KYMCO AGILITY FAT 50 ja FAT 125

Bensaa ? / 100 km

Kiinostaisi hieman Kymco Agility Fat50 -08 tai Kymco Agility Fat 125 -08.

Kortti eli lupa olisi ajaa myös Kymco Agility Fat 125, mutta sen bensankulutus etenkin näillä bensanhinnoilla arveluttaa ?
En löytänyt mistään Kymco Agility Fat50 -08 tai Kymco Agility Fat 125 -08 bensankulutusta

Tietääkö kukaan mikä olisi Kymco Agility Fat50 -08 tai Kymco Agility Fat 125 -08 bensankulutus ja kumpaa pyörää suosittelette ?

Kiitos !

8

5085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • super8

Sama kone Agilityssä kun Super8:ssa ja sen kulutus on ollut n.3,1 - 3,2 litraa/100km,siis ei paha ja uskoisin että 125:n kulutus on korkeintaan 0,5 litraa enemmän.

• Kulutus

Mulla on Super 8 125 ajettu kohta 3000 tkm ja kulutus
      on ollut 2,7-3 litraa/100km. Ota ihmeessä 125 ennen kun 50.Ei ole huono vaihtoehto Super 8:kaan.

• Eetunari

Paljonko on vakuutua kesässä.

• Super 8
        Eetunari kirjoitti:

Paljonko on vakuutua kesässä.

Mulla on 8:ssa vajaa 300 € vuodessa nolla bonuksilla.
        Kannattaa huudattaa vakuutusyhtiöt.

• tarkkailija.

50 kuutioinen voi kuluttaa siksi enemmän koska siinä on se variaattoriprikka, joten koneen kierrosluku nousee helposi rajoitimelle ja rajoitin alkaa katkoa sytytystä, eli bensaa menee palamatta läpi. Netistä onkin saanut monasti lukea kuinka prikan poistaminen vähensi kulutusta 3 l/100km -> 2 l/100km

• agility fat 50
        tarkkailija. kirjoitti:

50 kuutioinen voi kuluttaa siksi enemmän koska siinä on se variaattoriprikka, joten koneen kierrosluku nousee helposi rajoitimelle ja rajoitin alkaa katkoa sytytystä, eli bensaa menee palamatta läpi. Netistä onkin saanut monasti lukea kuinka prikan poistaminen vähensi kulutusta 3 l/100km -> 2 l/100km

Semmoinen kysymys olisi tuohon sisäänajoon, että miten pitkään olette itse ajaneet ennenkuin olette lopettaneet tuon hidastelun. Itse kuulin vasta 140km ajettuani, että mopo kuuluisi sisäänajaa, eli ensimmäiset 500km tulisi ajaa 30-35km/h. Itse kuitenkin rymistelin ensimmäiset 140km melkeinpä kaasu pohjassa. Eli mitä vaikutuksia siinä on jos ajaa ensimmäiset 140km kaasu pohjassa? Onko tilanne vielä korjattavissa jos ajan seuraavat 300-400km tuota 30-35km/h vauhtia?

• mesetti
        agility fat 50 kirjoitti:

Semmoinen kysymys olisi tuohon sisäänajoon, että miten pitkään olette itse ajaneet ennenkuin olette lopettaneet tuon hidastelun. Itse kuulin vasta 140km ajettuani, että mopo kuuluisi sisäänajaa, eli ensimmäiset 500km tulisi ajaa 30-35km/h. Itse kuitenkin rymistelin ensimmäiset 140km melkeinpä kaasu pohjassa. Eli mitä vaikutuksia siinä on jos ajaa ensimmäiset 140km kaasu pohjassa? Onko tilanne vielä korjattavissa jos ajan seuraavat 300-400km tuota 30-35km/h vauhtia?

Ajele seuraavat parisataa vaihtelevalla kaasulla, mopo se vaan on. aliviritetty vehje ei vaadi niin huolellista sisäänajoa kuin joku crossipyörä.

• Tiger_83

mitä oot tykännyt super 8 125 :sta ?? mulla itellä on jammun aerox ja oon aatellu vaihtaa ko. malliin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      289
      11327
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7020
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      99
      5741
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5108
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4291
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3989
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3534
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3511
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3045
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3010
    Aihe