Mac vaihtoehto

MB lukija

Hei!

Oli kannettavien vertailu MikroBitissä.

Apple voitti, itse olen PC käyttäjä, mutta tulee vastaan tilanne, että pöytäkone lähtee ja on aika kannettavan.

Sen tiedän, että MicroSoftin Officesta saa MAC version... Oikeastaan sillekin on vaihtoehto, jos saa toimimaan tuon OpenOfficen, mutta ainakin jossain mielessä jo nyt tietää, että se ei ole aivan sama kuin MS, johtunee tuosta käyttiksestä.... Mutta miten sitten saan toimimaan nämä nyt maksuttomina olevat ilmaiset ohjelmat kuten Gimp....

toimiiko yleensä?

Langaton laajakaista / mokkula

Uusimman mikrobitin vertailussa ei oltu saatu toimimaan, saako sitä toimimaan, uskaltaako alkaa ajaa kiinteää nettiä alas, jos siirtyy täysin kannettavassa mokkulanettiin.

Tää kaikki vaan tän takii, että olis kiva kokeilla jotain ja ei MS oo mikää jumala

3

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii, ihan kaikki ehkä ei, Hopeisesta Omenasta löytyy varmasti tarpeeksi tietoa valinnan pohjaksi.

Mulla Nokia E61 toimii "mokkulana" hyvin.

NeoOffice on hyvä ja toistaiseksi parempi kuin OpenOffice, joka ei ole vielä Mac-puolella täysin valmis, valmistuu myöhemmin tänä vuonna.

Kiinteän netin alasajoa kannattaa kyllä harkita, mokkula ei käytännössä ole yhtä nopea ja viiveet voi olla suuret. Johtuu tekniikasta joka on vielä vaiheessa.

• siis toimii Macissa myös, kuten lukuisa määrä muitakin kuvankäsittelyohjelmia, mm. Gimpiin perustuva Seashore.

• Mac Plus 1986

Myönnän, etten ole vilkaissutkaan näihin ilmaisohjelmiin, koska minulla ei ole sellaisiin varaa. Officen kotiversio maksaa vain jotain 130€ - tosin se on suomeksi, joka on näin vanhalle käyttäjälle ylipääsemätön ongelma.

(Word, sellaisena kuin sen tunnemme, ja Excel tulivat ensin Macintoshiin... Ensimmäinen Wordini taisi olla versio 1.05 tai jotain sellaista.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe