Onko joku ostanut netistä ajovarusteita? Vinkkejä otetaan vastaan...
AJOVARUSTEET?
7
2263
Vastaukset
- Mp-asut ja varusteet
- saat
Halvalla miesten 54 numeroisen Uuden sinisalo takin
mun pojalle oli ihan liian suuri( 160cm)
Eli kerran kokeiltu ja taatusti aito ja uusi!
[email protected]
hintapyynti 150e - ..halvemmalla..
www.mlol.de Sieltä kantsii pyytää tarjousta vaikkapa mailitse eikä ostaa suoraan listahinnalla. Lisäksi suosittelen käymistä täällä liikkeessä kokeilemassa koot (esim kypärien osalta) valmiiksi. Toimii hienosti ja luotettavasti. Toimitus kotiin asti ja tulee jonkun verran halvemmaksikin kun kärkkyy hiukan tajouksia ja vertailee kunnon merkkien välillä.
- Ahtojää jos jää
www.mc-lifestyle.com
www.reliatec.fi - tuolta
Ahtojää jos jää kirjoitti:
www.mc-lifestyle.com
www.reliatec.filöytyy. www.mc-scatter.com
- Äijä
Kengät, kypärä(etenkin), ajopuku, hanskat, mahdolliset lasit kannattaa kaikki kokeilla ennenkuin niitä ostaa.
- busanisti
Onhan noita tullu osteltua. Kotimaisista löytyy hintavertailu täältä: http://www.motorshop.fi
Stormia ja Duell:n jälleenmyyjiä on ite tullu käyteltyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846