Mihin hävisi pronssitaso? Olen perus-tasolla koska pronssi poistettiin. Käytännössä olen siis samalla tasolla kuin uusi soneran asiakas vaikka olen ollut soneran asiakkaana useita vuosia! Toisaalta mitä haaveilemista on kohta enää hopeatasossakaan, koska se ei palkitse sekään. Menen plazalle ja sekos on sekava viidakko. Odotan kunnes kestoetuni on ohi ja vaihdan tod näk liittymää.
Sonera ei enää palkitse!
4
499
Vastaukset
- muistathan
irtisanoa kestoedun ajoissa,muuten uusiutuu jälleen vuodeksi
- gergos
Ei tosiaan palkitse! Uusille asiakkaille tarjotaan vaikka mitä, mutta vanhat saavat jäädä varjoon.
Onhan se semmoista kalastelua, mutta ei varmaan luo kovin luotettavaa kuvaa.- ...
On se kumma, että tuosta palkitsemis asiasta jaksetaan aina vaan valittaa. Saat jonkun kivan liittymistarjouksen kun vaihdat liittymää, siihenhän se yleensä jääkin. Mielestäni kaikkien operaattorien pitäisi jättää liittymistarjoukset edut pois, silloin uusien asiakkaiden hankinta olisi reilumpaa ja nekin rahat voisi kohdistaa vanhoille pitkäaikaisille asiakkaille etuina. Olen soneran asiakkaana saanut aina jotain pientä muistamista. Olen monesti miettinyt ihmisten ahneutta, ethän normaalistikaan uhkaille lähikaupassa myyjää kaupan vaihdolla jos et saa maitopurkista alennusta! Tähän sitä on menty, jos en saa sitä ja tätä niin sitten vaihdan tms.
- korvaako
... kirjoitti:
On se kumma, että tuosta palkitsemis asiasta jaksetaan aina vaan valittaa. Saat jonkun kivan liittymistarjouksen kun vaihdat liittymää, siihenhän se yleensä jääkin. Mielestäni kaikkien operaattorien pitäisi jättää liittymistarjoukset edut pois, silloin uusien asiakkaiden hankinta olisi reilumpaa ja nekin rahat voisi kohdistaa vanhoille pitkäaikaisille asiakkaille etuina. Olen soneran asiakkaana saanut aina jotain pientä muistamista. Olen monesti miettinyt ihmisten ahneutta, ethän normaalistikaan uhkaille lähikaupassa myyjää kaupan vaihdolla jos et saa maitopurkista alennusta! Tähän sitä on menty, jos en saa sitä ja tätä niin sitten vaihdan tms.
ne jotkus pienet muistamiset aivan helvetin kalliit puhelut? Esim soneran 20sek puhelu 12,8snt ja sama aika Dnalla 2,3snt.. plus että laskusta laskutetaan ja asiakaspalvelusta ja siihen jonottamisesta (joka on useita kymmeniä minuutteja, dnalla 85% puheluista vastaus alle 20sek(ja vielä ilmainen 24h/vrk) laskutetaan..ja olisihan niitä vielä muitakin, mutta ei jaksa luetella..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822