Kännykkäni jossa on prepaid liittymä pyytää puk koodia. Asiakaspalvelussa minulle sanottiin, ettei siihen ole olemassa puk koodia, mutta on siihen oltava, sillä olen kerran aikaisemmin saanut sen auki puk koodilla... Nyt en kuitenkaan muista sitä ja tarvitsen kännykkääni... voisiko joku lähettää minulle sen koodin...
Prepaid Kolumbus
Neito hädässä
2
1234
Vastaukset
- aivonen
jokaisessa prepaid liitymässä on oma puk koodi se löytyy siitä samasta kortista missä oli simkortti kiinni muut puk koodit eivät käy
- kuten tiedät
Kuten varmasti erittäin hyvin tiedät, prepaid-numerot ovat ns. itsepalvelunumeroita, joissa kaikki tarvittavat tiedot ovat saatavilla VAIN aloituspakkauksessa.
Jos haluat että operaattori hyysää liittymäasioita, kannattaa avata normaali matkapuhelinliittymä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337