Madallettu satula?

MiisaNen

Mitä maksaa hondan cbr 600cc:hen madallettu satula suunnilleen? Olen tällainen melko lyhykäinen likka eikä mulla yllä kunnolla jalat maahan... Miten sitä muulla tavalla voisi madaltaa?

Mä olen vähän hölmö näissä kun ei tuo pyörä ole kovin kauaa mulla vielä ollut.

6

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jukj

En tiedä mistä olet mutta ainakin helsingin herttoniemessä on sellainen verhoomo kun nappa joka osaa tehdä noita madalluksia hinnasta en osaa sanoa mutta vinkiksi että mulla normi satulan verhoilu kaksi väriseksi arviotiin siellä luokka 80€. En tiedä pystyykö vanhaa päällystä käyttämään jos siitä alta otetaan tavaraa pois. madalluksella saa istuinkorkeutta muutamia senttejä alemmaksi, jos tarvii enemmän niin sitten pitää muuttaa penkin rakennetta ja se on varmaan jo ihan oma juttunsa.

• Uuden satulan hinta liikkuu 450€ paikkeilla.
      Kannattais kysellä madallusta autoverhoomoista,mulla maksoi
      pieni korotus ja uusi päällinen 60€ Turussa.

• Ainakin Louis myy madallussarjaa joka madaltaa koko pyörää.
      CBR:ään 91-98 maksaa 129,95€ ja 99.stä eteenpäin
      89,95€ sarja.

• MiisaNen

Mitäs kaikkea siihen madallussarjaan kuuluu? Se lienee sitten pikkasen isompi homma niitä asentaa. Mulla on -05 pyörä.
        Onko nuo uudet satulat tosiaan noin kamalan tyyriitä, huih... Onhan se tietysti tärkeää että pysyisin pyörällä pystyssä ja ylettäisi edes toinen jalka valoissa maahan. Nyt se on pientä taiteilua satulassa...

• MiisaNen kirjoitti:

Mitäs kaikkea siihen madallussarjaan kuuluu? Se lienee sitten pikkasen isompi homma niitä asentaa. Mulla on -05 pyörä.
        Onko nuo uudet satulat tosiaan noin kamalan tyyriitä, huih... Onhan se tietysti tärkeää että pysyisin pyörällä pystyssä ja ylettäisi edes toinen jalka valoissa maahan. Nyt se on pientä taiteilua satulassa...

Sarjaan kuuluu muutama raudankappale jolla jousitusta lasketaan.
        En ole moisia asentanut mutta ei tuo homma kovin vaikealta tunnu jos vaan on jonkinlaisia työkaluja jotka myös "pysyvät kädessä".
        Sarjan mukana on myös varmaan asennusohjeet ettei tarvitse arvuutella mihin ne kuuluvat.
        Kyselepä Biker Pointista,he ainakin tuovat maahan Louissin tuotteita.Heidän sivuillaan www.pikerpoint.net on varmaan myös kuvat noista.

• linkku..
        MiisaNen kirjoitti:

takajousituksen vivuston "linkku" on pikkuisen erilailla mitoitettu ja se laskee takapäätä.

Tuo takapään (siis mp:n takapään...) muutos muuttaa siten keulakulmaa loivemmaksi ja ohjaus vähän hidastuu. Se taas kompensoidaan monesti madaltamalla etuteleskooppeja hieman (eli teleskooppiputket tulee hieman näkyville yläkolmiosta).
        En tiedä miten homma onnistuu sun pyörässäs mutta noin ainakin vanhemmassa ritsassa.

Googlettamalla löytänee madallussarjojen kuvia, louiksella taitaa ainakin johonkin malleihin löytyä, mikä lie tuon setin nimi saksaksi =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. PropsApp Koodi

Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset
      2
      3548
    2. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      104
      3453
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      97
      3039
    4. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      76
      2923
    5. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      61
      2723
    6. Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen

Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.
      Maailman menoa
      96
      2521
    7. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      17
      2222
    8. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      45
      2006
    9. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      17
      1916
    10. Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!

Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1524
    Aihe