Hei!
Kyselin tätä jo tuolla yhden ketjun seassa, mutta kun pyydettiin niin siirsin omaksi aiheeksi. Eli minua kiinnostaa hirveästi tämä seksin ajoittaminen vain ovulaation aikaan.
Eli oviksen aikaan "peittoja heilutellaan". Kysynkin, että ettekö "heiluttele peittoja" muussa mielessä kuin vain vauvaa tehdäksenne??? Eli kierron alussa ei ollenkaan ja lopussakin se on turhaa?
Onko tällaisia ihmisiä paljon? Ja olemmeko me vähemmistö, jotka pitävät seksistä ja harrastavat sitä, koska tykkäävät siitä? Yritämme mekin vauvaa, muttei seksielämämme keskity ainoastaan siihen.
seksiä vain
14
893
Vastaukset
- ovisliisa
Me ainakin harrastamme ukkokultani kanssa seksiä säännöllisesti läpi kierron, koska tykkäämme siitä. Mutta ovisaikana emme jätä harrastamatta siksi, että nyt voisi vaikka tärpätä ja silloin ei voi olla varma onko tässä nyt sekstailtu vain vauvansaamiseksi. :)
Uskoisin, että olemme ihan keskivertopariskunta tässä mielessä.
Esikoinen haaveissa. - ........?
Siis noita kyseisiä viestejä lukiessa olen ihmetellyt aivan samaa! Meilläkin lapsen teko suunnitelmissa, ja seksiä tulee harrastettua ihan samalla lailla kuin ennenkin. Lähes päivittäin siis. Toisaalta ei kai se oviksen suurinpiirteinen tarkastaminenkaan pahaksi ole, mutta uskon että tärppää kun on tärpätäkseen :)
- kuumeilija
Kyllä täytyy sanoa,että peitto heiluu muutenkin,itse rakastan seksiä rakastamani miehen kanssa,enkä voi kuvitella että harrastaisimme sitä vain yrittääksemme lasta.Jos ei joka päivä,niin ainakin joka toinen,näin on ollut jo ennen vauvakuumetta,emmekä muutenkaan ota ressiä siitä "nappaako tällä kertaa vai ei" vaan pidämme hauskaa.Ja siitä täytyy vielä sanoa,ettei ole käynyt edes mielessä seksin ajoittaminen vain ovulaation aikaan.:)
- Nimetön
Meillä nykyään seksiä aika harvoin,olen itse ihan alussa raskauden suhteen ja täytyy myöntää ettei seksiä ole ollut kuukauteen!! Oviksen aikaan aina jostain sain fiilistä rakasteluun,mutta heti tärppäyksen jälkeen seksi taas on jäänyt!! Nyt saan varmaan palautetta tästä,mutta uskon että monilla näin mutta ei vaan uskalla "julkisesti" kirjoittaa.Vaikka todellisuudessa kukaan ei sitä saa tietää kuka tämä kirjoittaja on..6vuotta ollan yhes oltu&3v poika meillä!
- siiis
muutamaan kuukauteen ei ala mitään kuuluun, niin äkkiä se vähän siihen menee.. kun nykyään parin vuoden tuloksettoman väkerryksen jälkeen tuntuu jo se ovulaation aikanenkin melkosen turhalta.. lisäks tohon endon kivut loppukierrossa ja masennus siitä ku ei onnistu niin koita siinä innostua seksistäkin ...mut ohan sillon harvoina hetkinä mukavaakin kun noi ei häiritte.
- seksistä tykätään...
Ja kyllä täällä ainakin ollaan harrasteltu seksiä ihan muutenkin vain, kuin vauvaa tehtaillessa. Pakostakin se sekstailu sitten vain ajoittui siihen oviksen tietämille, tottakai sitä oli muulloinkin, mutta enimmäkseen oviksen tietämillä. Ja eikä se joka kerta edes tuntunut seksiltä vaan juuri vauvan "tekemiseltä", koska meillä oli 1,5v yritystä takana ja clomifen- lääkitys menossa.
Nyt onnellisesti raskaana joten ei tarvitse enää kantaa huolta milloin sitä seksiä harrastelee. :)- ................
Meillä peitto heiluu kerran kuussa,nyt raskauden myötä viim.kerrasta taitaa olla 2kk..Ennen lasta,meillä seksiä joka toinen päivä,mutta esikoisen synnyttyä itsellä ainakin kiire ja stressi vei halut!! Toista yrittäessä,olisin voinut lukea seiskaa sen verran puuduttavaa touhua oli ;) Sanotaan näin että,lapsi vei halut seksiltä..Yhteiseloa meillä kuitenkin melk.7v&ollaan siinä 25v..!Nyt rv10&pahoinvointi valtaa päivät ;(
- monimutkaista...
Meillä mies on haluttomampi kuin minä, joten yritän vongata sitten edes oviksen aikoihin, että olis jonkinlainen mahdollisuus raskauteen! Tiedän, aika epätoivoista on, mutta minkäs teet.... :/
Tykkäisin kyllä aktiivisemmasta seksielämästä, mutta jatkuvasti aloitteentekijänä oleminen harmittaa, varsinkin kun tietää, ettei homma kovin usein edes onnistu. - ...........................
Mitä järkeä edes tehdä lasta, jos parisuhdekaan ei ole kunnossa...
Onko seksin määrä jotenkin riippuvainen parisuhteen kunnosta, vai mihin tällä viitataan?
- on tosi vähän
Lilium_candidum kirjoitti:
Onko seksin määrä jotenkin riippuvainen parisuhteen kunnosta, vai mihin tällä viitataan?
niin eihän se kauhean hyvää kerro suhteesta.
- elämänkokemusta aloittajalla
elämässä on vaiheita kun seksi ei koko ajan maistu ja välillä sitten taas on aktiivisempaa. Kun lasta yrittää yli vuoden ja jaloissa pyörii ennestään jo lapsia niin kyllä se seksi tuppaa sinne oviksen aikaan ajoittumaan joissakin kierroissa.
Miten joitakin ihmisiä niin kiinnostaa toisten seksielämä. Taitaa olla niin, ettei se määrä vaan se laatu. JOs on omaan seksielämäänsä tyytyväinen niin tuskin on halua ihmetellä muiden seksielämää;-)- ap.
Oma seksi elämä on kunnossa ja nähtävästi hyvinkin aktiivista (noin joka toinen päivä). Minun mielestäni myös hyvin laadukasta, sillä molemmat nauttivat seksistä.
Ja mitä elämän kokemukseen tulee, niin sitäkin löytyy ihan tarpeeksi, olemme olleet jo seitsemän vuotta yhdessä. Yritämme nyt vauvaa, mutta tämä ei ole muuttanut seksielämäämme ja lukiessani tätä palstaa niin minulla vain on pistänyt silmään kun osa kirjoittajista oikein tuntuu painottavan tätä ovulaatian aikaan tapahtuvaa "peittojen heiluttelua". Niin kyllä minua siis kiinnostaa, että onko asia todella näin vai olenko vain ymmärtänyt ihmisten viestit väärin.
En tarkoittanut arvostella niitä, jotka eivät seksistä nauti. Meitä on niin monenlaisia ja kaikki eivät pidä samoista asioista. Mutta minusta minulla on oikeus kysyä sitä, koska se ihmetyttää minua, että muuttaako vauvan teko sitä seksielämää oikeasti muilla.
Kiitos kaikille vastanneille ja onnea kaikille vauvaa yrittäville. - monta kertaa kuussa
ap. kirjoitti:
Oma seksi elämä on kunnossa ja nähtävästi hyvinkin aktiivista (noin joka toinen päivä). Minun mielestäni myös hyvin laadukasta, sillä molemmat nauttivat seksistä.
Ja mitä elämän kokemukseen tulee, niin sitäkin löytyy ihan tarpeeksi, olemme olleet jo seitsemän vuotta yhdessä. Yritämme nyt vauvaa, mutta tämä ei ole muuttanut seksielämäämme ja lukiessani tätä palstaa niin minulla vain on pistänyt silmään kun osa kirjoittajista oikein tuntuu painottavan tätä ovulaatian aikaan tapahtuvaa "peittojen heiluttelua". Niin kyllä minua siis kiinnostaa, että onko asia todella näin vai olenko vain ymmärtänyt ihmisten viestit väärin.
En tarkoittanut arvostella niitä, jotka eivät seksistä nauti. Meitä on niin monenlaisia ja kaikki eivät pidä samoista asioista. Mutta minusta minulla on oikeus kysyä sitä, koska se ihmetyttää minua, että muuttaako vauvan teko sitä seksielämää oikeasti muilla.
Kiitos kaikille vastanneille ja onnea kaikille vauvaa yrittäville.tarkoita, etteikö siitä nauti. Joku pari joka harrastaa seksiä joka toinen kuukausi saattaa nauttia paljon enemmän seksistä kuin sinä ja miehesi vaikka harrastattekin sitä joka toinen päivä. Monilla ihmisillä on työ, opiskelu, lapsia jne. tai muuten sellainen elämäntilanne, ettei juuri sillä hetkellä seksi huvita tai sitä ei ehdi harrastaa. Toki on niitäkin jotka eivät seksistä ainakaan juuri sillä hetkellä nauti. Ihmettelen kyllä, jos et osaa itse tuollaista asiaa ajatella vaan pitää tänne tulla ihmettelemään.
Se että olet ollut miehesi kanssa 7 vuotta -sillä ei ole elämänkokemuksen kanssa yhtään mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392