Myydään Lukion kirjoja!

Teresa_

Myyn seuraavat kirjat:

-In Touch 1,2
-Culture cafe/Grammar Rules
-Starta på nytt!
-Kanal Ett
-Kanal/Grammatik och praktik
-WSOY:n pienet pehmeäkantiset sanakirjat:
Englanti ja Ruotsi.

Osa kirjoista ovat täysin uusia,koska ikävä kyllä lukio jäi hyvinkin lyhyeen,enkä kerinny kirjoja edes avata :)

7

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiskelija :P

      Heippa,

      Noista englannin kirjoita kyselisin.
      Mitkä osat sulla on myynnissä, ja onko niihin tehty mitään merkintöjä, tehtäviä tai muuta? Ja minkälaiseen hintaan olisit niistä valmis luopumaan? :)

      • ....

        juu elikkä in touchin 1 on ihan vähän käytetty,merkintöjä ei juuri lainkaan,ja ehkä muistaakseeni jotain alleviivauksia vähän.
        2 on taas täysin uusi ku en kakkos kurssii kerenny ees alottaa,ja samaten Culture Cafe/Grammar Rules.
        Käytetystä pyydän 5€ (1) ja kakkosesta kympin,ja tosta culture cafesta 20€


      • ---
        .... kirjoitti:

        juu elikkä in touchin 1 on ihan vähän käytetty,merkintöjä ei juuri lainkaan,ja ehkä muistaakseeni jotain alleviivauksia vähän.
        2 on taas täysin uusi ku en kakkos kurssii kerenny ees alottaa,ja samaten Culture Cafe/Grammar Rules.
        Käytetystä pyydän 5€ (1) ja kakkosesta kympin,ja tosta culture cafesta 20€

        Okei, hyvältä kuulostaa muuten, mutta tajusin just että noista in touch-kirjoita ei ole mulle mitään hyötyä, meillä on culture cafe- sarja englannissa.. Ja yritän ostaa isompia kirjakasoja kerralla, joten luultavasti ostan sen grammal rulesinkin siinä samalla.
        Kysyn kuitenkin, että mistä päin olet näitä kirjoja myymässä? Jos sattuisi Lahden lähistölle, niin voisin miettiä sitä Grammal Rulesia...


      • ....
        --- kirjoitti:

        Okei, hyvältä kuulostaa muuten, mutta tajusin just että noista in touch-kirjoita ei ole mulle mitään hyötyä, meillä on culture cafe- sarja englannissa.. Ja yritän ostaa isompia kirjakasoja kerralla, joten luultavasti ostan sen grammal rulesinkin siinä samalla.
        Kysyn kuitenkin, että mistä päin olet näitä kirjoja myymässä? Jos sattuisi Lahden lähistölle, niin voisin miettiä sitä Grammal Rulesia...

        Lahden keskustassa asustelen


      • ---
        .... kirjoitti:

        Lahden keskustassa asustelen

        vau, olipa hyvä tuuri :)
        No, mä laittelen viestiä vielä myöhemmin jos en saa ostettua tuota kirjaa jossain paketissa..
        Kiitos vastauksista kuitenkin :)


      • ....
        --- kirjoitti:

        vau, olipa hyvä tuuri :)
        No, mä laittelen viestiä vielä myöhemmin jos en saa ostettua tuota kirjaa jossain paketissa..
        Kiitos vastauksista kuitenkin :)

        sanos muuta,ja ei mtn,ilmoittele jos on tarvista :)


    • Anonyymi

      hei
      haluan myydä näitä kirjoja :

      Hi (kaikkien aikojen historia 1 ja 3)
      yh(forum 1, 3 ja 4 )
      Te( terve 1)
      Ge(geos 1)
      ps(motiivi 1)
      ru(precis 1,2 ja 3) ja myös (kombo)
      fi(Fsana 1)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe