Ystäväni kertoi että heidän seurakuntansa talous oli aivan rapakunnossa.Ehdotin että seurakunta muuttaisi rohkeasti ilmettään uusliberalisen markkinatalouden suuntaan,millä uskotaan yleisesti olevan ratkaisut kaikkiin "maallisiin" pulmiin.
Siis mitä mieltä olet.Pitäisikö vaikkapa virsikirjoihin sallia myytäväksi mainostilaa.Muutamien suosittujen virsien väliin vaikka K-kaupan mainos ja parhaimmille paikoille vaikka Finnairin,- sinivalkoisin siivin.Kuulostaa hienolta,vai?
Tässä loppusuoralla voisi ajatella tätäkin asiaa.
Itse ainakin olen sitä mieltä...
Sinivalkoisin siivin.
6
258
Vastaukset
- täti puskasta
minuun ajatuksesi, virsikirja ei ole mainosten-paikka. Siis ei.
Kyllä pitää muut keinot löytää. Tähän sanon jyrkästi ei...
- mietippä.
Oi herra jos mä matkamies maan, lopulla matkaa nähdä suusn saan. Sitähän voi luulla toisen ukkoo siksi herraksi ja tulee väärin ymmärryksiä. Tai sitten ero. Sekin olisi hankalaa kun taas täytyis selvittää kenelle on mummo ja kenelle nato ja kuka on käly. Ei jaksa enää tässä iässä. Ehkä siinä tapauksesa että äijällä on pötäkkää tarpeeksi. Silloinhan nää muoto jutut on sivuseikkoja.
Minäkin voisin saada kehittyvien maakuntien tukee kun muuttaaisin takaisin maalle. - Otto Vaan
Annetaan vainajien päättää.Haluaako he muisto
kiveen myydä tekstin seurakunnan hyväksi.
Esimerkiksi näin:Minä päätin päiväni K-Kahvilla. - Kaivanto
en kuitenkaan osta virsikirjaa.
Jopas vitsin murjasit :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671