onko tuttu

Siivous Paula Turunen?

Aika ajoin etsii tämä toiminimi porrassiivoojaa/siivoojia mollissa. Olen soittanut useamman kerran - puhelimeen on vastannut äänestä päätellen vanhempi rouva joka on aina kysynyt samat kysymyksetja pyytänyt soittamaan ensi maanantaina uudelleen. usein on ollut vahanpoistoaine lattialla.Kerran sovimme tapaamisesta siivottavassa kiinteistössä, työnantajaa ei kuitenkaan näkynyt eikä puhelimeen vastattu. Toiminmi on kyllä olemassa. mahtaako tämä johtua valtavista työnhakijamassoista vai onko kyseessä veijari, joka työnhakijoiden puheluilla saa vaihtelua elämäänsä. Onko joku ollut oikeasti töissä tässä firmassa??

12

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Japi..

      Vaikuttaa yhden ihmisen yritykseltä. Tuskinpa on yrityksessä on ollut paljoakaan muita työntekijöitä. Pienet yritykset voivat maksaa parempaa palkkaa mutta eivät yleensä noudata työehtosopimusta.

    • tane

      Itse olen tavannut kyseisen henkilön kun kävin myös työhaastattelussa siivottavassa kohteessa, sovittiin että soitellaan paremmin sitten kun työt alkaa, tänään aamulla sain hänet kiinni parin soittokerran jälkeen mutta hän sanoi olevensa kiireinen juuri sillä hetkellä ja että soittaa pian takaisin, eipä kuulunut kokopäivänä mitään joten yritin itse soittaa mut puhelin olikin laitettu kiinii! Ihmeellistä touhua...

      • kävi mullekin

        ja monta kertaa!!!! Tapasitte siis ihan silmästä silmään?? Luulin että hlö ei sitä oikeasti tee. Oliko tällä oletetulla työnantajalla avaimet ko. kiinteistöön ? Miksi ette tehneet heti työsopimusta? Kokemukseni mukaan lomatuuraajan kanssa tehdään HETI kirjallinen sopimus, jotta asiasaadaan järjestykseen, vaikka työ alkaisi myöhemmin. Kiinnostaiai tietää, mikä tämä työnantaja oli naisiaan.


      • tane
        kävi mullekin kirjoitti:

        ja monta kertaa!!!! Tapasitte siis ihan silmästä silmään?? Luulin että hlö ei sitä oikeasti tee. Oliko tällä oletetulla työnantajalla avaimet ko. kiinteistöön ? Miksi ette tehneet heti työsopimusta? Kokemukseni mukaan lomatuuraajan kanssa tehdään HETI kirjallinen sopimus, jotta asiasaadaan järjestykseen, vaikka työ alkaisi myöhemmin. Kiinnostaiai tietää, mikä tämä työnantaja oli naisiaan.

        Ei mulla oo tollaseen aikaan, ei oo vieläkään kuulunu mitään. Soitin toiseen paikkaan ja huomena alkaa työt. Tietääpähän taas yhden paikan että minne ei kannata soitella. prkl


      • käynyt vissiin
        tane kirjoitti:

        Ei mulla oo tollaseen aikaan, ei oo vieläkään kuulunu mitään. Soitin toiseen paikkaan ja huomena alkaa työt. Tietääpähän taas yhden paikan että minne ei kannata soitella. prkl

        kaikille. kuten sanoit, nyt tietää, minne ei kannata soitella.


    • eertu1

      yritys toimii näköjään yhä ja hakee työntekijöitä

      • Jepjeps

        Olin töissä kyseisellä firmalla noin 2h. Tapahtui oisko 2015 Toukokuun alussa. Kävin haastattelussa, sain duunin heti, seuraavana päivänä alotin, menin paikan päälle ja kokoajan kaikki meni hänen mielestä pieleen vaikka tein just niinku käskettii. Kysyin sitten voitaisko kirjoittaa työsopimus ja hän kysyi heti onko mulla verokortti mukana, ei ollut. Hän alkoi vedota, että ilman verokorttia hän ei voi tehdä kanssani työsopimusta. Lähdin verotoimistoon istumaan 2 tunniksi jotta saisin paperinpalasen missä meni 1 minuutti tulostaa. Sitten soitin, että joo minulla on verokortti nyt, sanoi vaan, että hän lähti himaan jo 2h sitten. Seuraavana aamuna tuli viesti jossa oli ettei hän uskalla tehdä kanssani työsopimusta.

        Eli älkää missään nimessä edes harkitse hakemista kyseiseen mestaan, firman omistaja ihan täys kusipää muutenki.


    • fjuepantalaj

      Ohoh. Eihän sitä verokorttia tarvita kuin vasta palkanmaksuun. Ja ilmankin sen voi maksaa, menee vain sitten se 60% josta tietenkin saa takaisin tai voi laskea uuden kortin loppuvuodeksi, jossa tuo huomioitu. Ihan vaan vastaisuuden varalle. Mutta toki tuo kuulostaa oudolta ja asioita tuntemattomalta koko työnantaja.

    • Anonyymi

      Muorin olisi pitänyt eläköityä yli 15 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Kauheeta. Miten hemmetissä kukaan hänelle töihin edes haluaa?? Onpas epäammattimaista sähläystä koko Paula Turunen

    • Anonyymi

      Taas etsii työntekijöitä. Pohdin tässä pitäisikö hakea? Jos ei olekaan niin paha.

      • Anonyymi

        Haluat pätkätyötä? Parin viikon kuluttua olet taas työtön.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe