Noniih,
oon ettimässä itelleni mökkimopoa ja nuo fudet ja samurait ovat ihan mukavan hintaisia, mutta kiinnostaisi tietää oikeasti onko kumpikaan millään tavalla laadukas vai ovatko molempien rungot suunnilleen tinasta valettuja. Semmonenkin olis kiva tietää että miten pieniä ne oikeasti on. Mahtuuko sellaseen 110:in 185cm pitunen vai pitääkö ostaa joku samurai 200cc et voi olla _mukavasti_ laitteen päällä.
Mökkimopo
justlate
3
913
Vastaukset 3
- Mutta eri merkki
siihen päälle 185cm. Mökillä toimii ihan OK. 110cc on parempia kuin isommat, ei niin paljon pikkuvikoja. Mulla on Rage 110, ei ole ollut vikoja. Se on paremmista komponenteista (jousitus, takahaarukka jne) kuin nuo fude ja samurai, muuten samaa tavaraa.
- artsi.
Kyllä siihen fude 110 päälle aikuinenkin jotenkin mahtuu. Fude 150 päälle mahtuu jo hyvin. Itse suosittelen sinulle 150.
- jannn123
joo runko onku jotain tinaa ei kestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1162416Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???381501Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6431016- 106993
- 71962
- 97888
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686