hei. lauantaina erään "tönäisyn" seurauksena kaaduin tolppaan aika kovaa vauhtia. olin mennyt tajuttomaksi n. 1-2minuutin ajaksi, jonka jälkeen olin ollut sekaisin enkä tajunnut mistään mitään. itse en muista tätä onnettomuutta ollenkaan.. päässä on tällä hetkellä iso patti, ja puolet naamasta melkeenpä on keltaisena (mustelmaa varmaankin)? ja silmäkulma on muuttunut tummaksi. tapahtuneesta on nyt 3päivää kohta eikä patti ole laskeutunut ollenkaan. olin sillon ulkona, joten en päässyt hakemaan (enkä olisi kyennytkään) jääpussia tai muutakaan. nyt vasta tajusin että olin saanut vakavan aivotärähdyksen ja olisi täytynyt mennä heti lääkäriin. onko myöhäistä käydä lääkärissä näyttämässä tätä päätä? on vieläkin aika kipeä, varsinkin tuosta patin kohdasta. olen 17v.
auttakaa. :/
vakava aivotärähdys.
1
1543
Vastaukset
- Käy ihmeessä
Hei,
käy vaan lääkärissä ja kerro, että menit nimenomaan tajuttomaksi, voisit kertoa lääkärille kuka sen näkikin.
Tajuttomuus on aina hurjan vakava juttu ja sen jälkeinen sekavuus ja se, ettei itse muista koko hommasta mitään - toivottavasti et ollut kännissä? Muista kertoa, että itse et muista vaan nimenomaan kaverit kertoivat. Ja korosta sitä, ettet ollut kännissä. Se oli varmaan vapaa-ajan tapaturma, joten jos vanhemmat ovat huolehtineet vakuutukset kuntoon, pääset ilmaiseksi vaikka neurologille tarvittaessa.
Patti on varmaan kuhmu, joka ei pääse laskeutumaan muuten kuin aikaamyöten.
Enemmän olen huolestunut tuosta tällistä.
Käy ihmeessä lääkärissä!
Mukavaa kesää, älä enää törmäile :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423477Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",42473Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/842190Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371845- 1291812
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee281729- 1381395
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131329"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551196Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1571103