IP-kamera---Clas Ohlson

Joon@s

Tervehdys, toivottavasti tama juttu tulee oikeaan osastoon. Ostin C Ohlsonilta pari IP kameraa, nayttavat olevan AvipTekin valmistamia. Hyvia vempaimia ja hintakin suhtkoht edullinen. On vain yksi asia minka kanssa olen taistellut, eli en saa toimimaan e-mailin lahetysta kun liike- tai ulkoinen tunnistin halyttaa. Minulla on myos D-Linkin kameroita ja niissa homma pelittaa ilman ongelmia ja asetukset ovat aikalailla identtisia noissa Avipin laitteissakin. Viisautta ei loydy oheismateriaalista koska kayttohje on tosi pelkistetty ja AvipTekin websivu ei toimi. Meinaan etta onko joku hankkinut ko. laitteita ja tormannyt ehka samaan asiaan, ja vaikkapa saanut jutun toimimaan. Olisin suunnattoman kiitollinen informaatiosta etta pystyisin toteamaan onko vika laitteissa vai korvieni valissa. Kiitos ja Hyvaa Kesaa.

5

1727

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jejj

      Itseäni kiinostaisi hankkia IP-kamera, mut kaikki ovat olleet useita satoja euroja, joten paljonkos tuommonen maksoi?

      Entäs kuvanlaatu?

      • Joon@s

        Siella oli tyrkylla kaksi versiota, molemmat wlaniin, toinen sellainen missa on pimeanakoa ja liiketunnistus seka mahdollisuus liittaa pari ulkoista tunnistinta seka vaihtokosketin esim sireenia varten maksoi 160 egea ja toinen versio missa oli viela mahdollisuus liikutella kameraa kauko-ohjatusti maksoi muistaakseni 220 egea. Nama olivat siis Ideaparkin myymalassa, Tampereen keskustan myymalassa ei ko. vempaimia ole tarjolla eika CO:n luettelokaan niita tarjoa. En tieda miten kuvanlaatua kuvaileisin, itse hankin kamerat juuri tuon pimeassa kuvaamisen vuoksi ja siella hinta/laatusuhde on mielestani erinomainen.


      • jejj
        Joon@s kirjoitti:

        Siella oli tyrkylla kaksi versiota, molemmat wlaniin, toinen sellainen missa on pimeanakoa ja liiketunnistus seka mahdollisuus liittaa pari ulkoista tunnistinta seka vaihtokosketin esim sireenia varten maksoi 160 egea ja toinen versio missa oli viela mahdollisuus liikutella kameraa kauko-ohjatusti maksoi muistaakseni 220 egea. Nama olivat siis Ideaparkin myymalassa, Tampereen keskustan myymalassa ei ko. vempaimia ole tarjolla eika CO:n luettelokaan niita tarjoa. En tieda miten kuvanlaatua kuvaileisin, itse hankin kamerat juuri tuon pimeassa kuvaamisen vuoksi ja siella hinta/laatusuhde on mielestani erinomainen.

        Kiitoksia, täytyy viel miettiä ostaako tuommosen vai ei. Tuon lisäksi pitäisi ostaa tallennin jos tietokonetta ei viitsi jatkuvasti päälläpitää.


    • Rauno V

      minä sain ko. kameran lähettämään valvontakuvaa sähköpostiin, mutta etähallintaa ei ole saanut toimimaan. Ohjeet ovat pelkistetyt tai sitten laite on epäluotettava.

    • Tzemiä

      Olen aika tumpelo näissä hommissa, mutta kiinnostaisi hankkia etupihalle joku kamera minkä kuvan näkisi töistä. Kävin Klasulla noita vilkaisemassa, mutta asennus pelottaa. Onko kellään mitään kokemusta näistä kamerapalveluista:

      www.isoveli.eu
      www.wahti.fi
      www.elisa.fi/vahti

      Näyttäisi kaikissa tuo systeemi aika helpolta asentaa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe