KYMCO AGILITY FAT 50 ja FAT 125

Bensaa ? / 100 km

Kiinostaisi hieman Kymco Agility Fat50 -08 tai Kymco Agility Fat 125 -08.

Kortti eli lupa olisi ajaa myös Kymco Agility Fat 125, mutta sen bensankulutus etenkin näillä bensanhinnoilla arveluttaa ?
En löytänyt mistään Kymco Agility Fat50 -08 tai Kymco Agility Fat 125 -08 bensankulutusta

Tietääkö kukaan mikä olisi Kymco Agility Fat50 -08 tai Kymco Agility Fat 125 -08 bensankulutus ja kumpaa pyörää suosittelette ?

Kiitos !

8

5009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • super8

      Sama kone Agilityssä kun Super8:ssa ja sen kulutus on ollut n.3,1 - 3,2 litraa/100km,siis ei paha ja uskoisin että 125:n kulutus on korkeintaan 0,5 litraa enemmän.

    • Kulutus

      Mulla on Super 8 125 ajettu kohta 3000 tkm ja kulutus
      on ollut 2,7-3 litraa/100km. Ota ihmeessä 125 ennen kun 50.Ei ole huono vaihtoehto Super 8:kaan.

      • Eetunari

        Paljonko on vakuutua kesässä.


      • Super 8
        Eetunari kirjoitti:

        Paljonko on vakuutua kesässä.

        Mulla on 8:ssa vajaa 300 € vuodessa nolla bonuksilla.
        Kannattaa huudattaa vakuutusyhtiöt.


      • tarkkailija.

        50 kuutioinen voi kuluttaa siksi enemmän koska siinä on se variaattoriprikka, joten koneen kierrosluku nousee helposi rajoitimelle ja rajoitin alkaa katkoa sytytystä, eli bensaa menee palamatta läpi. Netistä onkin saanut monasti lukea kuinka prikan poistaminen vähensi kulutusta 3 l/100km -> 2 l/100km


      • agility fat 50
        tarkkailija. kirjoitti:

        50 kuutioinen voi kuluttaa siksi enemmän koska siinä on se variaattoriprikka, joten koneen kierrosluku nousee helposi rajoitimelle ja rajoitin alkaa katkoa sytytystä, eli bensaa menee palamatta läpi. Netistä onkin saanut monasti lukea kuinka prikan poistaminen vähensi kulutusta 3 l/100km -> 2 l/100km

        Semmoinen kysymys olisi tuohon sisäänajoon, että miten pitkään olette itse ajaneet ennenkuin olette lopettaneet tuon hidastelun. Itse kuulin vasta 140km ajettuani, että mopo kuuluisi sisäänajaa, eli ensimmäiset 500km tulisi ajaa 30-35km/h. Itse kuitenkin rymistelin ensimmäiset 140km melkeinpä kaasu pohjassa. Eli mitä vaikutuksia siinä on jos ajaa ensimmäiset 140km kaasu pohjassa? Onko tilanne vielä korjattavissa jos ajan seuraavat 300-400km tuota 30-35km/h vauhtia?


      • mesetti
        agility fat 50 kirjoitti:

        Semmoinen kysymys olisi tuohon sisäänajoon, että miten pitkään olette itse ajaneet ennenkuin olette lopettaneet tuon hidastelun. Itse kuulin vasta 140km ajettuani, että mopo kuuluisi sisäänajaa, eli ensimmäiset 500km tulisi ajaa 30-35km/h. Itse kuitenkin rymistelin ensimmäiset 140km melkeinpä kaasu pohjassa. Eli mitä vaikutuksia siinä on jos ajaa ensimmäiset 140km kaasu pohjassa? Onko tilanne vielä korjattavissa jos ajan seuraavat 300-400km tuota 30-35km/h vauhtia?

        Ajele seuraavat parisataa vaihtelevalla kaasulla, mopo se vaan on. aliviritetty vehje ei vaadi niin huolellista sisäänajoa kuin joku crossipyörä.


      • Tiger_83

        mitä oot tykännyt super 8 125 :sta ?? mulla itellä on jammun aerox ja oon aatellu vaihtaa ko. malliin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe