Hei!
Oli kannettavien vertailu MikroBitissä.
Apple voitti, itse olen PC käyttäjä, mutta tulee vastaan tilanne, että pöytäkone lähtee ja on aika kannettavan.
Sen tiedän, että MicroSoftin Officesta saa MAC version... Oikeastaan sillekin on vaihtoehto, jos saa toimimaan tuon OpenOfficen, mutta ainakin jossain mielessä jo nyt tietää, että se ei ole aivan sama kuin MS, johtunee tuosta käyttiksestä.... Mutta miten sitten saan toimimaan nämä nyt maksuttomina olevat ilmaiset ohjelmat kuten Gimp....
toimiiko yleensä?
Langaton laajakaista / mokkula
Uusimman mikrobitin vertailussa ei oltu saatu toimimaan, saako sitä toimimaan, uskaltaako alkaa ajaa kiinteää nettiä alas, jos siirtyy täysin kannettavassa mokkulanettiin.
Tää kaikki vaan tän takii, että olis kiva kokeilla jotain ja ei MS oo mikää jumala
Mac vaihtoehto
3
554
Vastaukset
toimii, ihan kaikki ehkä ei, Hopeisesta Omenasta löytyy varmasti tarpeeksi tietoa valinnan pohjaksi.
Mulla Nokia E61 toimii "mokkulana" hyvin.
NeoOffice on hyvä ja toistaiseksi parempi kuin OpenOffice, joka ei ole vielä Mac-puolella täysin valmis, valmistuu myöhemmin tänä vuonna.
Kiinteän netin alasajoa kannattaa kyllä harkita, mokkula ei käytännössä ole yhtä nopea ja viiveet voi olla suuret. Johtuu tekniikasta joka on vielä vaiheessa.siis toimii Macissa myös, kuten lukuisa määrä muitakin kuvankäsittelyohjelmia, mm. Gimpiin perustuva Seashore.
- Mac Plus 1986
Myönnän, etten ole vilkaissutkaan näihin ilmaisohjelmiin, koska minulla ei ole sellaisiin varaa. Officen kotiversio maksaa vain jotain 130€ - tosin se on suomeksi, joka on näin vanhalle käyttäjälle ylipääsemätön ongelma.
(Word, sellaisena kuin sen tunnemme, ja Excel tulivat ensin Macintoshiin... Ensimmäinen Wordini taisi olla versio 1.05 tai jotain sellaista.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1723020Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2982696Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751768Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501667Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391541- 1221316
- 1051219
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141184Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3801152Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041073