Sonera julkisti uudet etuohjelmaehdot. Aikaisemmin hopeatason asiakas sai ilmasta puheaikaa 30 min/kk. Uudistuksen jälkeen enää 20 min/kk. Ikävää.
Soneran uusi etuohjelma
5
584
Vastaukset
- ei koskaan
vaatii todella keskittämistä, että siitä saa mitään.
eikä keskittämisestä ole mitäää iloa
nyky pronssiasiakas ei kait saa mitään. - herzog
mikä tämä tällainen pronssiasiakas ym. ohjelma oikein on?
- Sopimus'
Niin on. Ennen puhelinkytkyä olin pronssitasolla. Tosin silloinkin taisi vaihdella edut.
Nyky 200 minuutin paketilla ja 6233-puhelimella olen syksyyn saakka (24kk-kytky) hopeatasolla, ilmeisesti siksi kun puhelinlasku on yli 30 €, mikä vaadittaneen hopeatasolta.
Varmaankin syksyllä putoan nollatasolle, kun puhun 200 minuutin paikkeita, noin 2-3 tuntia, sen hinta taitaa olla noin 15 €.
Ja tuo uudistus pitänee aktivoida, miksi, sitoutuuko 12 kuukaudeksi. - floppy
sitä,että on Soneralle edullinen ohjelma...
- Sopimus''
Parisen vuotta puhelimesta olen maksanut n. 15 €/kk ja n. 15 € puheluista. Nykyään n. 4 € Soneran sivuilla puhelimesta.. No se siitä, hyvin toimii edelleen känny.
Mihin sunnuntain maksuttomat katosivat, turhiin muistitikkuihin, leffoihin tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726298- 1385692
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4743542Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1131944- 391331
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3871310- 681118
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471014Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54920