http://www.lermanet.com/PhotoLIES.htm
Lulzia luvassa! Oliko juhlasalissa liian vähän vai liian paljon ihmisiä?
1 kuva valehtelee enemmän
13
639
Vastaukset
- Anonyymi
Muistutanpa tälläisestäkin skientologeja ens kerralla kun tavataan. Ja nythän niitä on muutenkin noin 20% vähemmän kuin vuonna 2000.
- väärennettyjä...
kuvia enemmänkin. mm. sellaisia scientologian historiaan liittyviä kuvia, joista on poistettu henkilöitä, joiden olemassaolosta halutaan vaieta, syystä tai toisesta. ihan kuin neuvostoliiton malliin, että epäsuosioon joutuneet katoavat historiankirjoista.
en jaksa kaivalle esiin linkkejä, mutta muistaakseni jollain sivulla, jossa oli myös tuo avauksen kuva. voi olla jopa sama sivu. etsivä löytää... - Huhhahhei
väärennettyjä... kirjoitti:
kuvia enemmänkin. mm. sellaisia scientologian historiaan liittyviä kuvia, joista on poistettu henkilöitä, joiden olemassaolosta halutaan vaieta, syystä tai toisesta. ihan kuin neuvostoliiton malliin, että epäsuosioon joutuneet katoavat historiankirjoista.
en jaksa kaivalle esiin linkkejä, mutta muistaakseni jollain sivulla, jossa oli myös tuo avauksen kuva. voi olla jopa sama sivu. etsivä löytää...pitää kai jo alkaa odottelemaan sitä, koska Miscarriage julistaa Hubbanaanin persona non grataksi post mortem. Ja sitten, uuden jumalan astuessa kuviin: Rehabilitointi! Ihan wanhan kunnon Neuvostoliiton malliin :)
- ACD
on LRH:n ohje. Valhe PR:ssä kolahtaa takaisin (recoil). Siis mitä ilmeisemmin toi kuva on jonkin muun manipuloima. Piste.fi
- Dekkari.
...eli,joku manipuloisi scientologien virallisella sivuilla esiteltyä kuvaa,näinkö todella väität?????
D :) - Anonyymi
Dekkari. kirjoitti:
...eli,joku manipuloisi scientologien virallisella sivuilla esiteltyä kuvaa,näinkö todella väität?????
D :)Onko "Älä valehtele PR:ssä" todella Lafayetten ohjeita? Mikäli olisit verrannut viimeaikaisia tiedotteita faktoihin, saattaisit kovasti epäillä kyseisen doktriinin paikkansapitävyyttä.
Mutta: Skieno-kuva on väärennetty --> "Hubbien mukaan on tuhmaa valehdella" --> Joku muu kuin CoS siis väärentämisen takana olevana voimana.
Mikä edellä olevassa päättelyketjussa mättää?
Olisikohan se, että eräs David Misca-jotain vähät välittää Hubbardin ohjeista, jotka tulevat rahansaannin tielle. - Anonyymi
Kun David oli CNN:n haasttalussa hän sanoi ettei Disconnection ole enää skientologien käytäntö.
Eikö? - Huhhahhei
Olen joskus ennenkin palstalla sanonut, ettei EDES scientologi voi olla noin... Scientologi, kuten ACD on. Mieshän(?) on täydellinen karikatyyri kaikesta, mistä sceidoja kritisoidaan :) Usein tuntuu jopa siltä, että hän on päinvastoin ei-sceido, joka käänteispsykologiaa käyttämällä saa oikeat sceidot näyttämään todellistakin typerämmiltä.
- eroavat........
toisistaan, en todellakaan lähtisi pitämään kirjoitettua totena.
sitäpaitsi scientologian historia on täynnä vääristelyitä ja valehtelua mm. ronin elämästä.
kivoja pr-kikkoja edustaa mm. se, että dianetiikkakirja on saatu nousemaan myyntitilastoissa ostamalla itse niitä.
että se siitä acd:n uskottavuudesta.
- Dekkari.
...kauaa ole,kun reippaat Isä Aurinkoisen kätyrit retusoivat suuren neuvostojohtajan Leninin valokuvista kaikki "kansanviholliset ja provokaattorit" pois......
Tuo retusointi vain lienee helpompaa näin tietokone-aikakautena, joten ei ole mikään ihme,että scientologitkin moiseen ryhtyvät....
Se vaan osoittaa totaalista tyhmyyttä jäädä kiinni moisesta ja vielä joku hölmö täällä Suomessa yrittää selittää asiaa....
D :)- Ärsyyntynyt.
Uskomattoman ärsyttävä tuo tapasi allekirjoittaa "D :)" joka paikkaan. Tällä ei pysty laittamaan signeerausta. Yritähän jo päästä sen yli. Onko se joku hieno tapasi todistella, kuinka kokenut suomi24-keskustelija ja internet-auktoriteetti oikeastaan oletkaan? Ärsyttävää. Rekisteröi vaikka nimimerkki, niin nimesi on sitten aina sinisellä, ettei vahingossakaan keneltään jää huomaamatta!
Ä >:-( - Todella upeeta!!!
Ärsyyntynyt. kirjoitti:
Uskomattoman ärsyttävä tuo tapasi allekirjoittaa "D :)" joka paikkaan. Tällä ei pysty laittamaan signeerausta. Yritähän jo päästä sen yli. Onko se joku hieno tapasi todistella, kuinka kokenut suomi24-keskustelija ja internet-auktoriteetti oikeastaan oletkaan? Ärsyttävää. Rekisteröi vaikka nimimerkki, niin nimesi on sitten aina sinisellä, ettei vahingossakaan keneltään jää huomaamatta!
Ä >:-(Eiks oo hienoa ku sua ärsyttää Deen tapa signeerata kirjoittelunsa,mut sua ei ärsytä skientojen tapa valehdella pokkana?????????????????
- Dekkari.
Ärsyyntynyt. kirjoitti:
Ä >:-(..ongelmat.....
Et kuitenkaan näe scientologien toimissa mitään ärsyttävää???
Ainiin,eihän sellainen voi olla mahdollista....
D :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579