Otin Elisan vastaajan kännykkään. Mistä tiedän, että se on kytketty päälle ja mitä asetuksia minun pitää tehdä. Tällä hetkellä se pyytää näppäilemään puhelinnumeroni. Kun annan numeron, automaatti vastaa, että numerolle ei löydy vastaajaa. Tiedättekö kuinka kauan kestää Elisassa, että vastaaja tulee päälle.
Vastaajan
3
4912
Vastaukset
- entinen elisan kännyasiakas
Älä tee mitään....
Pääset omaan vastaajaasi, kun soitat omalla puhelimellasi numeroon 777.
Mutta älä tee mitää muutoksia vastaajan asetuksiin, sillä sit ku ne menee sekaisin nii o kiva. Se o aivan käyttövalmis tuollaisenaan.
korkeintaan muuta salasanaa ja tee oma tervehdys.
Ohjeet pitäs löytyä ainakin elisan nettisivulta. Kokeile Googlettaa sitä vaikka sanoilla Elisa vastaaja ohje, nii pitäs olla...
Olen joutunut soittamaan elisaan lankapuhelinvastaajan vuoksi ja tämä virkailija kyllä sanoi, että nykyää Elisalla ja muute kaikilla muillakin on vastaaja peruspalveluna. mutta sen säätäminen on aina riski, että se menee sekaisin, ku sitä ei kukaa enää anna säätää netissä. Se oliskin paljon.- ap.kysyjä
Kiitos viestistäsi. Ei taida vastaaja olla vielä päällä, kun soitan numeroon 777 niin siellä käsketään näppäilemään numeroni, jonka annan. Sen jälkeen sieltä vastaa naisääni, että numerolle ei löydy vastaajaa. Tätä on tapahtunut pari päivää, Onko minun puhelimeni asetuksissa jotain vialla vai eikö Elisa ole vielä kytkenyt vastaajaa. Ohjeet löysin Googlesta, kiitos niistä.
- dasofljsdlajfl
ap.kysyjä kirjoitti:
Kiitos viestistäsi. Ei taida vastaaja olla vielä päällä, kun soitan numeroon 777 niin siellä käsketään näppäilemään numeroni, jonka annan. Sen jälkeen sieltä vastaa naisääni, että numerolle ei löydy vastaajaa. Tätä on tapahtunut pari päivää, Onko minun puhelimeni asetuksissa jotain vialla vai eikö Elisa ole vielä kytkenyt vastaajaa. Ohjeet löysin Googlesta, kiitos niistä.
http://matkaviestinta.elisa.fi/public/elisa.do?id=hen_kohjeet_palvelut_lisapalvelut,help_page_0008.htm
Koitapas näin: tallenna numero 358 50 950 777 kännykkääsi kohtaan "Vastaajapalvelun numero" ja soita suorakuuntelulla (Nokian puhelimissa paina nappia 1, jossa on myös nauhurin kuva). Sillä pitäisi päästä suoraan vastaajaan.
Voit muuten ensin jättää itsellesi viestin vastaajaasi, niin että on mitä kuunnella...
Jos ei tunnu toimivan, soita aspaan. Elisallakin tapahtuu virheitä. Jos et ole käyttänyt vastaajaasi ollenkaan ja sulla on ollut liittymä n. kk ajan, voi olla että vastaaja on tippunut pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812