Mistä ihmeestä löydän tietoa tämän kesän ilotulituksista alueella Tokio-Yokohama? Yrittäny netistä löytää mutta en onnistu löytämään kuin menneiden vuosien tietoja. Päivämääriä siis kaipailen.
Ilotulitukset heinäkuussa
4
644
Vastaukset
- tarkennus
Lisäys edelliseen, sen tiedän että 26.7 olis iso, mutta valitettavasti mä nousen lentokoneeseen just 25.7 takas kohti Suomea...
- heinäkuussa
Japanissa vietetään Tanabataa 7.7, joilloin juhlitaan Kiinasta saapunutta kansantarua. Tuolloin ammutaan raketteja, mutta en ole varma paikasta. Uskoisin kuitenkin, että koko Japanissa.
- Tokio-Yokohama
Kiitos kovasti "avusta", kyselin ihan tarkkaa infoa/nettisivuja area tokio-yokohama, ja tanabataakin vietetään vaihtelevasti eri päivinä eri paikoissa , ei joka paikassa 7.7. Tiedän kyllä että heinä-elokuussa paukkuu lähes joka ilta jossain päin maata... Docomo kiitos!!!
- Docomo
Jos japanin kieli taipuu niin tuolta loytyy jokunen ----->
http://www.yumenara.com/hanabidb/search.php?q=東京都
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882