Sonera ei enää palkitse!

Soneran vanha asiakas

Mihin hävisi pronssitaso? Olen perus-tasolla koska pronssi poistettiin. Käytännössä olen siis samalla tasolla kuin uusi soneran asiakas vaikka olen ollut soneran asiakkaana useita vuosia! Toisaalta mitä haaveilemista on kohta enää hopeatasossakaan, koska se ei palkitse sekään. Menen plazalle ja sekos on sekava viidakko. Odotan kunnes kestoetuni on ohi ja vaihdan tod näk liittymää.

4

522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistathan

irtisanoa kestoedun ajoissa,muuten uusiutuu jälleen vuodeksi

• gergos

Ei tosiaan palkitse! Uusille asiakkaille tarjotaan vaikka mitä, mutta vanhat saavat jäädä varjoon.
      Onhan se semmoista kalastelua, mutta ei varmaan luo kovin luotettavaa kuvaa.

• ...

On se kumma, että tuosta palkitsemis asiasta jaksetaan aina vaan valittaa. Saat jonkun kivan liittymistarjouksen kun vaihdat liittymää, siihenhän se yleensä jääkin. Mielestäni kaikkien operaattorien pitäisi jättää liittymistarjoukset edut pois, silloin uusien asiakkaiden hankinta olisi reilumpaa ja nekin rahat voisi kohdistaa vanhoille pitkäaikaisille asiakkaille etuina. Olen soneran asiakkaana saanut aina jotain pientä muistamista. Olen monesti miettinyt ihmisten ahneutta, ethän normaalistikaan uhkaille lähikaupassa myyjää kaupan vaihdolla jos et saa maitopurkista alennusta! Tähän sitä on menty, jos en saa sitä ja tätä niin sitten vaihdan tms.

• korvaako
        ... kirjoitti:

On se kumma, että tuosta palkitsemis asiasta jaksetaan aina vaan valittaa. Saat jonkun kivan liittymistarjouksen kun vaihdat liittymää, siihenhän se yleensä jääkin. Mielestäni kaikkien operaattorien pitäisi jättää liittymistarjoukset edut pois, silloin uusien asiakkaiden hankinta olisi reilumpaa ja nekin rahat voisi kohdistaa vanhoille pitkäaikaisille asiakkaille etuina. Olen soneran asiakkaana saanut aina jotain pientä muistamista. Olen monesti miettinyt ihmisten ahneutta, ethän normaalistikaan uhkaille lähikaupassa myyjää kaupan vaihdolla jos et saa maitopurkista alennusta! Tähän sitä on menty, jos en saa sitä ja tätä niin sitten vaihdan tms.

ne jotkus pienet muistamiset aivan helvetin kalliit puhelut? Esim soneran 20sek puhelu 12,8snt ja sama aika Dnalla 2,3snt.. plus että laskusta laskutetaan ja asiakaspalvelusta ja siihen jonottamisesta (joka on useita kymmeniä minuutteja, dnalla 85% puheluista vastaus alle 20sek(ja vielä ilmainen 24h/vrk) laskutetaan..ja olisihan niitä vielä muitakin, mutta ei jaksa luetella..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4167
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3455
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      35
      2974
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2548
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2147
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1929
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1919
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1807
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      391
      1498
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1308
    Aihe