TurvaPC

Taivaltie 2

Onko kukaan selvittänyt mikä tämä TurvaPC inc. on? Domain kyselyn mukaan toimipiste on Vantaalla osoitteessa Taivaltie 2.

http://www.who.is/whois-com/ip-address/turvapc.com/

Jos joku asuu, lähellä voisi käydä "moikkaamassa" ja pyytää ohjeet kuinka sen pois ilman että tarttee kokeilla 100 erillaista työkalua.

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=taivaltie 2 vantaa&sll=37.0625,-95.677068&sspn=41.818029,59.501953&ie=UTF8&ll=60.264406,24.883325&spn=0.006418,0.014527&z=16

Olen selvitelly ko. "tuotteen" poistoa, ei mikään triviaali juttu, Istuu aika syvällä kun pääsee ineen.

9

1471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkkeeksi
      • Kiti2207

Eli millä ihmeellä tosta ny pääsee sitten eroon????

• kanssa_
        Kiti2207 kirjoitti:

Eli millä ihmeellä tosta ny pääsee sitten eroon????

painitaan täälläkin :( Eikö kukaan osaa auttaa tän kanssa? Tuntuu että kone tökkii muutenkin ja resurssinhallinta kaatuu aina välillä ja käynnistyy heti uudestaan. Pelottaa että kohta koko kone hajoaa. Eli nyt kaikki te tietokone velhot, tietääkö kukaan vieläkään millä tästä pääsee eroon!!??

• Nyt heti...
        kanssa_ kirjoitti:

painitaan täälläkin :( Eikö kukaan osaa auttaa tän kanssa? Tuntuu että kone tökkii muutenkin ja resurssinhallinta kaatuu aina välillä ja käynnistyy heti uudestaan. Pelottaa että kohta koko kone hajoaa. Eli nyt kaikki te tietokone velhot, tietääkö kukaan vieläkään millä tästä pääsee eroon!!??

Tuon turvapc hommelin saa ainakin superanti spyware ohjelmalla pois...
        vie myös kaikki pokeri popupit jne...
        Itse käytän free editionia.. :)

• Ilmoitus

Ilmoitus tietoturva loukkauksesta cert-fi sivulla on valmis ohje miten se niille tehdään, niin eiköhän saada alasajettua moisten viruslevittäjien koneet ja ohjelmat.

• täälläkin

Kun avasin tämän virus-palstan, niin turvaPCn ponnahdusikkuna aukesi täältäkin, vaikka on ponnareiden estokin päällä.

• mesen troijalainen

Tämä juttu tuli meille, kun mesen troija hyökkäsi. Eli paukautti myös tuota sivustoa koko ajan, kuin troijalaiset yleensäkkin koneelle. Eli neuvoni myös tänne
        virustorjunta.net sivustoon kirjautuminen ja pyytäkää neuvoa. Itse sain erinomaista apua.
        Troijalainen lähti.

• Kiti2207
        mesen troijalainen kirjoitti:

Tämä juttu tuli meille, kun mesen troija hyökkäsi. Eli paukautti myös tuota sivustoa koko ajan, kuin troijalaiset yleensäkkin koneelle. Eli neuvoni myös tänne
        virustorjunta.net sivustoon kirjautuminen ja pyytäkää neuvoa. Itse sain erinomaista apua.
        Troijalainen lähti.

Vikakäynnistys tilassa ajettu vaikka mitä. AntiVundo ajettu ei auta. Tähän ei mikään tunnu auttavan, joten jos sait koneeltas pois kerro miten!!!!!!!!! Kiitos. Ei viittis koko systeemiä tän takia ajaa alas ja asentaa uudelleen!

• Troijalainenlähti
        Kiti2207 kirjoitti:

Vikakäynnistys tilassa ajettu vaikka mitä. AntiVundo ajettu ei auta. Tähän ei mikään tunnu auttavan, joten jos sait koneeltas pois kerro miten!!!!!!!!! Kiitos. Ei viittis koko systeemiä tän takia ajaa alas ja asentaa uudelleen!

Tuolta sivustosta tuli ihan vain mulle neuvot, mitä tehdä missäkin tilanteessa. Piti ajaa Hijack This ohjelmaa ja lähettää heille muistioo, Lokia ym...He noukkivat sieltä tiedoston joka mun piti sitten taas monen asian summana pistää MALWAREBYTES ANTI MALWARE ohjelmalla menemään. Ja sitten se virus lähti, kun koneen uudelleen aukas...Kirjaudu ihmeessä tuolle sivustolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3017
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1684
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79