Rodos hotelli Katia onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista hyvät ja huonot muistot, kaikki kiinnostaa.Matka varattu heinäkuun puolestavälistä kyseiseen hotelliin.
Rodos Katia
4
2096
Vastaukset
- ...löytyy juttua...
Kreikka.net.Sieltä löytyy juttua Katiasta.Mä menen sinne nyt syksyllä neljättä kertaa peräkkäin,joten ei valittamista Katiasta!
- twinsboys
Hei,olin toista kertaa tänävuonna toukokuussa Rhodoksella hotelli Katiassa, se on pieni ja idyllinen, hyvä hotelli, henkilökunta on erittäin mukavaa ja ystävällistä, huoneet on siistit ja ihan hyvät,jos mahdollista valita niin ei kannata ottaa huonetta alimmasta kerroksesta, saimme valita huoneen jonka halusimme kun ei ollut ruuhkaa eli otimme saman huoneen kuin viime vuonna.Hotellissa on rakenteilla uusi respa jonka on määrä valmistua ensi vuonna, työt ei häiritse asumista! Pihalla on viihtyisä allaasbaari ja tietenkin pieni uima-allas,ympärillä on useita lepo lasseja auringon ottamista varten,biljardi sekä air hokkey peli, ja keinu pienille lapsille,baaria hoitaa Dimitri niminen kaveri, on oikein mukava ja ystävällinen.Hotellista saa hyvää ja edullista ruokaa lähi ravintoloihin verrattuna,poliisi asemaa vastapäätä olevaan ravintolaan ei kannata mennä syömään Ixiassa,siellä saimme kylmää ruokaa ja oli kohtuullisen kallista laatuun nähden.Keskustaan on matkaa muutama kilometri ja sinne pääsee kätevästi joko bussilla muistaakseni 1,80 eur/henk. tai taksilla noin 9 euroa/suunta, kannattaa käydä Colorado nimisessä discossa live musaa joka ilta,vastapäätä on hyvä grilli josta saa maukasta yö palaa! sekä suomalaisissa ravintoloissa Demis ja Albatrossi!karaoke joka ilta ja mukava henkilökunta,ja jos on iso nälkä kannattaa käydä seisovassa pöydässä,ravintola Danish corner rantakadulla,terveisiä vain kyseisille henkilökunnille terveisin.Hyvää ja antoisaa lomaa! Ari ja kurre
- TAKSI MANU
Niin, ja tänä vionna löydettiin Kurren kanssa ihana karaoke paikka nimeltä CARAMEL.
Paras äänentoisto, mittava karaoke luettelo Suomalaisia karaoke biisejä ( 5x niinpaljon kuin esim DEMI:ssä.
Lisäksi edulliset drinkit.
Suosittelen lämpimästi Caramelia.
Hyvää ja antoisaa lomaa!
t.Manu
- matkustelia16v
Hei! olin pari kolme vuotta sitten Rhodoksella tuossa hotellissa ja mukava se oli. Illalla oli jopa tanssijoita. Nähtävyyksiä maassa on paljon ja hyvät ravintolat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154