Lasketaanko parvekkeen neliöt mukaan asunnon neliöihin?
Parveke neliöt
8
12378
Vastaukset
- lannnb
Jos laskettaisiin,minunkin asunnossa olisi noin kymmenen neliötä enemmän.
- totta?
Itse olen aina luullut että ne lasketaan. No kiva tietää:)
- lasketa
totta? kirjoitti:
Itse olen aina luullut että ne lasketaan. No kiva tietää:)
eikä terassin tai rivitalon takapiha tai etuvarasto.Jossain vaiheessa myöskään keittiön taikka muuta kiinteät kaapit ei lasketa.
- vielä.
Onko sillä merkitystä onko parveke ulkoneva vai talon "sisäsyvennyksessä" ns. tasoissa talon julkisivun ja muiden huoneistojen kanssa.
Luulin, että talon ulkoseinästä ulkonevaa parveketta ei lasketa neliöihin, mutta muut laskettaisiin.
Eli onko niin, ettei parveketta koskaan lasketa neliöihin? - kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
vielä. kirjoitti:
Onko sillä merkitystä onko parveke ulkoneva vai talon "sisäsyvennyksessä" ns. tasoissa talon julkisivun ja muiden huoneistojen kanssa.
Luulin, että talon ulkoseinästä ulkonevaa parveketta ei lasketa neliöihin, mutta muut laskettaisiin.
Eli onko niin, ettei parveketta koskaan lasketa neliöihin?... omistusasuja OMISTA parveketta.
Se kuuluu AINA kiinteistöön ei asunnon haltijalle olkoon omistaja tai vuokralainen, ja missään tapauksessa sitä ei lasketa huoneistoalan neliöihin - 666htm
vielä. kirjoitti:
Eli onko niin, ettei parveketta koskaan lasketa neliöihin?http://fi.wikipedia.org/wiki/Rakennuksen_pinta-alat
Tuossa tietoa eri alojen laskennasta. Parveketta ei lasketa mukaan huoneistoalaan. - onko k
lasketa kirjoitti:
eikä terassin tai rivitalon takapiha tai etuvarasto.Jossain vaiheessa myöskään keittiön taikka muuta kiinteät kaapit ei lasketa.
"Jossain vaiheessa myöskään keittiön taikka muuta kiinteät kaapit ei lasketa."
missä tapauksessa ?
jos et kero niin väitän että aina lasketaan, väliseinätkin laskentaa neliöihin.
mutta parveketta ei.
- ne ovat julkisivua
Parveke ei edes kuulu osakkeiden hallintaan. Parveke on osa julkisivua, vaikka onkin käytännössä osakkeen omistajan käytettävissä (ei hallinnassa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628