Tervehdys, toivottavasti tama juttu tulee oikeaan osastoon. Ostin C Ohlsonilta pari IP kameraa, nayttavat olevan AvipTekin valmistamia. Hyvia vempaimia ja hintakin suhtkoht edullinen. On vain yksi asia minka kanssa olen taistellut, eli en saa toimimaan e-mailin lahetysta kun liike- tai ulkoinen tunnistin halyttaa. Minulla on myos D-Linkin kameroita ja niissa homma pelittaa ilman ongelmia ja asetukset ovat aikalailla identtisia noissa Avipin laitteissakin. Viisautta ei loydy oheismateriaalista koska kayttohje on tosi pelkistetty ja AvipTekin websivu ei toimi. Meinaan etta onko joku hankkinut ko. laitteita ja tormannyt ehka samaan asiaan, ja vaikkapa saanut jutun toimimaan. Olisin suunnattoman kiitollinen informaatiosta etta pystyisin toteamaan onko vika laitteissa vai korvieni valissa. Kiitos ja Hyvaa Kesaa.
IP-kamera---Clas Ohlson
5
1786
Vastaukset
- jejj
Itseäni kiinostaisi hankkia IP-kamera, mut kaikki ovat olleet useita satoja euroja, joten paljonkos tuommonen maksoi?
Entäs kuvanlaatu?- Joon@s
Siella oli tyrkylla kaksi versiota, molemmat wlaniin, toinen sellainen missa on pimeanakoa ja liiketunnistus seka mahdollisuus liittaa pari ulkoista tunnistinta seka vaihtokosketin esim sireenia varten maksoi 160 egea ja toinen versio missa oli viela mahdollisuus liikutella kameraa kauko-ohjatusti maksoi muistaakseni 220 egea. Nama olivat siis Ideaparkin myymalassa, Tampereen keskustan myymalassa ei ko. vempaimia ole tarjolla eika CO:n luettelokaan niita tarjoa. En tieda miten kuvanlaatua kuvaileisin, itse hankin kamerat juuri tuon pimeassa kuvaamisen vuoksi ja siella hinta/laatusuhde on mielestani erinomainen.
- jejj
Joon@s kirjoitti:
Siella oli tyrkylla kaksi versiota, molemmat wlaniin, toinen sellainen missa on pimeanakoa ja liiketunnistus seka mahdollisuus liittaa pari ulkoista tunnistinta seka vaihtokosketin esim sireenia varten maksoi 160 egea ja toinen versio missa oli viela mahdollisuus liikutella kameraa kauko-ohjatusti maksoi muistaakseni 220 egea. Nama olivat siis Ideaparkin myymalassa, Tampereen keskustan myymalassa ei ko. vempaimia ole tarjolla eika CO:n luettelokaan niita tarjoa. En tieda miten kuvanlaatua kuvaileisin, itse hankin kamerat juuri tuon pimeassa kuvaamisen vuoksi ja siella hinta/laatusuhde on mielestani erinomainen.
Kiitoksia, täytyy viel miettiä ostaako tuommosen vai ei. Tuon lisäksi pitäisi ostaa tallennin jos tietokonetta ei viitsi jatkuvasti päälläpitää.
- Rauno V
minä sain ko. kameran lähettämään valvontakuvaa sähköpostiin, mutta etähallintaa ei ole saanut toimimaan. Ohjeet ovat pelkistetyt tai sitten laite on epäluotettava.
- Tzemiä
Olen aika tumpelo näissä hommissa, mutta kiinnostaisi hankkia etupihalle joku kamera minkä kuvan näkisi töistä. Kävin Klasulla noita vilkaisemassa, mutta asennus pelottaa. Onko kellään mitään kokemusta näistä kamerapalveluista:
www.isoveli.eu
www.wahti.fi
www.elisa.fi/vahti
Näyttäisi kaikissa tuo systeemi aika helpolta asentaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113339Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202592Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571665- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 941292
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171047Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875