Vastaajan

aktivoiminen

Otin Elisan vastaajan kännykkään. Mistä tiedän, että se on kytketty päälle ja mitä asetuksia minun pitää tehdä. Tällä hetkellä se pyytää näppäilemään puhelinnumeroni. Kun annan numeron, automaatti vastaa, että numerolle ei löydy vastaajaa. Tiedättekö kuinka kauan kestää Elisassa, että vastaaja tulee päälle.

3

5051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen elisan kännyasiakas

Älä tee mitään....

Pääset omaan vastaajaasi, kun soitat omalla puhelimellasi numeroon 777.

Mutta älä tee mitää muutoksia vastaajan asetuksiin, sillä sit ku ne menee sekaisin nii o kiva. Se o aivan käyttövalmis tuollaisenaan.

korkeintaan muuta salasanaa ja tee oma tervehdys.

Ohjeet pitäs löytyä ainakin elisan nettisivulta. Kokeile Googlettaa sitä vaikka sanoilla Elisa vastaaja ohje, nii pitäs olla...

Olen joutunut soittamaan elisaan lankapuhelinvastaajan vuoksi ja tämä virkailija kyllä sanoi, että nykyää Elisalla ja muute kaikilla muillakin on vastaaja peruspalveluna. mutta sen säätäminen on aina riski, että se menee sekaisin, ku sitä ei kukaa enää anna säätää netissä. Se oliskin paljon.

• ap.kysyjä

Kiitos viestistäsi. Ei taida vastaaja olla vielä päällä, kun soitan numeroon 777 niin siellä käsketään näppäilemään numeroni, jonka annan. Sen jälkeen sieltä vastaa naisääni, että numerolle ei löydy vastaajaa. Tätä on tapahtunut pari päivää, Onko minun puhelimeni asetuksissa jotain vialla vai eikö Elisa ole vielä kytkenyt vastaajaa. Ohjeet löysin Googlesta, kiitos niistä.

• dasofljsdlajfl
        ap.kysyjä kirjoitti:

Kiitos viestistäsi. Ei taida vastaaja olla vielä päällä, kun soitan numeroon 777 niin siellä käsketään näppäilemään numeroni, jonka annan. Sen jälkeen sieltä vastaa naisääni, että numerolle ei löydy vastaajaa. Tätä on tapahtunut pari päivää, Onko minun puhelimeni asetuksissa jotain vialla vai eikö Elisa ole vielä kytkenyt vastaajaa. Ohjeet löysin Googlesta, kiitos niistä.

http://matkaviestinta.elisa.fi/public/elisa.do?id=hen_kohjeet_palvelut_lisapalvelut,help_page_0008.htm

Koitapas näin: tallenna numero 358 50 950 777 kännykkääsi kohtaan "Vastaajapalvelun numero" ja soita suorakuuntelulla (Nokian puhelimissa paina nappia 1, jossa on myös nauhurin kuva). Sillä pitäisi päästä suoraan vastaajaan.

Voit muuten ensin jättää itsellesi viestin vastaajaasi, niin että on mitä kuunnella...

Jos ei tunnu toimivan, soita aspaan. Elisallakin tapahtuu virheitä. Jos et ole käyttänyt vastaajaasi ollenkaan ja sulla on ollut liittymä n. kk ajan, voi olla että vastaaja on tippunut pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7220
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2607
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      110
      2241
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1628
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1129
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      44
      1029
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      1009
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      961
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      763
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      763
    Aihe