Sonera julkisti uudet etuohjelmaehdot. Aikaisemmin hopeatason asiakas sai ilmasta puheaikaa 30 min/kk. Uudistuksen jälkeen enää 20 min/kk. Ikävää.
Soneran uusi etuohjelma
5
590
Vastaukset
- ei koskaan
vaatii todella keskittämistä, että siitä saa mitään.
eikä keskittämisestä ole mitäää iloa
nyky pronssiasiakas ei kait saa mitään. - herzog
mikä tämä tällainen pronssiasiakas ym. ohjelma oikein on?
- Sopimus'
Niin on. Ennen puhelinkytkyä olin pronssitasolla. Tosin silloinkin taisi vaihdella edut.
Nyky 200 minuutin paketilla ja 6233-puhelimella olen syksyyn saakka (24kk-kytky) hopeatasolla, ilmeisesti siksi kun puhelinlasku on yli 30 €, mikä vaadittaneen hopeatasolta.
Varmaankin syksyllä putoan nollatasolle, kun puhun 200 minuutin paikkeita, noin 2-3 tuntia, sen hinta taitaa olla noin 15 €.
Ja tuo uudistus pitänee aktivoida, miksi, sitoutuuko 12 kuukaudeksi. - floppy
sitä,että on Soneralle edullinen ohjelma...
- Sopimus''
Parisen vuotta puhelimesta olen maksanut n. 15 €/kk ja n. 15 € puheluista. Nykyään n. 4 € Soneran sivuilla puhelimesta.. No se siitä, hyvin toimii edelleen känny.
Mihin sunnuntain maksuttomat katosivat, turhiin muistitikkuihin, leffoihin tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288