Risteily/reittimatka Viikkarilla

fxphoenix

Hei, ollaan kaverien kanssa suuntaamassa tukholman kautta Eurooppaan.

Olisin sellaista asiaa kysynyt, että kannattaako reittimatkan sijasta varata 2*risteily, vaikka hytti siis on toisen puolen matkaa tyhjä?

Näyttäisi nimittäin siltä, että kaikenlaisia alennuskuponkeja löytyy enemmän risteilyihin kuin reittimatkoihin. Jos joku kokenut osaa opastaa, niin olisin erittäin kiitollinen:)

2

1286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ruukkaa

      normalisti tulla halvemmaksi jos ostaa (tur o retur biljetter) mikähän tämä on suomeksi, meno ja tulo liput, niin että pakettihinnat ruukka olla halvempia, miksi hytti on tyhjä kotimatkalla? jos saa kysyä. Koska paluu matkahan te voitte valita itse milloin haluatte, eikös niin? Hyvä jos voitte käyttää hyödyksi sitä. Arvelen että se on sama juttu jos meinatte mennä saksaan tai tanskaan, sieltäkin voi ostaa tur o retur biljetter, jos muistan oikein. Joskus olen ajannut saksan täältä ruotsista niin, muistaakseen minä ostin kaikki liput täältä ruotsista , siis tur o retur tanskan laivoihin ja myös saksan laivoihin (rödby-puttgarten)se oli joku pakettihinta, (paketpris på svenska)

      • laivat puolityhjinä

        No se on todellakin niin, että miniristeily tulee 99% aina halvemmaksi. eli varaatte kaksi miniristeilyä, reittimatkat on tuplahintaisia.
        Mutta se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan joka maksaa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe