siis mistä materiaaleista minun kannattaisi ommelle taskuvaippoihin lisäimuja? mitä te ehdottaisitta?
lisäimujen
3
352
Vastaukset
- mammuli....
Minä olen ommellut vanhoista froteepyyhkeistä ja flanellipyjamista (2-3 froteekerrosta ja kaksi flanellikerrosta), sitten kun pissaa on alkanut iän myötä tulla enemmän niin kokeilin bambutaittoimuja ja totesin meillä todella hyviksi! Hintaakaan niille ei lopuksi tule mahdottomia jos tilaa kankaan ja ompelee itse. Taittoimu kuivuu suhteellisen nopeasti, etenkin näin kesäaikaan ulkona :)
- mansikki_84
bambu pyyhkeitä olen ostanut jyskistä kun ne ovat olleet tarjouksessa.sitten vaan saumurilla surruutin mieleiset ja ei maksanut paljon.bambu on hygieeninen ja imee enemmän kuin tavallinen frotee.
- marikki
Toki kantsii ommella imujakin, jos tarvii lisää vaipatinmatskua, mut harsot on myös hyviä imuja taskuihin.
Sit jos vähänkään osaa kutoa, niin hahtuvasta voi neuloa sopivan kokoisen ja muotoisen imun taskuun. Sitä ei tarvii edes pestä läheskään joka käyttökerran jälkeen, varsinkaan jos se on uloinpana imuna. Se on tosi edullinen ja imevä materiaali myös.
Kirppareilta voi löytyä hyvää ja melkein ilmasta imumateriaalia. Varmaan just vanhat froteepyyhkeet yms. ainakin.
Mut jos vähän haluaa rahaakin sijoittaa imuihin, niin aika ohuita saa hamppufleecestä tai bambuhamppufleecestä, tai -collegesta. Sitä saa eräästä nettikaupasta nopealla toimitusajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832304
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441993- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661643Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801140- 711103