Limajuttuja seuraa :p
Viimeyönä tunsin ja huomasin ensimmäistä kertaa limatulpan irronneen; ällön näköinen limainen klöntti, tuntui aivan kuin jotain olis "lirahtanut" housuihin.
Mieleen nyt tuli että eikö se ole aikaisemmin irronnut?! Vai enkö vain ole huomannut sitä...?! Ei tollasta kyllä voi olla huomaamatta... Ellei sitten vessassa käynnin yhteydessä putoa... mutta tuskin on tähän asti joka kerta...
Ovis kuitenkin nyt lienee todella lähellä...?!
Tänään tai huomenna pitäisi siis mies kellistää makkarissa?! Muutoin meillä kyllä taitaa aika satunnaista olla toi peittojen heiluttelu eli siis kalenterista viis veisattu mutta jotenkin sitä vain näin kierron puolivälin tienoilla haluaisi ikään kuin varmistella...
Eräs gyne on kuulemma sanonut, että normaalikierrossa yhdyntöjä pitäisi olla kp10-15 välillä...
Kp on nyt 11/27-30 ja yk10.
Limatulppa ja ovis
3
3561
Vastaukset
- termit...
sekaisin...
Ethän sinä ole raskaana...- Danja80
Googletin vähän aiheesta tietoja mutta olisin kuitenkin toivonut asiasta kokeilta ajatuksia/tietoa.
"Ovulaatiolimaa voi edeltää ns. limatulppa, mikä tarkoittaa että kohdunsuulta irtoaa "klimppi", kun ovulaatio lähestyy".
Lähde: Perhesuunnittelun kotisivut
http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php - Danja80
Väännetään vielä pilkkua että mulla jäi alkuperäisestä viestistä toi "ns." pois eli kyseessä on siis ns. limatulppa jonka pitäisi irrota ennen ovista.
Mietin taas että kuinkahan paljon aikaisemmin toi irtoaa...? Voiko irrota muutamaa päivää ennen ovista?
Kun mulla tosiaan on vasta kp11 menossa ja viimeyönä nukkumaan mennessä toi lähti veks...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794