Istria / Novigrad

xxxxx

Olisi mukava tavata muita suomalaisia naturisteja vko 30 Istrian rannoilla. Onko mahdollisesti täällä kirjoittavista joku / jotkut lähdössä lomaa viettämään samoille rannoille.
Asialliset vastaukset saavat huomiota, tyhjän kirjoittajat voivat jättää hengentuotteensa kokonaan kirjoittamatta.

5

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vee2

      En tiedä on aloitus vitsi mutta minun tietoni mukaan (voin myös olla väärässä) Novigradissa ei ole Naturistirantoja.

      Camping Sirena (ADACin parhaaksi reittaama kämppäri Kroatiassa) ja hieman vaatimattomampi Mareda on ihan tavallisia kämppäreitä. Baia Bianca on myös normimesta. Novigradin ja Umagin rajalla Karigadorissa on myös Camping Park Umag mutta sekin on tavallinen.

      Lähin FKK löytyy Tarrista... Porecin läheltä.

      En ole sellaiselle menossa mutta voit kertoa missä Novigradissa sellainen on? Runsaan 5 vuoden asumiskokemuksen ja tutustumisen perusteella sellainen mesta on jäänyt löytymättä.

      • hakusessa*

        Ei liity tähän mutta kun kerran tiedät tienoon kämppärit niin voitko suosittaa jotain 3v lapsen kanssa alueelle pyrkiville? Siis ei-FKK. Kuljemme asuntoautolla ja puusto on tietysti plussaa...


      • xxxxx

        Name of the beach: Karpinjan
        Location of the beach: Novigrad, north of new Marina Nautica


      • Vee2
        xxxxx kirjoitti:

        Name of the beach: Karpinjan
        Location of the beach: Novigrad, north of new Marina Nautica

        Karpinjan ei ole kämppäri. Se on alue, jonne pääsee Novigradista rullaluistimilla asfaltoitua kävelytietä pitkin.

        Olen käynyt siellä monta kertaa ja siellä on ihan normaali uimaranta ja alueella on myös paljon vuokrattavia mökkejä. En ole koskaan nähnyt ketään siellä "nakkipellenä", yläosattomissa kyllä. Uimassa ja snorklaamassa olen käynyt siellä kymmeniä kertoja, paikalla on ihan hyvä pizzeria mutta muuten alue on aika "sykynen".
        Palvelut ovat siis heikohkot mm. Bajamajoja tienvarressa.

        Karpinjanin jatkeena on Baia Bianca josta löytyy palveluita aina kaupasta ravintoloihin.


    • Vee2

      Suosittelen Sirenan kämppäriä. Puustoa on ihan merenrajaan asti ja kaikki palvelut ihan top 1.

      Toinen hyvä on tuo Camping Park Umag
      siellä ei ole puustoa merenrajaan.

      http://www.istra.com/novigrad/eng/kam01.html

      Katso linkki niin siellä on enemmän tarinaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe