Pleikkarin GTA pelissä on kivaa kun voi ottaa minkä auton vain kadulta käyttöön. Voi mennä liikennevaloissa odottavan auton viereen painaa vihreää kolmiota ja katso, venäläis rosvo lyö autossa istujaa olkoon sitten mies, nainen, vanhus..Heittää ulos autosta ja siitä sitten liikenteeseen.
Krafiikka on uskomaton - siitä tulee mieleen että mihin oikein ollaan menossa ja olen sitä mieltä että tämä maailmanluokan gigabisnes imee kohta 5% kotien menoista ja 60 % lasten rahoista.
Okei, ottamatta kantaa markkinatalouden silmittömiin rahavirtoihin tai vaalirahoituksen todella hämäriin puuhiin tahdon tuoda esille että
KUINKA HELVETIN KAUNIISTI IHMISET POSSAHTAVAT RIKKI KUN NIITÄ PÄIN AJAA KATUKÄYTÄVÄLLÄ AUTOLLA. VERI ROISKAHTAA NIIN AIDOSTI ETTÄ SITÄ ON MUN 46 TUUMAISEN LG:N RUUDUSSA MUTTA SEILLÄ TOISELLA PUOLELLA.
MUUTEN, KOSKA NE TULEE SIELTÄ TOISELTA PUOLELTA SINUN KOTIISI KUTEN RINGISSÄ.
SUOMEN ISÄT JA ÄIDIT, PELATKAA G T A TAPPAMISPELIÄ JA TODETKAA KUINKA HELPPOA JA TUNTEETONTA JA MIKÄ PARASTA H A U S K A A ON TAPPAMINEN.
Geeteeaa
7
1168
Vastaukset
- sitä sopii miettiä
Saa nähdä millainen joukko uusia empatiakyvyttömiä lapsia muodostaa ensi vuoden luokkani.
Lapsen tulisi oppia kotonaan kasvun myötä ennen 6 ikävuottaan ymmärtämään milloin esim. aiheuttaa toiselle ihmiselle tai eläimelle kipua ja oppia pidättymään tahallisesta kivun aiheuttamisesta. Nyt on nuoria, jotka mm. ajavat tahallaan toisten lemmikkejä kuoliaaksi ja ylpeilevät sillä. Luokkatilanteessa on tullut ilmi, miten sääliä ei tunneta. Aika harva nuori osoittaa kykyä sellaiseen...
Olen todella huolissani nykytilanteesta.
Terveisin lastenne opettaja- Jippijaijei!
Mun kokemuksen mukaan pelejä pelaavat eniten kiltit tai ainakin hiljaiset ja ujot, yksinäiset nörtit ja näiden ominaisuuksien eri variaatiot. Lemmikkejä huvikseen tappavat lapset ja aikuiset ovat sitten muutenkin empatiakyvyttömiä ääliöitä, pelasivat tai eivät.
Nämä empatiakyvyttömät ääliöt usein lemmikkien lisäksi kiusaavat myös nörttejä. Nörtit masentuvat ja uppoutuvat yhä enemmän turvallisiin pelimaailmoihin. Ääliöillä taas ei pahuuksiltaan jää juurikaan edes aikaa pelata. (huom. ehkä vähän kärjistettyä)
Näitä ääliöitä joutuu välttelystä huolimatta kohtaamaan esimerkiksi koulussa. Ääliöt ovat julmia. Ei ihme, että silloin tällöin joku Maailman sadoista tuhansista nörteistä saa tarpeeksi tarpeekseen ja järkkää vaikkapa GTA:n tyyliin "komean" lopun ääliöille, itselleen ja parille sivullisellekin. Lehdet sitten repivät lööppejä ja seuraukset tiedetään.
Joku tuossa hehkutti kuinka helppoa tappaminen on. Onhan se helppoa, tyylejä on monia, sitä jopa opetetaan armeijassa ja sen osaa käytännössä jokainen joka tietää mitä se on. Erityisen helppoa se on empatiakyvyttömille ääliöille.
Tämä juttu tuntuu nyt venyvän ja venyvän, on myöhä ja teksti huonoa joten lopetan tähän. Pointiksi piti kuitenkin tulla se, että saahan peleistä näyttäviä ideoita verilöylyihin ja tihutöihin mutta eiköhän ne ongelmat oo kuiteski jossain aivan muualla. Tappaa osaa kuka vaan ja se on ihan yhtä kamalaa tekee sen millä tyylillä tahansa.
Luottakaa minuun! Mulla on jonkin verran kokemusta peleistä, pelaajista ja ääliöistä.
- marikka k
Sopii siis pienille psykopaatin aluille.
Ja jos kotiympäristössä kännätään ja harrastetaan muutenkin kaaosmaista perhe-elämää riitoineen, niin yhteiskunnalla on odotettavissa korkeakoulutasoinen, etevän tunteeton tappajakone täydessä työssään muutaman vuoden kuluttua?
Maailmaa kai valmistellaan kolmanteen maailmansotaan. Toisaalta... sehän on jo osin menossa. Harmagenonin ihminen valmistuu. - Jippijaijei!
"SUOMEN ISÄT JA ÄIDIT, PELATKAA G T A TAPPAMISPELIÄ JA TODETKAA KUINKA HELPPOA JA TUNTEETONTA JA MIKÄ PARASTA H A U S K A A ON TAPPAMINEN."
Jaahas,jaahas... Pelaaminen on hauskaa, ei tappaminen. Kai sen nyt lapsikin ymmärtää, että peli on peliä. Ainakin pitäisi ymmärtää. Ellei ymmärrä niin on kyllä tavallista tyhmempi tapaus kyseessä tai kasvatuksessa jotain pahasti vialla.
Omituista ettei kaikilla aikuisillakaan oikein tuo pelien ja reaalimaailman raja ole selvillä. Merkillisen usein peleistä vauhkoontuvat juurikin ne ihmiset jotka niitä vähiten pelaavat.
Nii, että kaikki isät ja äidit jotka haluaa tietää kuinka helppoa, hauskaa ja tunteetonta on tappaa, siitä vaan kadulle kokeilemaan. Ajakaa vaikka jonkun lemmikki kuoliaaks ens hätään.. - khkhkh
Ei siinä gta:ssa nii aidosti verilennä on raaempiakin pelejä missä ihmiset räjähtää palasiks, mutta gtaassa ne pysyy ehjinä vaikka ampuisit singolla.
Gta ei oo pelkästää tappamista tai autojen pöllimistä tai nussimista.
Nussia ei tartte koko pelin aikana jos ei halua ja autoja ei tartte pölliä, mutta helpompaa on jos ottaa auton ku on matkalla tehtävä paikalla.
Eikä joka tehtävässäkään tapeta.
on niitä pahempiakin pelejä kuin gta, mutta gta on suositumpi ku siinä pääsee moneen eripaikkaan ja saa olla kaupungissa eikä pelikenttä jää pieneks.- aloittaja
Anteeksi että olen mollannut GTA peliä.
Onhan se kehittävä ja korkea-älykkäille nörteille tehty ei idiootelle syrjäyneille köyhin yksinhuoltajien huoripennuille (ei yksinhuoltajalla ole edes varaa ostaa konsolia)
Olen nyt muuttanut mieltäni ja tuomitsen nuorten poikien terveen ulkoilun. Sotapelit ulkona lähimetsikössä (Älkää nyt Skattan tai Krunikan asukkaat kommentoiko kun ei ole metsää). Muu ulkoilu, polkupyörällä uimahalliin meno (kuskataan autolla). Tarkoitan TERVEIDEN SUOMEN POIKIEN LEIKKIÄ TELMIMISTÄ ULKONA.
Pelimaailma on aina kehitävämpi ja varsinkin se todella teveellinen ruokavalio siinä vierellä koko ajan - kokis, sipsit, subway sämpylät....
Niin väärässähän minä aina ole, en ole mitään, olen taantumuksellinen matalaotsainen.
- Anonyymi
mekgvhugijhb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150