoja ja pyysivät vertailemaan kokemukstiani niihin.

        Tästä näkee helposti että siellä ei ymmärretä oikeita mustan magian mysteereitä tai niitä ei kerrota ansaitseville... pelkästään maksaville

        ettei kaveri ole sama kuin ylenpänä kirjoitteleva "infernal lord of darkness"... joka on tässä onnistunut hillitsemään KAPITAALIEN KÄYTTÖÄÄN ?:)


    • Ninni Leatherbelt

      Mitä kokemuksia muilla on TS:ään kirjoittamisesta? Oletteko saaneet asiallisia vastauksia? Mitä ja miten tarkasti pitää laittaa jos on kiinnostunut liittymään? Vai kannattaako edes yrittää jos ei ole vähintään uskontotieteen tohtori ja valmiiksi kokenut maagikko?

      Sori... kyselyikä ^^ Kaikki kommentit kiinnostaa!

      • ex-jäsen

        Kirjoita asiallisesti ja vilpittömästi mitä haluat ja miksi. Pappi tai muu yhteyshenkilö kyselee tarvittaessa tarkempia tietoja. Ei tarvitse olla mitään ennakko-osaamista.


      • Heka88

        Kirjoitin tästä jo johki aiempaan ketjuun mut: Vaihdon parit viestit vähän aikaa sitte temppelin edustajan kanssa. Ihan asiallinen oli eikä tullu mitää ylimielisyyttä vaikka en kaikesta kaikkea tiedä. Itse kumminki huomasin aika nopeesti et se homma vaatii enemmän kuin mitä pystyn nyt panostamaa ja siksi otin aikalisän... Tarkoitus on kyllä vielä pyrkiä jäseneksi!


      • Infernal Lord of Darkness

        AVE!!

        Olen seurannut tätä SIVUSTA mutta tähän on PAKKO antaa jo vähän näkemystä!!! KOKEMUKSELLA voin kertoa että Setiläiseksi ei välttämättä pääse kuin SUHTEILLA! Valitettavaa mutta TOTTA??!

        OMA JÄRJÄSTÖNI EI HEITÄ KIINNOSTANUT!!!


      • Ninni Leatherbelt
        ex-jäsen kirjoitti:

        Kirjoita asiallisesti ja vilpittömästi mitä haluat ja miksi. Pappi tai muu yhteyshenkilö kyselee tarvittaessa tarkempia tietoja. Ei tarvitse olla mitään ennakko-osaamista.

        Saako kysyä myös miksi olet entinen jäsen? Eikö jäsenyys ollutkaan sellaista kuin luulit? Kannattaako muiden silti mielestäsi pyrkiä?


      • Luin...
        Ninni Leatherbelt kirjoitti:

        Saako kysyä myös miksi olet entinen jäsen? Eikö jäsenyys ollutkaan sellaista kuin luulit? Kannattaako muiden silti mielestäsi pyrkiä?

        tämän ja tuli se mieleen tuosta kysymyksestäsi:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tapio_Kotkavuori

        ja sitä kautta:

        http://www.kevytnostalgia.org/virta/kotkavuori.html

        "Olen edelleen yhteyksissä kaikkiin niihin setiläisiin, keihin olin yhteydessä vielä Temppelin jäsenenäkin. Erityisesti suomalaisiin ja pohjoismaalaisiin setiläisiin on välini edelleen lämpimät. Minulla ei ole Setin Temppelistä kuin hyvää sanottavaa initiatorisena organisaationa."

        On muuten mielenkiintoista lukea tämä, kun tulee ulos:

        "Aletheia-teos muutti muotoaan niihin aikoihin kun päätin erota Setin Temppelistä. Teos tulee vielä ulos, mutta ei pelkästään Aletheia-käsitteen esittelynä, vaan samalla myös Setin Temppelin vuosieni (1991-2007 CE) muistelmateoksena. Noiden vuosien Työn kautta koko Aletheia-käsite kiteytyikin. Tuo tulee "postyyminä" olemaan Tapio Kotkavuoren viimeinen teos."


      • Kysymyksiä
        Infernal Lord of Darkness kirjoitti:

        AVE!!

        Olen seurannut tätä SIVUSTA mutta tähän on PAKKO antaa jo vähän näkemystä!!! KOKEMUKSELLA voin kertoa että Setiläiseksi ei välttämättä pääse kuin SUHTEILLA! Valitettavaa mutta TOTTA??!

        OMA JÄRJÄSTÖNI EI HEITÄ KIINNOSTANUT!!!

        Millä perusteella sanot, että kun sinua ei hyväksytty jäseneksi, niin se tarkoittaa, että suhteilla pelataan? Onko siis mielestäsi jäsenhakemuksissa yleisestikin näin? Ja jos, niin sulla on varmaan näyttöä?

        Tuo "OMA JÄRJESTÖNI EI HEITÄ KIINNOSTANUT!!!" pisti jo kyllä viimeistään ajattelemaan, että pieni ihme, että et päässyt jäseneksi. ToSsilla taitaa bullshit-haavi toimia ihan hyvin mahdollisten jäsenten suhteen :)

        Mikä tämä sinun mahtava järjestösi nyt muuten sitten onkaan? (voisin vaikka liittyä...) Ja miksi ihmeessä olit sitten pyrkimässä ToSsiin, jos sulla kerran jo oli mahtava oma järjestö?


      • Ridu
        Infernal Lord of Darkness kirjoitti:

        AVE!!

        Olen seurannut tätä SIVUSTA mutta tähän on PAKKO antaa jo vähän näkemystä!!! KOKEMUKSELLA voin kertoa että Setiläiseksi ei välttämättä pääse kuin SUHTEILLA! Valitettavaa mutta TOTTA??!

        OMA JÄRJÄSTÖNI EI HEITÄ KIINNOSTANUT!!!

        Santtu. Ei kyse ollut välttämättä siitä ettei sinulla ole suhteita. Kaikki juttujasi seuranneet (esim pakanaverkon listalla) vain tietävät että olet umpihullu :)

        Kyllä sinä itsekin sen tiedät :)

        Terveisin Ritva


      • Nakki co.
        Heka88 kirjoitti:

        Kirjoitin tästä jo johki aiempaan ketjuun mut: Vaihdon parit viestit vähän aikaa sitte temppelin edustajan kanssa. Ihan asiallinen oli eikä tullu mitää ylimielisyyttä vaikka en kaikesta kaikkea tiedä. Itse kumminki huomasin aika nopeesti et se homma vaatii enemmän kuin mitä pystyn nyt panostamaa ja siksi otin aikalisän... Tarkoitus on kyllä vielä pyrkiä jäseneksi!

        Tää on vaikea aihe......... No siis joo, sieltä suunnasta tuli ihan asiatekstiä ei siinä mitään mutta jotenkin itsellä meni spasmat täysin sekaisin siinä....... en tiiä, tottunu ehkä ajattelemaan asioita jotenkin eri tavalla........ en enää kirjoittanut takaisin kun nolotti :(

        Ehkä joskus vielä.....


      • OKKE
        Ridu kirjoitti:

        Santtu. Ei kyse ollut välttämättä siitä ettei sinulla ole suhteita. Kaikki juttujasi seuranneet (esim pakanaverkon listalla) vain tietävät että olet umpihullu :)

        Kyllä sinä itsekin sen tiedät :)

        Terveisin Ritva

        Jos MUSTAN VARIKSEN JÄRJESTÖN perustaja kirjoitti em. postin, niin em. kritiikki käy järkeen.

        Santtu on varmaan oikeasti ihan vilpitön hemmo, ja se on vain hienoa, aina. Se ei ehkä vain ole riittänyt TS:n pääsyyn :)

        Ave.


      • ex-jäsen
        Ninni Leatherbelt kirjoitti:

        Saako kysyä myös miksi olet entinen jäsen? Eikö jäsenyys ollutkaan sellaista kuin luulit? Kannattaako muiden silti mielestäsi pyrkiä?

        Vain kokeilemalla tietää, toimiiko ko. työskentelyn tapa omalla kohdalla. Eli voi kannattaa tai sitten ei. ST ei ole mikään lahko, josta ei pääsisi halutessaaan pois.


      • De Carabas
        Infernal Lord of Darkness kirjoitti:

        AVE!!

        Olen seurannut tätä SIVUSTA mutta tähän on PAKKO antaa jo vähän näkemystä!!! KOKEMUKSELLA voin kertoa että Setiläiseksi ei välttämättä pääse kuin SUHTEILLA! Valitettavaa mutta TOTTA??!

        OMA JÄRJÄSTÖNI EI HEITÄ KIINNOSTANUT!!!

        "OMA JÄRJÄSTÖNI EI HEITÄ KIINNOSTANUT!!! "

        Jotenkin en ole tästä yllättynyt. Onko ylläoleva ymmärrettävissä niin että halusit liittää oman mikkihiiriklubisi Setin Temppeliin vai menikö homma peräti niin päin että tarjosit ToS:lle mahdollista siirtyä mikkihii... siis MUSTAN VARIKSEN TOMP... eikun TEMPPELIN alajaostoksi?


      • Utelias kuin varmaan moni
        Nakki co. kirjoitti:

        Tää on vaikea aihe......... No siis joo, sieltä suunnasta tuli ihan asiatekstiä ei siinä mitään mutta jotenkin itsellä meni spasmat täysin sekaisin siinä....... en tiiä, tottunu ehkä ajattelemaan asioita jotenkin eri tavalla........ en enää kirjoittanut takaisin kun nolotti :(

        Ehkä joskus vielä.....

        Mitä mahdat tarkoittaa, kun sanoit, että olet ehkä tottunut ajattelemaan asioita eri tavalla ja meni spasmat sekaisin? Ei ole siis tarkoitus udella mitä TOS:iin päin juttelit tms henkilökohtaista, mutta jotain yleislinjaa olisi kiva kuulla. Oliko ennakko-odotuksesi jotenkin täysin erilainen vai mikä mahtoi olla syynä, että lopetit jutustelun? Oletko mahdollisesti satanisti vai miten kuvailisit maailmankuvaasi? Olitko tutustunut paljoakin etukäteen ToS:n edustamaan maailmankuvaan?

        Olisihan se vaihteeksi mukava keskustella ja vaihtaa ajatuksia täällä suomi24:lläkin vai mitä? :)


      • Nakki co.
        Utelias kuin varmaan moni kirjoitti:

        Mitä mahdat tarkoittaa, kun sanoit, että olet ehkä tottunut ajattelemaan asioita eri tavalla ja meni spasmat sekaisin? Ei ole siis tarkoitus udella mitä TOS:iin päin juttelit tms henkilökohtaista, mutta jotain yleislinjaa olisi kiva kuulla. Oliko ennakko-odotuksesi jotenkin täysin erilainen vai mikä mahtoi olla syynä, että lopetit jutustelun? Oletko mahdollisesti satanisti vai miten kuvailisit maailmankuvaasi? Olitko tutustunut paljoakin etukäteen ToS:n edustamaan maailmankuvaan?

        Olisihan se vaihteeksi mukava keskustella ja vaihtaa ajatuksia täällä suomi24:lläkin vai mitä? :)

        Koetan nyt edes jotain selventää... Oma filosofiani on lähinnä satanismia. Olin lukenut TS nettisivut ja kotkavuoren kirjan ennen kun sinne päin kirjoitin.

        Odotin kai että sieltä olisi alettu kertomaan setiläisyydestä jotain tiettyjä pointteja... en edes tiedä mitä... ja ehkä kyselemään jotain tosi tarkasti. Mutta juttu pyöri siinä mitä minä teen ja mitä minä haluan ja jotain... ja menin sitten lukkoon kun en oikeastaan tiedä :(


      • Damage, Inc.
        Infernal Lord of Darkness kirjoitti:

        AVE!!

        Olen seurannut tätä SIVUSTA mutta tähän on PAKKO antaa jo vähän näkemystä!!! KOKEMUKSELLA voin kertoa että Setiläiseksi ei välttämättä pääse kuin SUHTEILLA! Valitettavaa mutta TOTTA??!

        OMA JÄRJÄSTÖNI EI HEITÄ KIINNOSTANUT!!!

        Eivät selvästi tajunneet hyvän päälle ;)


    • Epäonnistuit

      Varmaan ajattelit, et saisit pahaa flametusta ToSsille postillasi. Ois varmaan pitänyt miettiä paremmin. Jos haluat ToSsia vähäteltyä, veikkaan et paras tapa tällä listalla siihen on olla vastaamatta posteihin missä asiasta mainitaan, tai aloittamasta mitään threadia ToSsista varsinkaan! Ja hei, ylipäätään, miks flamettaa ToSsia? Kamoon, ne on silti tuhat kertaa enemmän samaan mieltä satanistien kanssa kuin monet muut! Mikä ihme ToSsin suhteen noin paljon mättää? Mä heittäisin enemmän läppää paikallisista kristillisistä seurakunnista! Haloo!

      • Backfire2

        Siis vähän pistää miettimään tätä kuviota...

        ToSsilaiset puhuu tavallaan selvästi CoSsin puolestakin... on kääntäneet Saatanallisen Raamatun, kääntäneet, KUSTANTANEET sen, jne. Niitä ei näytä haittaavan CoS. Mut miks CoSsilaisia sit haittaa ToSsi? Pistää miettimään. ToSsilaiset näyttää tykkäävän, et on hyvä et CoSsikin on olemassa, mut jostain syystä Cossilaiset alkaa sekoilla ToSsilaisia kohtaan (vaikka ne on suomeksi kääntäneet SB:n jne.), eikä mitään krisitittyjä samalla intohimolla. Aika HELVETIN OUTOA! Musta CoS on todella jees, mut tää suhde ToSsiin kyllä laittaa miettimään, kumpi mesta on "aikuisempi"...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe