H&M:n farkut kestäviä?

Milla ...

Hei, olen miettinyt ostavani H&M:tä farkut tai jotkin muut housut, mutta olen alkanut miettimään että ovatkohan housut kestäviä ja istuvia?
Ostin pari vuotta sitten eräät housut kyseisestä liikkeestä ja ne lahosivat käsiini oitis..
Tahtoisinkin siis kysellä muilta, että ovatko H&M:n housut olleet kestäviä ja sattuiko minun housuilleni silloin vain huono tuuri vai ovatko ne todella surkeita?

Kiitos etukäteen. :)
(P.s. en kaipaa vastauksia joissa vain tokaistaan että "no testaa" tai jotain vastaavaa, vaan tiedustelen tässä asiaa näin keskimääräisellä tasolla.)

7

1890

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linwë

Itselläni on H&M:n farkkuja ja housuja, jotka ovat kestäneet todella hyvin. Jopa paremmin kuin esim. kalliit Onlyn farkut, jotka hajosivat melkein heti. :) Eli sinun housuillasi oli varmaan huonompi tuuri. :D

• ssdddd

Itellä ne on ainakin kestänyt no istuvuutta en voi jokaisista housuista kehua, mut ruumiinrakenteesta riippuen..

Mutta voin suositella esim. Anttilan housuja, koska niissä on joustoa, joten ne istuvat tosi hyvin.. ja Madonna merkki Anttilalta on muodikas ymym, kannattaa katsoa Anttilan kuvastoa.

(ps. sun viestistä päätellen ostat kerran kolmessa vuodessa housut..)

• Nimimerkki

En ole ostanut H&Mästä enkä luultavasti varmaan ostakkaan mutta istuvuus aina vaateessa ihmisestä kiinni meitä moneen junaan rakenteellisesti.

• 3 vuotta sit

henkkamaukasta ostetut farkut. Kesti ne muutaman kuukauden ennen kuin polvesta repes (ps. eivät olleet edes kovin ahkerassa käytössä), vaik hm:n farkut onki halpoi ni kannattaa katsoa ostamansa tuotteen laatua, esim. tarjoustalosta voi löytää paremmin kestävän tuotteen ja vielä halvemmalla hinnalla

• sadsssd

ja ne hajosivat polven kohdalta

• Minä vain 20

Itse en osta mitään h&m:ltä. Joskus monta vuotta sitten ostin farkut sieltä, ja ne ei todellakaan ollut kestävät. Löysisty jo yhdessa pesussa.
      Itse käytän enää Wranglereitä, hiton kestävät housut, ja muutenkin istuu mun vartaloon hyvin. Kalliitahan ne ovat, mutta itse panostan laatuun.

Nyt on kokeilussa Hilfigerin housut, saa nähdä kuinka ne kestävät.

• bläääääääh

joo no itelläki tällä hetkellä on tuol jossai kaapin pohjalla parit homoämmän farkut.. toisissa on repeämä polven kohdalla ja toisessa haaroissa :DD kumpaanki tuli jossai parin kuukauden käytön jälkee...enkä ees oo mitää jumpannu ne päällä vaa iha normi käytös meni rikki enkä oo ostanu liian pienia housujakaa et ei oo siitäkää kyse

en kyl osta enää koskaa sieltä farkkui tai oikeestaa mitää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16933
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4644
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2647
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1928
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1559
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1512
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      15
      1409
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1293
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      19
      1075
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      9
      1022
    Aihe