Sanoisitteko onnettomalle tumpelolle, mikä oli se näpelöinti - risuaita ja jotain - jos haluun ettei vastaanottaja näe mun numeroa kun lähetän tekstiviestiä. Vai saako sen jotenkin kännyn asetuksista? Toimiiko sama juttu myös soittaessani.
Numeron piilotus
6
6625
Vastaukset
- ex-soneralanainen
Numero näkyy aina kun lähetät tekstiviestin.
Jos et halua että numerosi näkyy kun soitat, tee seuraava:
Puheluasetukset, oman numeron lähetys ja sitten valitse ei, niin silloin ei näy numerosi kun soitat. Ja jos haluat että näkyy valitse kyllä.- hidden!
Kansainvälisiä koodeja nämä!
numeron näytön esto
* Näppäile #31# ennen haluamaasi puhelinumeroa, esim. #31#0501234567
* Soita normaaliin tapaan
Löytyi elisan sivulta, mutta toimii kaikissa puhelimissa, myös lankapuhelimissa. - Antsu52
hidden! kirjoitti:
Kansainvälisiä koodeja nämä!
numeron näytön esto
* Näppäile #31# ennen haluamaasi puhelinumeroa, esim. #31#0501234567
* Soita normaaliin tapaan
Löytyi elisan sivulta, mutta toimii kaikissa puhelimissa, myös lankapuhelimissa.Jos soittajalla on yritysliittymä (siis kännykällä kotimaassa soittaessa vastaanottajalla näkyy esim. 010...), niin numeroa ei voi piilottaa. Näin ainakin itselläni.
- jkdhjagfhfga
Jos piilotat numeron on riski, ettei vastata. Olen itse ja monet tutut lopettaneet vastaamisen salaisiin numeroihin, koska niitä käytetään paljon kaikenlaisen roskan kauppaamiseen.
- joofft
Aloittaja haluaisi piilottaa numeron tekstarista. Ei onnistu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288