halpaa majaa Kairossa?

kielenopiskelija

Onko kellään meiliosoitetta tai puhelinnumeroa halpaan Kairon majoitukseen, tarkoitus olis viettää siellä koko elokuu. Pitäis kuitenkin olla ilmastoitu ja oma kylppäri huoneessa...

8

939

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta halpa

Talvella yövyimme Kairon rautatieaseman luona olevassa Venus-hotellissa. Yö maksoi rapiat 5 €, mutta ei mitään luxusta, korkeintaan *-tasoa Suomessa. Muuten perussiisti ja turvallinen hotelli, meinaa jos haluaa yöpyä halvalla. :-)

• isis85

mahdollisuus. Hintaa en tarkkaan muista, mutta olen ollut siellä usein ja paikka on ok ja edullinen, yksinkertainen tosin, noin 1 ½ tähteä!! Osassa huoneista on oma kylpyhuone. Hyvin keskeisellä paikalla, lähellä Tahrir- aukiota, jossa maanalaisen asema. Henkilökunta on avuliasta ja ystävällistä. Email: lotushotel@ link.net. Nettisivutkin löytyvät.

• Jos siis hostellia etsit (etkä vuokra-asuntoa), niin tässä oma suositteluni: http://www.newpalacehotel.com/

Yhtä hyvä kuin sivustolla kehutaan ja nyt kun on remonttiakin tehty, uskon vielä parempi. Oma huoneeni joskus muinoin oli ainakin tosi hiljainen, mikä monelle on varmaan myös plussaa.

Egyptissähän kaikki on tingattavissa, joten kysele pitkän majoituksen hintaa erikseen. Tervetuloa vain hikoilemaan, eilenkin veteli asteet neljääkymppiä ja elokuu on pahin :-)

• kielenopiskelija

Sain auki hostelien yleisen varaussivun ja lupaavalta vaikutti. Hotellin oma sivu ei auennut, toivottavasti tilapäinen häiriö. Oikeastaan ihan sama, onko hotelli vai vuokra-asunto, taitaa hotelli olla 4-5 viikon oleskelua varten helpompi vaihtoehto. Menen opiskelemaan kieltä ja koulu on pohjoispuolella, niin metrolla liikkuu tuosta hyvin.
        Ei sulla sattuisi olemaan meiliosoitetta tuohon hotelliin tai puhelinta?

• opiskelet?
        kielenopiskelija kirjoitti:

Sain auki hostelien yleisen varaussivun ja lupaavalta vaikutti. Hotellin oma sivu ei auennut, toivottavasti tilapäinen häiriö. Oikeastaan ihan sama, onko hotelli vai vuokra-asunto, taitaa hotelli olla 4-5 viikon oleskelua varten helpompi vaihtoehto. Menen opiskelemaan kieltä ja koulu on pohjoispuolella, niin metrolla liikkuu tuosta hyvin.
        Ei sulla sattuisi olemaan meiliosoitetta tuohon hotelliin tai puhelinta?

Olin viime kesänä ILI:ssä eli international language institutessa, ja tämä koulu ainakin organisoi asuntoja opiskelijoille myös lyhyiksi ajoiksi kuten 1 kk. Majoitus oli yleensä muiden opiskelijoiden kanssa. Vaikka hinta ei ollut halvin mahdollinen välityspalkkioiden yms takia, luulisin että se tulee silti halvemmaksi kuin hotellissa asuminen! Itse maksoin koulua vastapäätä olevasta asunnosta (3 makuuhuonetta, minulla niistä 1) 850 LE per kk, eli vähän yli 100e.

• ashee

Ramses streetillä Kairon juna-aseman lähellä on myös Happyton hotelli, mukavat ihmiset ja siisti huone omalla kylppärillä, hinta taisi olla jotain 5 euron/ yö luokkaa talvella, eli kesällä vieläkin halvempi.

-ayesha-

• kysymys sinulle

Muakin kiinnostas mihin menet opiskelemaan ja mitä kautta? Mulla ois kans kova hinku oppia Arabiaa, pärjääkö huonommallakin englannilla noissa kouluissa? Itse olen työelämässä mutta kova hinku olisi muuttaa egyptiin, koulu tai työ vaan olisi ensin löydettävä.

• kielenopiskelija

arabic studies cairo, ja siellä on vaikka mitä kielikouluja. Valitsin yksityisopetuksen alc:stä eli arabic language center, vaikka onkin kallis, mutta tiivistä opetusta.Jos asuisi Kairossa ja olisi töissä, voisi opiskella halvallakin vuoden ympäri tai muutaman tunnin viikossa.
        Varasin jo huoneen tuosta newpalacehotelista, vain 8,30€/yö ilmastoitu ja kylppärillinen huone aamukahvilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5755
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3554
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      75
      2474
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2049
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1832
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1799
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1730
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1472
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1378
    Aihe