Tarvitsen kipeästi apua. Kun asennan Windows Live Messengerin suomenkielisen version, ja lisään asennukseen Kirjautumisavustajan, Messengerin ja Writerin niin ne vaan on kokoajan "odottaa", ja sit lopulta tulee teksti "tämä kestää odotettua pidempään, odota vielä muutama minuutti". Lopulta kaikkiin tulee teksti "ei asennettu", ja lisäksi tulee teksti "yritä korjata ongelma asentamalla ohjelma myöhemmin uudelleen". Joo, oon koittanu kaheksan kertaa "uudelleen".
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.
Kone oli Vista, jonka poistin ja asensin XP:n. Netin nopeus useimmiten keskimäärin 60.0 mbps, tällä hetkellä 36.0. Mitä teen???
Windows Live Messenger asennus ei toimi
6
5604
Vastaukset
Mulla auttoi kun laitoin suorita
"regsvr32 wups2.dll", ilman lainaus merkkejä.- Juicy J
http://www.microsoft.com/downloads/thankyou.aspx?familyId=d78f2ff1-79ea-4066-8ba0-ddbed94864fc&displayLang=en# lataa toi versio niin sit toimii ;)
- :):)
Kiitti oikeesti iha hirveesti!!! :)):)
- tollo1992
miten saan mun yhteystiedoista poistettua turhat asetukset -> tietosuoja muut käyttäjät
- jonnamoii
Hei.
Latasin Messenger 2011 ja se meni ihan hyvin,mutku se sanoo jtn asennustyökalu hommasta? :o että son sinne latautunu,miksi se ei voi ladata sitä niinku ihan normaalisti? :o
ps AUTTAKAA MUA! (: - Total Mess
Minua huvittaa aina suunnattomasti kun Windows käynnistyy ja Mese samalla niin tehtäväpalkissa lukee "Windows Live Mess..." which it indeed is :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815