Hei!
Oli kannettavien vertailu MikroBitissä.
Apple voitti, itse olen PC käyttäjä, mutta tulee vastaan tilanne, että pöytäkone lähtee ja on aika kannettavan.
Sen tiedän, että MicroSoftin Officesta saa MAC version... Oikeastaan sillekin on vaihtoehto, jos saa toimimaan tuon OpenOfficen, mutta ainakin jossain mielessä jo nyt tietää, että se ei ole aivan sama kuin MS, johtunee tuosta käyttiksestä.... Mutta miten sitten saan toimimaan nämä nyt maksuttomina olevat ilmaiset ohjelmat kuten Gimp....
toimiiko yleensä?
Langaton laajakaista / mokkula
Uusimman mikrobitin vertailussa ei oltu saatu toimimaan, saako sitä toimimaan, uskaltaako alkaa ajaa kiinteää nettiä alas, jos siirtyy täysin kannettavassa mokkulanettiin.
Tää kaikki vaan tän takii, että olis kiva kokeilla jotain ja ei MS oo mikää jumala
Mac vaihtoehto
3
551
Vastaukset
toimii, ihan kaikki ehkä ei, Hopeisesta Omenasta löytyy varmasti tarpeeksi tietoa valinnan pohjaksi.
Mulla Nokia E61 toimii "mokkulana" hyvin.
NeoOffice on hyvä ja toistaiseksi parempi kuin OpenOffice, joka ei ole vielä Mac-puolella täysin valmis, valmistuu myöhemmin tänä vuonna.
Kiinteän netin alasajoa kannattaa kyllä harkita, mokkula ei käytännössä ole yhtä nopea ja viiveet voi olla suuret. Johtuu tekniikasta joka on vielä vaiheessa.siis toimii Macissa myös, kuten lukuisa määrä muitakin kuvankäsittelyohjelmia, mm. Gimpiin perustuva Seashore.
- Mac Plus 1986
Myönnän, etten ole vilkaissutkaan näihin ilmaisohjelmiin, koska minulla ei ole sellaisiin varaa. Officen kotiversio maksaa vain jotain 130€ - tosin se on suomeksi, joka on näin vanhalle käyttäjälle ylipääsemätön ongelma.
(Word, sellaisena kuin sen tunnemme, ja Excel tulivat ensin Macintoshiin... Ensimmäinen Wordini taisi olla versio 1.05 tai jotain sellaista.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1444802- 1843923
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1163604Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432911- 1381876
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401668Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?581318Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261299Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211261Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231213