tamagotchi jinsei versio 4

epätietoinen äiti

Tyttäreni sai jinsein ja ohjeet ovat minusta jotenkin puutteelliset. Tytär hoitaa sitä silloin kun laite pyytää, mutta otus on kuollut 2 kertaa neljän päivän sisällä. Otus tekee tarpeensa usein, mutta ei suostu syömään, kun kerran päivässä. Öisin pitää pausella laitetta. Oisko vinkkejä?

14

3829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole varma

Ohjeissa ei ole vikaa. Aina kun tyttäresi lähtee ulos/muualle, kun hän ei ota tamagottchiaan mukaan. Pyydä häntä laittamaan se pauselle. Tyttärelläni on menossa 6 sukupolvi, hän on onnistunut hoitamaan tällä tavalla. Aina kun lähtee tamagotchin äärestä pois laita pauselle ja yöksi se kannattaa laittaa myös pauselle. Mutta jos tämäkään ei auta kannattaa onnellisuus pitää korkealla.

• ap.

Pausella pidetty. Onko näin, että vauva ei voi leikkiä ihan heti? Meillä syö ( mistä tietää, kuinka useasti, sillä se itse ilmoittaa hyvin harvoin), kakkaa, mutta pelata ja ostaa ei voi. Kasvaessa ostaminen ja pelaaminen? Miten pidät onnellisuuden korkealla?

• iituli11v

Kun tamavauva syntyy, sille pitää syöttää 4 ruokaa. Sitten sillä pitää pelata yksi peli läpi.Jos tyttäresi EI pääse peliä läpi, syöttäkää tama 8 kiloiseksi(LB), ja pelatkaa uusi peli. Jatkakaa tätä kunnes tamavauva painaa 5 kiloa.(LB) jos tama on kipeä se täytyy hoitaa terveeksi. katso taman hyvinvointimittaria. jos kaikki sydämet ovat mustia niin tama voi tosi hyvin!!! Pelaa ja hoida sitä niin kyllä se kehittyy!!! Yöllä voit pistää paussille. Toivottavasti tästä oli apua!! Onnea taman hoitoon!!

• surullinen TamaZii

Mä oon surullinen, kun mun tekemässä tamafoorumissa on vaan viis käyttäjää tai jtn sellasta.

Haluun että joku ees kävis sielä...

...oikeestaa rekisteröitys sinne, ja osote on http://p3.foorumi.info/tamaforumi/

• Tamatuntija

Yöllä pausella pitäminen ei ole suotavaa silllä se kuluttaa pattereita ja otus käy itse nukkumaan jos kello on oikeassa.Otusta kannattaa hoitaa vaikka se ei pyytäisikään(varsinkin vauvaa).

• tottunut tamagotchin hoitaja

Hyvä epätietoinen äiti.
      Tamagotchi voi kuolla monin tavoin. Esimerkiksi, nälkään, vanhuuteen, sairauteen tai vaikka (ymmärtääkseni) lihavuuteen.
      Kun muistaa pitää taman tyytyväisenä, kylläisenä, sopivan painoisena ja terveenä, antaa taman nukkua yöt (tarkista että kello on oikeassa) ja laitaa pauselle kun ei sitä ehdi hoitamaan, niin taman pitäisi säilyä hengissä.
      Itselläni on ollut jopa 10. sukupolvi.
      Jos haluaa taman kehittyvän nopeasti on sen saatava nukkua. Toivottavasti tämä auttoi edes jotakuta. :)

• TamaZii
      • Tamojen ystävä jo 7-vuotiaa...

Niin,eli pause laitetaan niin,että painetaan a- ja b nappeja yhtäaikaa.Ja samalla tavalla myös pois.A-nappi on ensimmäinen nappi,ja B-nappi on toinen nappi. =)

• hanatchi
        Tamojen ystävä jo 7-vuotiaa... kirjoitti:

Niin,eli pause laitetaan niin,että painetaan a- ja b nappeja yhtäaikaa.Ja samalla tavalla myös pois.A-nappi on ensimmäinen nappi,ja B-nappi on toinen nappi. =)

voinko yhdistää infrapunalla kaksi tamagotchia, eri mallit kyllä. Toinen on 2 ja toinen 4.
        Jos ne voi yhdistää, kertokaa miten!

• HAuvuuulo

voi. jos laitat 2:seen sen homman että se toinen ois ykkönen. Ja kyllä toimii

• ?

Miten saaa tama vauvan. Kun toisen tamagotchin kanssa on jo kumppani. Osa sanoo, että pitää yhdistää present osion kautta ja tulee sitte josku lahjan sijalta vauva. Mut toiset taas sanoo, että 24 tunnin aikana sinne ilmestyy muna. Kumpaa uskoa vai ei kumpaakaan ????

• !

Jos ne on kumppaneita, niin sitä lahjan kautta saa joskus sitte vauvan. Esim mun kaverin tamagotchin kanssa tapahtu niin... eka siinä oli jotain ilotulituksia jne. sit synty kaks toisen tamagotchiin ja sitte se toinen lähti pois toiseen tamagotchiin. Niin ny ne elää vaan toss äitisä/issä huomassa, mut äiti7isä sitte häviää 24 tunnin kuluessa... Jos joku tarvii tietää.

• ♥TAMA RAKAS♥

Mulla on 5.5v en laita pausille vaan herään yöllä 5 kertaa 4,6,7,8 ja niin edelleen...
      Surullinen TamaZii:tulen mk!

• 3 4 5 ja 6 ver. omis

Riippuu versioista, mut tama-vauvan saa antamalla lahjan tarpeeks monta kertaa sille toiselle tamalle. Jos antaa kakkaa lahjaks, ni kannattaa odottaa vähän aikaa ennenku yrittää toisen kerran. En nyt muista, oliks se vaan noissa uusimmissa, mutta jos liian monta kertaa ne antaa kakkaa toisilleen lahjaks, ni niille syntyy vihasuhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      442
      3696
    2. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      120
      2734
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      3
      2431
    4. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      42
      2269
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      20
      2217
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      28
      2078
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1637
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      52
      1599
    9. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      76
      1580
    10. Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne

niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,
      Ikävä
      54
      1495
    Aihe