Madallettu satula?

MiisaNen

Mitä maksaa hondan cbr 600cc:hen madallettu satula suunnilleen? Olen tällainen melko lyhykäinen likka eikä mulla yllä kunnolla jalat maahan... Miten sitä muulla tavalla voisi madaltaa?

Mä olen vähän hölmö näissä kun ei tuo pyörä ole kovin kauaa mulla vielä ollut.

6

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukj

      En tiedä mistä olet mutta ainakin helsingin herttoniemessä on sellainen verhoomo kun nappa joka osaa tehdä noita madalluksia hinnasta en osaa sanoa mutta vinkiksi että mulla normi satulan verhoilu kaksi väriseksi arviotiin siellä luokka 80€. En tiedä pystyykö vanhaa päällystä käyttämään jos siitä alta otetaan tavaraa pois. madalluksella saa istuinkorkeutta muutamia senttejä alemmaksi, jos tarvii enemmän niin sitten pitää muuttaa penkin rakennetta ja se on varmaan jo ihan oma juttunsa.

    • Uuden satulan hinta liikkuu 450€ paikkeilla.
      Kannattais kysellä madallusta autoverhoomoista,mulla maksoi
      pieni korotus ja uusi päällinen 60€ Turussa.

    • Ainakin Louis myy madallussarjaa joka madaltaa koko pyörää.
      CBR:ään 91-98 maksaa 129,95€ ja 99.stä eteenpäin
      89,95€ sarja.

      • MiisaNen

        Mitäs kaikkea siihen madallussarjaan kuuluu? Se lienee sitten pikkasen isompi homma niitä asentaa. Mulla on -05 pyörä.
        Onko nuo uudet satulat tosiaan noin kamalan tyyriitä, huih... Onhan se tietysti tärkeää että pysyisin pyörällä pystyssä ja ylettäisi edes toinen jalka valoissa maahan. Nyt se on pientä taiteilua satulassa...


      • MiisaNen kirjoitti:

        Mitäs kaikkea siihen madallussarjaan kuuluu? Se lienee sitten pikkasen isompi homma niitä asentaa. Mulla on -05 pyörä.
        Onko nuo uudet satulat tosiaan noin kamalan tyyriitä, huih... Onhan se tietysti tärkeää että pysyisin pyörällä pystyssä ja ylettäisi edes toinen jalka valoissa maahan. Nyt se on pientä taiteilua satulassa...

        Sarjaan kuuluu muutama raudankappale jolla jousitusta lasketaan.
        En ole moisia asentanut mutta ei tuo homma kovin vaikealta tunnu jos vaan on jonkinlaisia työkaluja jotka myös "pysyvät kädessä".
        Sarjan mukana on myös varmaan asennusohjeet ettei tarvitse arvuutella mihin ne kuuluvat.
        Kyselepä Biker Pointista,he ainakin tuovat maahan Louissin tuotteita.Heidän sivuillaan www.pikerpoint.net on varmaan myös kuvat noista.


      • linkku..
        MiisaNen kirjoitti:

        Mitäs kaikkea siihen madallussarjaan kuuluu? Se lienee sitten pikkasen isompi homma niitä asentaa. Mulla on -05 pyörä.
        Onko nuo uudet satulat tosiaan noin kamalan tyyriitä, huih... Onhan se tietysti tärkeää että pysyisin pyörällä pystyssä ja ylettäisi edes toinen jalka valoissa maahan. Nyt se on pientä taiteilua satulassa...

        takajousituksen vivuston "linkku" on pikkuisen erilailla mitoitettu ja se laskee takapäätä.

        Tuo takapään (siis mp:n takapään...) muutos muuttaa siten keulakulmaa loivemmaksi ja ohjaus vähän hidastuu. Se taas kompensoidaan monesti madaltamalla etuteleskooppeja hieman (eli teleskooppiputket tulee hieman näkyville yläkolmiosta).
        En tiedä miten homma onnistuu sun pyörässäs mutta noin ainakin vanhemmassa ritsassa.

        Googlettamalla löytänee madallussarjojen kuvia, louiksella taitaa ainakin johonkin malleihin löytyä, mikä lie tuon setin nimi saksaksi =D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe