Olen menossa ryhmän kanssa Venäjälle. Mitä maksaa ruokailu ravintoloissa? Pietarissa ja Petroskoissa? Ihan tavallista ruokaa ja tavallisessa ravintolassa.
Paljon maksaa linja-autolippu paikallisliikenteessä? Pietarissa ja Petroskoissa.
Mitä mksaa ruokailu?
6
1973
Vastaukset
- Marax
Ravintoloiden hintataso Pietarissa on jotakuinkin Suomen luokkaa. Moni ravintola ja kafe tarjoaa arkipäivisin (yleensä klo 11-16) ns. bisneslantsheja, jolloin ruokailussa voi säästää pitkän pennin.
Hinta-laatu-suhteeltaan Pietarin parasta ruokaa tarjoilee ehkä Blin Donalts-pikaruokaketju. Udelnajan metroaseman vieressä sijaitsevassa suuressa Blin Donaltsissa (Jaroslavski prospekt 45) on hiljattain avattu grillipuoli. Lähes gourmet-tasoinen annos maksaa 99 ruplaa, eli naurettavat 2,7 euroa.
Pietarin kunnallisissa busseissa kertalippu on 16 ruplaa. Kaupallisissa busseissa ja marshrutkissa hinta on noin 20-22 ruplaa. Metrokolikko maksaa 17 ruplaa. - Tha_Animal
No Astoriassa maksaa 100 eur esim. venäläinen illallinen. Ja muutaman sadan metrin päässä ruokalassa hyvä ruoka 3-8 eur. Saslikia tarjolla laivoilla, ulkoteraseilla ja 5-10 eur setti. Nämä kaikki kannattaa käydä syömässä.
- et pety
ja päälle iso kokis!
- hintoja . .
Pietarin metro sekä bussikertalippu n.14ruplaa.
Ruoka baareissa sikahalvasta sikakalliiseen.Ja hyvää.
Monissa baareissa saa tupakoidakin(hyvä). - Missä ruokaa?
Olen vegetaari. Onko Venäjällä vegetaareille tarkoitettuja ruokapaikkoja?
- mita vaan
eli on.
jos et löydä heti, nin syö passis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295