Minä kun olen luullut että Dtm on gay-kansan ravintola ja heterot vähemmistönä siellä.
Hymyssä haastattelu.
Myös naiset suosivat Vappua;
Kerran suorassa lähetyksessä eräs nainen pyysi treffeille.
Lempiravintolassani DTM.ssä jota MYÖS vähemmistöt suosivat,naiset tulevat ehdottelemaan kaikenlaista.
Vappu Pimiä
6
1717
Vastaukset
- Vapunkin
kaltainen megajulkkis uskaltautuu rahvaan kanssa bilettämään. Vappu on aina ollut homokuppiloissa, koska sillä on paljon homofrendejä, joten jos nyt alkaa taas jonkun aivoissa raksuttamaan niin kandee lopettaa, Vappu ei ole lesbo eikä edes bi.
- tiät
vaik oliski??mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma
- käynyt
detarissa,mutta aattelin joskus mennä.Olen arvellut kuitennii et siellä vois olla hieman levollisemmalla mielellä jos jotakuta tytsiä kiinnostas mennä jututtaa,nimittäin ettei se olis hetero.Nimittäin kun poikseutta heteroita kaikki tytöt olleet jotka kiinnostanut,ei kai sit detarissakaan poikkeutta tapahus vaan hetskua iskisin:(
- ja jos
tiät kirjoitti:
vaik oliski??mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma
sä haluat kuvitella niin saathan sä, mutta sanoinpa nyt vaan että se ei ole.
- Catsy_666
http://hiki.pedia.ws/wiki/Vappu_Pimiä
Haluaisitko ihan oikeasti tutustua. - Anonyymi
Kiira Korpi on bi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423