Onko kukaan selvittänyt mikä tämä TurvaPC inc. on? Domain kyselyn mukaan toimipiste on Vantaalla osoitteessa Taivaltie 2.
http://www.who.is/whois-com/ip-address/turvapc.com/
Jos joku asuu, lähellä voisi käydä "moikkaamassa" ja pyytää ohjeet kuinka sen pois ilman että tarttee kokeilla 100 erillaista työkalua.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=taivaltie 2 vantaa&sll=37.0625,-95.677068&sspn=41.818029,59.501953&ie=UTF8&ll=60.264406,24.883325&spn=0.006418,0.014527&z=16
Olen selvitelly ko. "tuotteen" poistoa, ei mikään triviaali juttu, Istuu aika syvällä kun pääsee ineen.
TurvaPC
9
1414
Vastaukset
- lääkkeeksi
http://www.f-secure.com/sw-desc/virtumonde.shtml
Lue ohjeet, ja tee niiden mukaan..- Kiti2207
Eli millä ihmeellä tosta ny pääsee sitten eroon????
- kanssa_
Kiti2207 kirjoitti:
Eli millä ihmeellä tosta ny pääsee sitten eroon????
painitaan täälläkin :( Eikö kukaan osaa auttaa tän kanssa? Tuntuu että kone tökkii muutenkin ja resurssinhallinta kaatuu aina välillä ja käynnistyy heti uudestaan. Pelottaa että kohta koko kone hajoaa. Eli nyt kaikki te tietokone velhot, tietääkö kukaan vieläkään millä tästä pääsee eroon!!??
- Nyt heti...
kanssa_ kirjoitti:
painitaan täälläkin :( Eikö kukaan osaa auttaa tän kanssa? Tuntuu että kone tökkii muutenkin ja resurssinhallinta kaatuu aina välillä ja käynnistyy heti uudestaan. Pelottaa että kohta koko kone hajoaa. Eli nyt kaikki te tietokone velhot, tietääkö kukaan vieläkään millä tästä pääsee eroon!!??
Tuon turvapc hommelin saa ainakin superanti spyware ohjelmalla pois...
vie myös kaikki pokeri popupit jne...
Itse käytän free editionia.. :)
- Ilmoitus
Ilmoitus tietoturva loukkauksesta cert-fi sivulla on valmis ohje miten se niille tehdään, niin eiköhän saada alasajettua moisten viruslevittäjien koneet ja ohjelmat.
- täälläkin
Kun avasin tämän virus-palstan, niin turvaPCn ponnahdusikkuna aukesi täältäkin, vaikka on ponnareiden estokin päällä.
- mesen troijalainen
Tämä juttu tuli meille, kun mesen troija hyökkäsi. Eli paukautti myös tuota sivustoa koko ajan, kuin troijalaiset yleensäkkin koneelle. Eli neuvoni myös tänne
virustorjunta.net sivustoon kirjautuminen ja pyytäkää neuvoa. Itse sain erinomaista apua.
Troijalainen lähti. - Kiti2207
mesen troijalainen kirjoitti:
Tämä juttu tuli meille, kun mesen troija hyökkäsi. Eli paukautti myös tuota sivustoa koko ajan, kuin troijalaiset yleensäkkin koneelle. Eli neuvoni myös tänne
virustorjunta.net sivustoon kirjautuminen ja pyytäkää neuvoa. Itse sain erinomaista apua.
Troijalainen lähti.Vikakäynnistys tilassa ajettu vaikka mitä. AntiVundo ajettu ei auta. Tähän ei mikään tunnu auttavan, joten jos sait koneeltas pois kerro miten!!!!!!!!! Kiitos. Ei viittis koko systeemiä tän takia ajaa alas ja asentaa uudelleen!
- Troijalainenlähti
Kiti2207 kirjoitti:
Vikakäynnistys tilassa ajettu vaikka mitä. AntiVundo ajettu ei auta. Tähän ei mikään tunnu auttavan, joten jos sait koneeltas pois kerro miten!!!!!!!!! Kiitos. Ei viittis koko systeemiä tän takia ajaa alas ja asentaa uudelleen!
Tuolta sivustosta tuli ihan vain mulle neuvot, mitä tehdä missäkin tilanteessa. Piti ajaa Hijack This ohjelmaa ja lähettää heille muistioo, Lokia ym...He noukkivat sieltä tiedoston joka mun piti sitten taas monen asian summana pistää MALWAREBYTES ANTI MALWARE ohjelmalla menemään. Ja sitten se virus lähti, kun koneen uudelleen aukas...Kirjaudu ihmeessä tuolle sivustolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809