Viking ja rikoksen uhrit

Kombi

Tämmöisen kertomuksen bongasin netistä:
(Panen tämän perään vielä toisenkin kertomuksen, jonka oli lähettänyt joku asiasta seuranneeseen keskusteluketjuun. Valitan jälkimmäisen tekstin rasistista loppua.)

Oli päivä 1.9 - 2003 lähdin 2 kaverin kanssa laivalle (Viking Line) ooteltiin että TAX FREE kauppa aukeaa että saadaan viinaksia ...saatiin viinat ja mentiin hyttiin ja juotiin pari kaljaa ja vähän toffeelikööriä tjsp. Lähdimme katsastamaan laivaamme millainen laiva on kyseessä. Meni tunteja oltiin kaikki aika hyvissä känneissä jo ja yhtäkkiä erkaannuin kavereistani ja olin yksin .... 3 Romaanimiestä / yks romaaninainen pyysi mut hyttiin, olin jutellut näiden kanssa aiemmin jo turun satamassa ja he vaikuttivat ihan ookoo tyypeiltä ja päätin ottaa tarjouksen vastaan ja mennä heidän hyttiinsä jolloin alkoi tapahtua: mustalaiset kävivät samantien kimppuuni kun olin heidän hytissä, veti 2 kertaa nyrkillä naamaan jonka seurauksena etuhammas meni poikki ja huuleeni tuli reikä josta tuli verta aika hyvin ...tämän jälkeen pääsin kuin ihmeen kaupalla karkuun heidän hytistä ja menin laivan järjestysmiehiä ettimään ja löysinkin melkeen välittömästi 2 turvamiestä joille kerroin mitä oli tapahtunut, samalla kuitenkin 2 romaanimiehistä tuli paikalle ja sanoin heti että "tossa noi on ketkä hakkas mut" vahdit otti miehet kiinni ja alkoi keskustelu vahtien ja romaanimiesten kanssa ...romaanimiehet sanoivat että "tämä poika tässä oli puukolla uhannut meitä" sanoin äänekkäästi vastaan "JA VITUT OLE, EN EDES OMISTA PUUKKOA" minua ei edes TUTKITTU! vaan vietiin törkeästi laivan putkaan (joka ei ollut mielyttävä kokemus) kysyin vahdeilta "miksi minä joudun putkaan, tulin hakemaan apua koska minut on pahoinpidelty ja te laitatte minut putkaan?!!" ovi pamahti äänekkäästi takanani kiinni ja en muista kauan olin putkassa ollut, olinhan aika jurreissa jo ...tän jälkeen menee homma todellä hämäräksi: seuraava muistikuva mitä tapahtuu on se että olen menossa bussiin ja minulla ei ollut rahaa yhtään joten menin bussin takaovesta sisään ja istuin bussin penkille odottamaan pysäkkiäni ...rupesin ihmettelemään että miksi kaikki puhuvat ruotsia? menin bussikuskille sanomaan että "missä mä oikeen olen" bussikuski sanoi jotain tähän suuntaan "wa?" sanoin bussikuskille sit englanniksi että "where am i?" johon bussikuski vastasi jotain tähän suuntaan "ur in sweden, in stockholm" vastasin sihen "ur kidding me, aight?" sanoi "NO" johon vastasin "ok stop that buss then" hän pysähtyi ...taas on katkosta ja en muista minnepäin olen lähtenyt kävelemään, näin kuitenkin yhden työmiehen jolta menin kysymään että "do u speak finnish" sanoi "no" vastasin "ok then, can u help me because im lost and i dont know where to go" mies oli ystävällinen ja kertoi minulle reitin mistä pääsisin satamaan takaisin. Kysyin kuitenkin ennen kuin lähdin että "how mutch i need to walk" mies vastasi "very mutch" sit sanoin että "oh my" ja samalla istuin jo miehen autossa joka vei minut takaisin satamaan. Menin terminaaliin kysymään että antaako ne mulle lipun ilmatteeks että pääsen takasin suomeen. Sain lipun ja odottaminen alkoi ...odotin terminaalin kahviossa 10TUNTIA!! laivaa... olin odottanut lähes 5 tuntia yksin jolloin kuulin helpottavan äänen, kaverini kutsui minua nimellä ja olin helpottunut ...kysyin kaverilta miksi hänet oli heitetty pois ja kaverini sanoi syyksi mitä epäilinkin eli, koska olin heilutellut puukkoa ja uhkaillut sillä vaikka tälläista ei ole edes tapahtunut ...nyt kotiutuneena olen miettinyt asioita ja helvetti sentään ...tässä on pahoinpidelty minut ja heitetty laivasta syyttömänä pois ja jätetty tukholmaan 20senttiä taskussa ja puhelin josta vahdit oli ottanu akun pois?

Syy miksi kirjoitin tämän on se että olen lähettänyt vikinglinelle emailia ja soittanut 3 kertaa ja koittanut kysellä että mitä tässä pitäisi tehdä ...ketään ei ole osannut auttaa minua ja kertoa mitä pitäisi tehdä ...äsken soitin poliisille ja kerroin mitä oli tapahtunut ...poliisikaan ei osannut kertoa mitä asialle tehdä, muutakuin että hommaa lääkärin lausunnon mun ruhjeista ja sit tekemään rikosilmoitus. Huomenna olen menossa lääkärille ja sen jälkeen poliisilaitokselle.

Puhuin äitini kanssa ja hän oli sitä mieltä että jos meen tekemään rikosilmoituksen romaanilaisista ja jos juttu menee oikeuteen ja saan korvauksia niin romaanimiehet etsivät minut käsiini ja puukottaa minua ...tämän jälkeen olen ollut peloissani ja epävarma että uskallanko tehdä tästä mitään ilmoituksia jne.

Nyt tarvisin teidän apuanne ja jos voisitte kertoa mitä kannattaisi tehdä. Joten AUTTAKAA mua

----------------

Sattui sitä mullekin, vikingin joku lautta se oli ja tästä on jo vuosia aikaa. Olin melkoisen kännissä joten en muista tapahtumasta mitään. Kuitenkin heräsin muutaman neliön putkasta seitsemän muun äijän kanssa. Nenä ruvella ja käsirautojen jäljet ranteissa. Emme saaneet edes vettä juotavaksi, kusta piti lattiassa olevaan viemäriin...

Jonkun helvetin syyn takia olin viimeinen joka putkasta päästettiin, sitten laivakyttä otti hyttiavaimen ja menimme hyttiini. Siellä käski pakata kamani, talutti meikäläisen ulos ja sanoi että takaisin ei ole tänne tulemista! Hienoa, yksin tukholmassa eikä kavereista tietoakaan. Silloin ei ollut vielä kännyköitä kenelläkään. Siljalle siis, monen mutkan kautta löysin silja linen terminaalin ja sieltä sain ostettua paluumatkan. On se hyvä että edes rahaa oli lompakossa.

Myöhemmin sitten kuulin tutuilta että olin sammunut käytävälle ja vahdit päätti sitten sieltä noukkia meiläkäisen talteen, iskeä käsirautoihin ja vetää turpaan vielä varmuudeksi

Että sellaista palvelua vikingillä! Luonnollisesti tein hommasta kirjallisen valituksen, mitään ei siitä seurannut...

Vitun paskalautta firma, en ole sen jälkeen, enkä tule vikingillä matkustamaan, enkä kyllä suosittele muillekaan.

Joo, noiden mannejen kanssa käräjöinnistä en osaa sanoa, itseä ainakin hirvittäisi moinen, mutta toisaalta jos et nosta syytettä niin se tarkoittaa sitä että ne paskanaamat saa tehdä mitä haluaa. Vähän kaks piippuinen juttu. KAIKKI mannet pitäisi tappaa, suvaitsevaisuudellakin on rajansa.

6

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JAANA

      EVVK eli ei vois vähempää kiinnostaa joidenkin juoppojen ongelmat.

      • werty

        Tyhmästä päästä kärsiin koko kroppa. Tämä lause on jälleen todistettu todeksi. Kiitos tämän puupään.


    • Paskaa

      Itse olin kerran Rosellalla. Käytiin maarianhaminassa. Ostin viinapullon ja 2 isoa karkkipussia. Kaikki hyvin tähän asti ja olin tyytyväinen ettei maihinnousu korttia kysytty. Otin viinaa ja olin melko hyvällä tuulella. Kaverini pyysi että hakisin sillekkin viinapullon samasta kaupasta. VIRHE!!! Mulla oli puoiksi joutu viski povitaskussa, jonka olin ostanut edellisellä kerralla ja karkkipussit taskussa. Kun koitin ostaa keverille pulloa eikä maihin nousu korttia löytynyt(taisin vielä sanoa, ettei sellaista olekkaan) myyjä vinkkasi vartioille... Sitten mentiin, vartiat veivät mut siihe huoneeseen, josta pääsee putkaan. Tarkastivat taskut ja ottivat karkit ja viinan pois. Karkeista löytyi kuitit, mutta en kuitenkaan saanut karkkeja koskaa takaisin, Viinasta ei löytynyt enään kuitteja ja sen olin sitten muka varastanut sieltä, vaikka siitää oli juotu jo paikka kuinka paljon. Alkoi vituttaa ja kun vartiat kaivelivat koko ajan taskujani niin tarrasin niistä yhtä mulkkua kädestä kiinni ja sanoin että rauhoittukaa. Se oli niitten mielestä vissiin sitten vitun paha, kun seuraavaksi ne 3 miestä kaatoivat minut lattialle ja yksi alkoi kuristaa mua, tämä siis ohan oikeasti. Melkein taju lähti kun siitä sitten tokenin, niin olinkin jo käsirtaudoissa putkassa. Piti sitten polvistua siihen ja raudat otettiin pois. Putka on muuten melko paha, ei vessaa eikä vettä 1 pieni reikä lattiassa siihen siitten saattoi kusta, osa kyllä jäi putkan lattialle lainehtimaan. Pääsin laivasta sitten kun se oli ollut jo maissa jonkun aikaa. Kaulaan ja ranteisiin jäi melko pahat mustelmat pitkäksi aikaa. En tehnyt mitään valitusta, mutta sen jälkeen en ole mennyt kyseiselle laivalle. Nyt kun kuulin, että on sattunut muillekkin, niin en mene enään ikinä mihinkään vikingin laivaa.

    • tyytyväinen risteilijä

      toden totta, jos kaikki reissaisivat suht selvinpäin, ei mitään pulmia syntyisi! ei voi kuin itseään syyttää, jos ei edes muista , mitä on sattunut. Miks ihmeessä pitäis kaveerata romanien kanssa, jolleivat ole ennestään tuttuja????Miksi menit heidän mukaansa? Tai miksi olisit mennyt kenenkään muunkaan hyttiin? Onhan siellä laivassa muita yleisiä tiloja, joissa voi jutskata ja tutustua immeisiin. Tyhmää touhua kerrassaan!Muta näinhän se on, että Siljan matkat ovat kalliimpia, juopot reissaavat Vikingillä, kun erotusrahalla voi ostaa viinaaa! Jee. Äly hoi älä jätä!

    • Mukana ollut

      Kyllä sinä senverran paljon häiriöitä aiheutit kanssamatkustajillesi että ikuisen porttikiellon kaikille laivoille ansaitsisit.
      Laivassakin on järjestyssäännöt vaikka sinulaisesi sikailijat eivät niistä piitta.
      Aluksilla EI SAA NAUTTIA TAXFREESTÄ ostettuja alkoholijuomia!!! Sinä et muista/tiedä, mitä kaikkea aluksella touhusit, SINÄ ET OLE MIKÄÄN RIKOKSEN UHRI- SINÄ ITSE OLET RIKOLLINEN
      Älä syytä tapahtuneesta vahteja; Ilman sinunlaisiasi juoppoja ei laivoilla edes tarvittaisi vahteja!
      Olen seilannut ammattini vuoksi Suomen ja naapurimaiden lautoilla yli 25v tuhansia kertoja enkä koskaan ole joutunut napit vastakkain vahtien kanssa putkaan joutumisesta puhumattakaan!
      Katsohan, juoppo, peiliin!

      • M1973

        Niin...kyllä se on vaan niin, että kannattaa hiukan miettiä,missä sitä viinapulloa kanniskelee tai missä kunnossa on.Ihan omaa syytäsi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1708
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1049
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe