K -18 ?

Kuittine

ONKO AIRSOFT K-18
PORUKAT VÄITTÄÄ, ETTÄ ON VAIKKA NOIN 40% KAVEREISTA HARRASTAA SITÄ KAVERINI JOKA ON MINUA NUOREMPI HARRASTAA AIRSOFTIA JA HÄNELLÄ ON 3 ASETTA MINULLA EI YHTÄÄN KOSKA VANHEMMAT VÄITTÄÄ ETTÄ SE ON K-18

ONKO TOTTA ETTÄ SE ON K-18???

17

2388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m3tsAEp31kk0

      Airsoftia saa harrastaa alle 18v, mutta aseita saa ostaa vain jos on huoltajan lupa/on itse 18v.

    • 154546545

      Airsoft ei ole k-18. Aseita tosin myydään vain yli 18v, eli vanhempi mukaan kun menet ostamaan :)

    • wilcy

      OLEN ITSE 12-VUOTIAS JA OLEN SOFTANNUT NOIN 2VUOTTA, MUTTA KUN ALOITTAA SOFTAUKSEN NIIN KANNATTAA ALOITTAA VEMPULLA ELI JOUSI- KERTAVIRITTEISELLÄ. MUTTA SOFTAUSTA KANNNATTAA HARRASTAA JOS TYKÄSTYY JO ENSIKERRALLA KOSKA SE ON TODELLA HYVÄ HARRASTUS NIMITTÄIN KUN OLET PUOLIVUOTTA TAI VUODEN VEMPULLA PÄRJÄILLYT ET ENÄÄ PÄRJÄÄ NIMITTÄIN SÄHKÖASEET TULEVAT PAHASTI TIELLE, OLEN JUURI OSTANUT SUPER X-9:SIN MUTTA KUN OLEN MELKO LYHYT 145CM NIIN ASE ON PITKÄ KUIN MIKÄ MINULLE JOTEN MYYN SEN MUTTA KANNATAN SOFTAUSTA. MUISTA OTTAA VANHEMMAT MUKAAN KUN OLET OSTAMASSA ASETTA NIMITTÄIN EI SAA OSTAA! :D

      • ...

        JA MUUTEN VIELÄ SE ETTÄ SAA HARRASTAA SOFTIA VAIKKA ON NUOREMPI KUIN MINÄ ELI 12. MUTTA ALLE 10V EN SUOSITTELE SRY. KOSKA SE KUULA KUITENKIN KIRPAISEE JOS SE OSUU KIREÄÄN KOHTAA VAATTEISSA MUTTA JOS SE OSUU LÖYSÄÄN NIIN EI HUOLTA EI SE SATU. XD


      • Reiska-

        Oikeasti, kasva.

        Lopeta ISOILLA KIRJOITTAMINEN.
        Odota ainakin 3 vuotta ennenkuin postaat enää mitään.


      • Facepalm 3000

        super x9 on iha vitu paska hajoo käsii


    • hemmo

      On se totta, mutta minäkin harrastan airsoftia vaikka en ole 18.Aseita voi ostaa aikuisen kanssa.

      • sdfosdkofd

        Itse suosittelen pyssyjen ja muitten kamojen tilausta netin kauttta jolloin tavarat tulevat halvemmaksi. Ja postin kautta kun tilaat niin ei tarvitse korvaan hönkiviä vanhempiakaan olla mukana. Mutta sinuna kuiteskin keskustelisin vanhempiesi kanssa asiasta ja kertoisit airsoftista heille enemmän , niin he varmasti suostuvat.


    • j.juhani.o

      kyllä. airsoft aseet ovat k-18 kamaa.
      ne eivät kuitenkaan ansaitse muuta ikärajaa kuin k-13 vaarallisuutensa puolesta

      • Nimetön

        itse olen 10v mutta pärjään aika hyvin kun oon aika pieni niin pienestäkin puskasta ei erota.muttä 150 lähtösellä aseella kun ammutaan taka raivoon niin kirpasee.


    • dk

      munkin vanhemmat väittää et air soft on k-18 mut ehk 50% kavereist softaa et sillee aik jännä.....

    • Jopla

      .............. en tiiä kuka Satusetä-Hermanni on höpötelly airsoft ei ole K-18 mutta asetta ostaessa pitää olla vähintään 18 vuotias mukana.

    • Nuuzzu

      Mä en tajuu mun isää ja äitiä! :( Ne antaa mun harrastaa sitä mut ne ei niinku anna mun ostaa muuta ku joku Jousiviritteisen pistoolin... Oon 12v ja oon käynä kaks kertaa Sekä ulko/sisä softeissa, mut oon joutunu vuokraan aseen sieltä... Ku jos ostaisin aseen voisin mun kavereiden kans softaa esim työmaalla ja hiekka montulla ILMAISEKSI!!

      • Anonyymi

        Tiesitkö muuten että airsoftia saa harrastaa vain YKSITYSELLÄ alueella ja/tai jonkun suomalaisen Airsoft pelejä järjestävän tahon alueilla koska näillä alueilla on lupa pelata. Toki jos vaikka naapurisi omistaa metsää ja saate häneltä luvan pelata sillä niin silloin siinä ei ole mitään pahaa. Ja muistakaa että Airsoft asetta kannattaa ja täytyy käsitellä niinkuin oikee asettaa. Ja älkää missään nimessä viekö Airsoft aseita julkisille paikoille.


    • Anonyymi

      pitääkö mun olla 18 että voin ostaa kaasua ja kuulia

    • Anonyymi

      Ei vitus oo

    • Anonyymi

      Airsoftaus ei ole K-18 et vain itse voi ostaa asetta jos olet alle 18 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe