KYMCON HUOLTO????

Janne Marjamaa

Toimii miten sattuu, mitä tulee Riihimäki-Hyvinkää akselilla.Hyvinkää puoti ei ainakaan auki silloin(kun pitäisi) kuin ovessa aukioloajat kertovat,mutta osaahan niitä muutkin huoltaa ja nykylainsäädännön mukaan ei tarvitse takuiden takia merkkihuoltoa edes käyttääkään , riittää kun on moottoripyörähuolto liike työn suorittaa.

9

3104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Super8

Kysäiseppä Mascolta mikä paikallisessa huollossa mättää ja muutenkin maahantuojan on hyvä saada tietää jos jälleenmyyjillä huolto takkuilee.
      Tosta takuuasiasta en olisi niinkään varma ainakaan moposkoottereiden kohdalla.
      Uskoisin että jos viet sen huoltoon johonkin korjaamoon joka ei ole Mascon valtuuttama huoltoliike niin hyvästi takuu!

• Marjamaa edelleen

Takuu on voimassa mikäli on selkeästi osoitettavissa että huoltoliike on nimen omaisesti moottoripyörien ja mopojen korjauksiin erikoistunut liike.Se joka muuta väittää puhuu PASKAA!!!!!kts.Suomen Laki/ennakkotapaukset löytyvät erilähteistä ja niitä on paljon jossa maahantuojat ovat kusseet kintuilleen....

• Super8
        Marjamaa edelleen kirjoitti:

Takuu on voimassa mikäli on selkeästi osoitettavissa että huoltoliike on nimen omaisesti moottoripyörien ja mopojen korjauksiin erikoistunut liike.Se joka muuta väittää puhuu PASKAA!!!!!kts.Suomen Laki/ennakkotapaukset löytyvät erilähteistä ja niitä on paljon jossa maahantuojat ovat kusseet kintuilleen....

Se että minä luen lakia tarkemmin ei auta paskaakaan jos maahantuoja on tässä asiassa erimieltä.
        Soitappa Mascolle ja kysäise miten suhtautuvat jos edellisen huollon on tehnyt "ei valtuutettu" huoltoliike ja sattuisi vaikka kone leviämään sen jälkeen. Ilmeisesti kehoittaisivat kääntymään sen huollon tehneen liikkeen puoleen ja jos siellä leviteltäisiin käsiä niin entäpä sitten? Masco todennäköisesti pesisi kädet koko jutusta,ei lähtisi takuun puitteissa korvaamaan aiheutuneita korjauskuluja niinkuin tekisi jos huollon olisi tehnyt valtuutettu liike.

• Janne Marjamaa
        Super8 kirjoitti:

Se että minä luen lakia tarkemmin ei auta paskaakaan jos maahantuoja on tässä asiassa erimieltä.
        Soitappa Mascolle ja kysäise miten suhtautuvat jos edellisen huollon on tehnyt "ei valtuutettu" huoltoliike ja sattuisi vaikka kone leviämään sen jälkeen. Ilmeisesti kehoittaisivat kääntymään sen huollon tehneen liikkeen puoleen ja jos siellä leviteltäisiin käsiä niin entäpä sitten? Masco todennäköisesti pesisi kädet koko jutusta,ei lähtisi takuun puitteissa korvaamaan aiheutuneita korjauskuluja niinkuin tekisi jos huollon olisi tehnyt valtuutettu liike.

Jos selkeästi on osoitettavissa että työt on asianmukaisesti tehty niin eihän se kiinan konekaan ihan helposti leviä....Kysäiseppä kuluttajaliitosta miten mennään esim.Mersun ja Volvon määräaikaishuollon voi tehdä mikä tahansa referenssit omaava autokorjaamo ja takuut pitävät(näin ilmoittaa maahantuojat)samoin ns.merkkipyörien kohdalla kuten Yamaha,Suzuki jne ilmoittavat samaa.Olisi perin outoa jos jonkun kiina koneen huoltoon tarvittaisiin joku ihmeen valtuutus(heh,heh),ei tarvitse edes maahantuojalta lähteä moista edes kysymään järkihän luulisi sieltäkin firmasta löytyvän.

• Super8
        Janne Marjamaa kirjoitti:

Jos selkeästi on osoitettavissa että työt on asianmukaisesti tehty niin eihän se kiinan konekaan ihan helposti leviä....Kysäiseppä kuluttajaliitosta miten mennään esim.Mersun ja Volvon määräaikaishuollon voi tehdä mikä tahansa referenssit omaava autokorjaamo ja takuut pitävät(näin ilmoittaa maahantuojat)samoin ns.merkkipyörien kohdalla kuten Yamaha,Suzuki jne ilmoittavat samaa.Olisi perin outoa jos jonkun kiina koneen huoltoon tarvittaisiin joku ihmeen valtuutus(heh,heh),ei tarvitse edes maahantuojalta lähteä moista edes kysymään järkihän luulisi sieltäkin firmasta löytyvän.

Myönnän,olin väärässä. Tiedustelin asiaa Mascolta
        ja määräaikaishuollon voi todella teettää muuallakin kunhan huoltovihkoon tulee huollon tehneen liikkeen leima.
        Takuukorjaukset suositellaan teetettäväksi ns. merkkiliikkeessä.

• täytyy olla
        Super8 kirjoitti:

Myönnän,olin väärässä. Tiedustelin asiaa Mascolta
        ja määräaikaishuollon voi todella teettää muuallakin kunhan huoltovihkoon tulee huollon tehneen liikkeen leima.
        Takuukorjaukset suositellaan teetettäväksi ns. merkkiliikkeessä.

Mascon hyväksymä liike!!

• Super8
        täytyy olla kirjoitti:

Mascon hyväksymä liike!!

Soitappa Mascolle,oikaisevat varmaan mielellään virheellisen käsityksesi.
        Niin minäkin tein.

• EX kymco
        Super8 kirjoitti:

Soitappa Mascolle,oikaisevat varmaan mielellään virheellisen käsityksesi.
        Niin minäkin tein.

Eli omassa mopomönkijässä on ilmennyt mitä erinäisimpiä vikoja.
        Mascosta Jussila niminen herra ei hyväksy mitään takuun piiriin!
        Nyt kaikki asiani ovat kuluttajariitalautakunnassa käsiteltävinä!
        Eli Kymcon takuut on mitä sattuu, en ainakaan suosittele kymco:n vehkeitä kenellekkään!

• EX kymco kirjoitti:

Eli omassa mopomönkijässä on ilmennyt mitä erinäisimpiä vikoja.
        Mascosta Jussila niminen herra ei hyväksy mitään takuun piiriin!
        Nyt kaikki asiani ovat kuluttajariitalautakunnassa käsiteltävinä!
        Eli Kymcon takuut on mitä sattuu, en ainakaan suosittele kymco:n vehkeitä kenellekkään!

minkälaisia vikoja Kymcossasi ilmeni??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4496
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4381
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3739
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3423
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2957
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2694
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      15
      2663
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2013
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1728
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      95
      1253
    Aihe