Onkos Suomen aseman lähettyvillä
tai asemalla rahan vaihtoa varten pankkia?
Pankki haussa
4
585
Vastaukset
- Marax
Suomen aseman pitkän sivun eli länsisivun vastapäätä, kadun toisella puolella on rahanvaihtopiste (ainakin oli jokin aika sitten). Katu taitaa olla nimeltään Botkinskaja ulitsa.
- pitkä matka
Onkohan pitkäkin matka lähimmälle metroasemalle?
Mitenkähän sinne, bussilla, taksilla?
Hankala raahata mukana tavaroita - Marax
pitkä matka kirjoitti:
Onkohan pitkäkin matka lähimmälle metroasemalle?
Mitenkähän sinne, bussilla, taksilla?
Hankala raahata mukana tavaroitaMetroon on junalta muutama sata metriä, sillä Pl. Leninan metroaseman sisäänkäynti on Suomen aseman eteläseinässä. Vaihtoehtoinen sisäänkäynti on Botkinskaja ulitsalla, asemalaiturilta 300 metriä länteen.
- m k-ikä
Pankki myös Suomen aseman pääovien edessä 200m aukion(aukiolla suihkulähde) vasemmalla sivulla.
Metroon pääsee asemalta suoraan.Siis Suomen asemalta(Finljandskij vagzal)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882