ja tähän pitäisi voida vastata fiksusti eikä saisi pottuilla? Jos joku voisi vastata fiksusti siihen en minä kykene.
http://keskustelu.suomi24.fi/matkailu_show.fcgi?category=104&conference=1500000000000015&posting=22000000035664644
tänne tämä kuuluu
3
527
Vastaukset
- no jaa
Onko sitten vaikea olla vastaamatta lainkaan jos ei fiksuun vastaukseen kykene!
Onko niin vaikea kirjoittaa, että noin pienellä lapsella täytyy olla uimavarustus sen mukaan, ettei toisten uijien tarvitse kärsiä uloste-ongelmasta kun on kyse suljetusta altaasta.
Itse en ainakaan missään yleisillä uimarannoilla ole vuoden ikäisillä mitään "uimasuojia" nähnyt.- tarkkana
kysymys uima-altaasa eikä hiekkarannasta. Siinä on hieman eroa ja periaatteessa ei olisi kiva uida sinun pentusi kusessa ja paskassa edes siellä.
- onko sulla lukihäiriö
tarkkana kirjoitti:
kysymys uima-altaasa eikä hiekkarannasta. Siinä on hieman eroa ja periaatteessa ei olisi kiva uida sinun pentusi kusessa ja paskassa edes siellä.
No siihenhän tuossa jo vastattiin. Onko sulla jonkinlainen lukihäiriö? Jollain näkyy olevan vaikeuksia vastata asiallisesti ja sitten näkyy olevan sinun kaltaisia joilla on nähtävästi eräänlainen erite jo noussut tuonne yläosastoon! Täytyy vielä kiukutella kuin pahaiset kakarat. (Toisaalta tuo on loukkaus monia lapsia kohtaan verrata sinun kaltaisiasi ihmisiä heihin...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732