paska merkki.

realisti pyöränne

KTM on jostain syystä monen kermapersekakaran lelu, mutta todellisuudessahan itse pyörä on täysi susi. Kuten jo joku viisas totesikin, niin kotareilla ei kannata ajaa, kuin sellaiset ihmiset jotka jaksaa 5 tuntii päivässä rassata pyörää dikki pystyssä. Kotaria pidetään jonkinlaisena pyörien edelläkävijänä, mutta sanon että paskat. Pyörään saat vaihtaa mäntää kerran viikossa, huoltaa jatkuvasti, käydä tankilla kokoajan ja viedä huoltoon aina sillointällöin, kun moottori leipasee kiinni. Sitten saa odotella jonkin aikaa kunnes paska taas "kunnossa" ja eiku muutama kilsa ajaa ja PAM! oho mänän renkaat... Eli jos haluatte kunnon pyörän ni jättäkää nämä ktm lelut sinne saatanan puoskari kauppaan ja ostakaa vaikka sillä kymppitonnillanne 5 eri cbrrää, kaikkiin 4-vuoden takuu ja varmasti kestää!

64

8111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morjens...

      Morjens,on se ilmoja pidellyt,lääkityskin kohdallaan,morjens...

    • ghmvjh,h

      Hyvä Scherlock tajusit, että 1syl 4tahti kone tarviaa huoltoa :D Oletpa viisas. Vaikka, et varmaan tajunnu, aiemmin, että kotarin enskoissa ja pienemmissä katumalleissa sellainen on. Sama juttu pätee aika moneen muuhunkin enska ja smoto pyörään. Tosin aprilia on nykysin 2 sylinteriä. Jos kotarin ostat sellaisen 1syl 4tahti koneella varustetun kotarin niin se on sitten varsinaista vetämistä varten, eikä työmatkaretkeilyä. Öljyjä saa kisasemmissa peleissä vaihtaa jopa 500km välein. Tosin kyseisellä pyörällä on helvetin hyvä treenata ajamaan. Keulimaan opit oikeaoppisesti ja muutenkin sillä voit pistäytyä soratiellekkin.

      Ja tottakai 4mukinen on kestävämpi ja kierroskone, mutta mites suu pannaan silloin, kun KTM kiitää ohi?

      • Raimo J.

        aloittaja tuossa viestissään. Mutta kyllä KTM:llä on paljon petrattavaa, jos haluaa pärjätä vaikkapa japanilaisten tekniselle luotettavuudelle. Minulla oli 640LC4, ja nyt on DR650. Toista sai olla melkein kokoajan laittelemassa, toinen toimii kokoajan kuin junan vessa. Arvaa kumpi on kumpi.

        Joo Kotkassa oli paljon parempi alusta, mutta se ei paljon auta jos ei siitä alustasta pääse juuri nauttimaan, kun suurimman osan aikaa laite oli jostain kohti rikki. Ennen kuin parantavat tuota tasoaan ja paljon, oli viimeinen Kotari mikä meille tuli.


      • Nimetön
        Raimo J. kirjoitti:

        aloittaja tuossa viestissään. Mutta kyllä KTM:llä on paljon petrattavaa, jos haluaa pärjätä vaikkapa japanilaisten tekniselle luotettavuudelle. Minulla oli 640LC4, ja nyt on DR650. Toista sai olla melkein kokoajan laittelemassa, toinen toimii kokoajan kuin junan vessa. Arvaa kumpi on kumpi.

        Joo Kotkassa oli paljon parempi alusta, mutta se ei paljon auta jos ei siitä alustasta pääse juuri nauttimaan, kun suurimman osan aikaa laite oli jostain kohti rikki. Ennen kuin parantavat tuota tasoaan ja paljon, oli viimeinen Kotari mikä meille tuli.

        Höh..
        Itselläni on 300exc nyt kolmatta vuotta ja ei mitään vikoja. Perushuollot, öljyjenvaihdot ja venttiilien säädöt kun tekee, niin siinä on luotettava pyörä!

        Aloitusviestin kirjoittajasta kyll ähuomaa mikä pyörä on alla.
        Cebari tietty! :|


      • 300exc 4-tahti?
        Nimetön kirjoitti:

        Höh..
        Itselläni on 300exc nyt kolmatta vuotta ja ei mitään vikoja. Perushuollot, öljyjenvaihdot ja venttiilien säädöt kun tekee, niin siinä on luotettava pyörä!

        Aloitusviestin kirjoittajasta kyll ähuomaa mikä pyörä on alla.
        Cebari tietty! :|

        En olekaan tuollaisesta mallista koskaan kuullutkaan???? 300exc on normaalisti kakstahtinen eikä siinä ole mitään venttiilejä mitä pitäisi säätää.


      • kalle
        Raimo J. kirjoitti:

        aloittaja tuossa viestissään. Mutta kyllä KTM:llä on paljon petrattavaa, jos haluaa pärjätä vaikkapa japanilaisten tekniselle luotettavuudelle. Minulla oli 640LC4, ja nyt on DR650. Toista sai olla melkein kokoajan laittelemassa, toinen toimii kokoajan kuin junan vessa. Arvaa kumpi on kumpi.

        Joo Kotkassa oli paljon parempi alusta, mutta se ei paljon auta jos ei siitä alustasta pääse juuri nauttimaan, kun suurimman osan aikaa laite oli jostain kohti rikki. Ennen kuin parantavat tuota tasoaan ja paljon, oli viimeinen Kotari mikä meille tuli.

        KTM:t onkin ns. monttupyöriä alunperin, eivät panosta niin tohon katupuoleen. Ja onkohan tällä ketjun aloittajalla huonoja kokemuksia ktm:stä vai eikö vain pidä merkistä...? Ja huonosti pidettyjä yksilöitä löytyy tai huonosti valmistettuja? Joissan uusissaki 10h jälkeen leipoo kiini koska jtn ei ole tehtaalla tehty kunnolla. Minun ktm on ainaki toiminu mahtavasti, ja osien saanti on huippuluokkaa.Mul oli yks TM joka oli täysin susi, hyvä pyörä olis sekin ollu jos olis hyvin pidetty. Mutta sen takia en kyllä harkitse TM, tai mitään muitakaan merkkejä. :P


      • ktm------
        kalle kirjoitti:

        KTM:t onkin ns. monttupyöriä alunperin, eivät panosta niin tohon katupuoleen. Ja onkohan tällä ketjun aloittajalla huonoja kokemuksia ktm:stä vai eikö vain pidä merkistä...? Ja huonosti pidettyjä yksilöitä löytyy tai huonosti valmistettuja? Joissan uusissaki 10h jälkeen leipoo kiini koska jtn ei ole tehtaalla tehty kunnolla. Minun ktm on ainaki toiminu mahtavasti, ja osien saanti on huippuluokkaa.Mul oli yks TM joka oli täysin susi, hyvä pyörä olis sekin ollu jos olis hyvin pidetty. Mutta sen takia en kyllä harkitse TM, tai mitään muitakaan merkkejä. :P

        itselläni ainakin on ktm kestänyt todella hyvin ja tulee sueraavakin prätkä olemaan ktm. Aloittajalla taitaa viestistä päätellen olla jotain ktm kuskeja vastaan (tai ainakin heidän isien lompakkoja)..

        Kyllä 300 exc:tä saa 4-tahtisena..


      • kalle
        ktm------ kirjoitti:

        itselläni ainakin on ktm kestänyt todella hyvin ja tulee sueraavakin prätkä olemaan ktm. Aloittajalla taitaa viestistä päätellen olla jotain ktm kuskeja vastaan (tai ainakin heidän isien lompakkoja)..

        Kyllä 300 exc:tä saa 4-tahtisena..

        jaa mistä muka? väitän että ei ainakaan tehtaalta valmiina...


      • ktm------
        kalle kirjoitti:

        jaa mistä muka? väitän että ei ainakaan tehtaalta valmiina...

        My bad, malleja onkin 300 exc-e, kuin nelitahti (kuitenkin 2-tahti), niin ja seuraava kunnon nelitahti onkin 450 sx-f.


      • ckj nfjh

        KTM on yks paras merkki perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ktmSHIT

        homo


      • Anonyymi

        Suupannaan täyteen munaa kun kotereilla ajetaan


      • Anonyymi
        ktm------ kirjoitti:

        itselläni ainakin on ktm kestänyt todella hyvin ja tulee sueraavakin prätkä olemaan ktm. Aloittajalla taitaa viestistä päätellen olla jotain ktm kuskeja vastaan (tai ainakin heidän isien lompakkoja)..

        Kyllä 300 exc:tä saa 4-tahtisena..

        Heh


    • superduker

      et vaan osaa, tollasten kannattaa viedä mopo jonnekkin jossa sitä osataan laittaa.
      Tietysti itse ensin rikkoo kaikki;)

      • Joo......

        Onko ktm hyvä ja miten usein sitä pitää huoltaa olen kullut että sitä pitää kokoajan olla säätämässä ja korjaamassa??? Olen katsokaas ajatellut että pitäisikö ostaa kyseinen kotari....


    • Henkka213

      puhutaanko täällä edes katu vai crossi pyöristä ? ihme paskan puhujia.. Itse en ainakaan crossi pyörääni vaihda kotarista ikinä!

    • benha

      liittykää kaikki facebookissa HATEKTM sivuille niin saadaan upeaan ryhmäämme lisää jäseniä

    • enkerroooo

      benha: Jurppiiko se että isukki ei osta kotaria?
      Ps.voisit mennä sinne mopopuolelle itkeen niin ei tarvis lukee tommosta!

    • mopopoika haista wit

      heh hee kotka on ja pysyy ostan toisenkin ,vituttaako? :D

    • kotari!

      hei olen katsellut ktm ax 125 2006 hyvin huollettu uudet katteet uusi takavanne ym onko komeusta että kestääkö se?

      • kotari!

        siis SX


      • heh hee
        kotari! kirjoitti:

        siis SX

        Haittaakse?
        Taitaa olla taas persaukisen hauska vuodatus!
        Aja sie mopolla niin pääsee kunnon väki ajeleen rauhassa kotkillaan. :D


    • KotariHusse

      Kiva Työntää Metsässä (vai oliko se Kevyt)

      • K0tka

        Nniin tai sitte Kiva Työntää Mutsiasi


    • KTM ON PARAS

      Itellä on ktm sx85 toiminu hyvin eikä tarvi kokoajan rassata.

    • HUSSEpaska

      vittu oot hyomo husse fani biaatch

    • HondaKurkonAkseli

      Vinkukaa kurjat minä olen lentokapteeni ja aina kun laskeudun Arlandaan, niin perämieheni on tuonut kotarin siihen kiitoradalle.
      Kiipeän töpöjalkoineni takajalkatappien kautta kyytiin ja keulin jos osaan siittä sitten sergelille cruisaileen lajitovereitteni kanssa.
      Enskesänä eurooppaan jos on t-paitakeli.

      • HondaKurkonAkseli

        Kortittomien vammakoiden nettiruikutus jatkuu. Lisää lisää. Mera, mera.
        SA on hieno pyörä.


      • PyörätönEiMotoristi
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Kortittomien vammakoiden nettiruikutus jatkuu. Lisää lisää. Mera, mera.
        SA on hieno pyörä.

        On on hieno pyörä, mutta sillä ei oo mitään tekemistä sun kanssa.


      • HondaKurkonAkseli

        Jatka itkuasi, nuija. Nauran ja vemputan tyhmille ruikutuksillesi.


      • japsikas

        Paskoja kaikki euro mopot ja jenkit ja britti vehkeet!


      • Jutustelija1
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Jatka itkuasi, nuija. Nauran ja vemputan tyhmille ruikutuksillesi.

        No onhan se jo kauan tiedetty että sä oot vemputtaja.

        Kun talven vemputtaa niin keväällä taas jaksaa haaveilla euroopan kiertueesta :-D


      • Jutustelija1
        Jutustelija1 kirjoitti:

        No onhan se jo kauan tiedetty että sä oot vemputtaja.

        Kun talven vemputtaa niin keväällä taas jaksaa haaveilla euroopan kiertueesta :-D

        Nikkiä taas lainattu :-)

        Mutta aloittajalle: Itsellä on KTM merkistä vain hyvää sanottavaa, mitään vikoja ei ole ollut. Toki nyt puhutaan kisakoneista joista KTM ennen tunnettiin, nykyään on jo aika paljon noita markkina henkisempiä suurelle yleisölle tarkoitettuja vehkeitä.


      • KesäseisontaanKTM
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Nikkiä taas lainattu :-)

        Mutta aloittajalle: Itsellä on KTM merkistä vain hyvää sanottavaa, mitään vikoja ei ole ollut. Toki nyt puhutaan kisakoneista joista KTM ennen tunnettiin, nykyään on jo aika paljon noita markkina henkisempiä suurelle yleisölle tarkoitettuja vehkeitä.

        Väitätkö että et tiedä Kurkon olevan vemputtaja ja käytökseltään kaikkea muuta kuin motoristi?
        Ei sun nikkiis kukaan lainaile, miksi lainaisi?


    • HondaKurkonAkseli

      Köyhät fattapummit, pyrkikää samaan, missä olen nyt. Työttömille sivareille ja rasvareille se voi olla paha rasti. Katselen Krunikan Kenraalien taloa parvekkeeltani Larusta. Ja paljon muutakin.

      Laitan SAn akun ylläpitolaturiin.

      Pöllikää välillä siideriä Jakiksen S-Marketista

      • FattaPummi

        "Pyrkikää samaan missä olen nyt".

        Kurko hyvä, tämä on moottoripyöräilyaiheinen keskustelupalsta, eikä täällä varmastikaan ole yhtä ainutta henkilöä miltään varakkuustasolta, joka tahtoisi pyrkiä samaan sinun kanssasi.

        Kyllä sinä ihan itseoikeutetusti ilman edes ajatusta, että joku pyrkisi sinun tasollesi, saat pitää asemasi moottoripyöräpalstan pääprovona ja idioottimaisimpana ihmisenä, joka tälle palstalle on elämäntarinaansa oksentanu.

        Mitä tulee itse moottoripyöräilyyn, niin sinä olet maamme ainoa henkilö, joka on ostanut uuden pyörän ajaen sillä vain 4.000 kilometriä syystä, että ei ollut t-paitakeli, sekä henkilö, joka laittanut pyöränsä talviseisontaan kesällä.
        Hyvä että muistat pitää huolta akusta.

        Kenraalien taloon en ota kantaa, mutta Lauttasaaren mistään talosta ei vieläkään kukaan, et edes sinä näe Kruunuhakaan.


      • HarleyTyttö
        FattaPummi kirjoitti:

        "Pyrkikää samaan missä olen nyt".

        Kurko hyvä, tämä on moottoripyöräilyaiheinen keskustelupalsta, eikä täällä varmastikaan ole yhtä ainutta henkilöä miltään varakkuustasolta, joka tahtoisi pyrkiä samaan sinun kanssasi.

        Kyllä sinä ihan itseoikeutetusti ilman edes ajatusta, että joku pyrkisi sinun tasollesi, saat pitää asemasi moottoripyöräpalstan pääprovona ja idioottimaisimpana ihmisenä, joka tälle palstalle on elämäntarinaansa oksentanu.

        Mitä tulee itse moottoripyöräilyyn, niin sinä olet maamme ainoa henkilö, joka on ostanut uuden pyörän ajaen sillä vain 4.000 kilometriä syystä, että ei ollut t-paitakeli, sekä henkilö, joka laittanut pyöränsä talviseisontaan kesällä.
        Hyvä että muistat pitää huolta akusta.

        Kenraalien taloon en ota kantaa, mutta Lauttasaaren mistään talosta ei vieläkään kukaan, et edes sinä näe Kruunuhakaan.

        Asiaa pukkaa fattapummilta.
        Nähtäväksi jää onko kurkolla pili vai ei ja kykeneekö jättään jakiksen vex seuraavasta aivopieruoksennuksestaan heittäytyessään taas vaihteeksi minun stringeihini.


      • CMHD
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Asiaa pukkaa fattapummilta.
        Nähtäväksi jää onko kurkolla pili vai ei ja kykeneekö jättään jakiksen vex seuraavasta aivopieruoksennuksestaan heittäytyessään taas vaihteeksi minun stringeihini.

        32 lämmintä, t-paita ja sortsit ok.
        Palaillaan täältä vuoristosta ensviikolla, jos huvittaa koska ei olla työsidonnaisia ja rahaa on.
        Sitte Phukettiin huvilalle jonka rannassa ihan mukavan kokonen paatti sen "takaluukussa" pari jettiä.
        Miten lumitilanne siellä Helsingin seudulla? Haittaako tosimotoristien ajoja?


    • HondaKurkonAkseli

      Antaa tulla vaan, kurjat. Olen kuitenkin Suomen ilmavoimien hävittäjälentäjä (reservissä enää, ei asiaa tällä iällä sotasuihkareihin), liilennelentäjä, ja lennonjohtaja. Arvatkaapa, paljonko minua kiinnostaa teidän arvionne henkisestä tilastani? Se on arvioitu monta kertaa, ja edelleen kuuden kuukauden välein ilmailulääkärillä.
      Lisäksi olen hetero, kauniin naisen aviomies ja kahden lapsen isä. Uskoakseni.
      Jos teillä pönttö kajahtaa viinahouruissanne, ei siinä mitään. Minulla ei voi pönttö kajahtaa 10km korkeudessa Bantulla 100 ihmistä kelkassa. Tässä tulee ero teidän ja minun välillä.

      Tässäpä tärkeimmät. Tänään näkyi lukuisia moottoripyöriä käydessä Stadin keskustassa, varmasti hyvä ajokeli. SA peliin taas ensi keväänä.

    • HondaKurkonAkseli

      Kato, Lerppa on taas täällä vinkumassa eri thai-ja Harley-nimimerkeillä. Huh huh.

    • Exhondamies

      Niin mutta hondan myyjät ei halua myydä ja muutenkin vammasia ktm myyjät ovat nöyriä ja asiantuntevis

      • HondaGW

        Vaihdapas Pleikkariisi uudet patterit, ota aamupuuro lääkkeineen, ja mene sinne Korson yläasteelle päivähoitoon. Vitun Jurpo-Taavetti.


    • KTMontyttöjenmopo

      Itsellä ollut satoja KTM:miä vuosien saatossa omistettu ja testattu ja on vain huonoa sanottavaa... Harmi

      • Jutustelija1

        Oma kokemus merkistä on hyvä.


      • Vermeitä

      • bannattu

      • Jutustelija1

      • bannattu

        No voi...


    • PipoLaarinen

      Mie oon ton Lerpan bestis. Käyvvään yhes pölliin bissee Jakiksessa. Viime talvena saatii kyynelkaasuu pari kertaa mut saatii kaljaaki saaliix.
      Nyt aamulääkkeet...

    • vitu.mitä.porukkaa

      Täällä kateelliset kommunistit valittavat kun tavikset ajelevat kotareillaan.
      Ei kotari ole mikään kermaperse moto mutta perseaukiset vain ovat niin kadetta ja ääliö sakkia.
      Vetäkää sitä kaljaa niin voitte taas kuvitella tyhmissä päissänne vaikka mitä vammasta.

    • f2a7e304

      KTM:n sähköenduro toimii ihan hyvin eikä tarvitse huoltaa ollenkaan. Olen enemmän kuin tyytyväinen.

    • esktmkyski

      Osta härley ja kasva!

    • Kotaroaoos

      Olen ostamassa ktm sx 150 2011 monttu ja metsä käyttöön, onko hyvä pyörä?

      • Jutustelija1

        Jos 2t niin junnu pelinä oiva laite.


      • KTMjaMuitaVermeitä

    • KarvanenDerbiTyttö

      Esitteleeks toi Jutustelija pelle "vermeitänsä" ala-asteen uimavuorollakin saunatiloissa? Eix sil ny vittu oo mitää muuta muka elvisteltävää ku vanhat kivisateiden aikaset moponraadot? Kokeilis vaikka heterojuttuja joskus. Siis naisen kaa.
      Huh huh.

    • Gei

      Itel on ktl sx 150ccc hyvin toimii

    • KukaTykkääMistäkin

      Kateus on kauhea tauti...

      • Toinen.Koolla.aloittava

        Siihen kun lisätään aivojen nyrjähdys, niin lopputuloksen voi lukea tältä palstalta.

        Ajokelit lähestyy myös pohjoisemmassa osassa Suomea. Eiku ketjuja rasvaamaan...


    • Anonyymi

      vitun homo ole hiljaa. Olet vissiin husse fani?:D mee hoitoon ja mieti uusiks mitä sanoit :D:D onko kyseessä minkä tyyppinen herra?????

      • Anonyymi

        Taidat tykätä käsitöistä? Pojat auttaa jos ahistaa.


    • Anonyymi

      Omx Ktm hyvä motukka? Aattelin ostaa käytetyn semmosen, jonkun 500 kuutijoisen ettei lähe lapasesta het alkuun.

      T: Lauri 19v, Aapon pikkuveli

    • Anonyymi

      Noni tää on se totuus oikeesti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe