Pystyykö kotilonpoikasia lähettämään postissa näin kesäaikaan?
Vastaukset 6
- örkkimöö
Hyvin voi. Kotilo johonkin kovaan rasiaan. Rasian sisään vaikka salaattia evääksi. Itse pistän vielä rasian kuplamuovipussiin tai kirjeeseen jossa on kuplamuovia sisäpuoli. Muista rei'ittää rasia. Sitten vaan kuori kiinni, postimerkki reunaan osoitteen kera ja postiin. Tai jos kyseessä on jokin isompi kotilo, täytyy luonnollisesti olla suurempi rasia. Myös voirasia sopii isompien kotiloiden lähetykseen. Postarit tulevat sitten pikkusen kalliimmaksi. Samoin suuren määrän lähettäminen.
- .........
Kuka helvetin IDIOOTTI laittaa elävän eläimen postiin!?!??
Se on eläinrääkkäystä!!- nimimerkki ........:lle
Lol Ota selvää asioista vitun idiootti ennen kuin tuut aukomaan päätäs asioista mitä et tiedä. Pieniä kotiloja saa lähettää lämpimillä ilmoilla postissa HYVIN pakattuina, Niin etteivät ne voi lyödä itseänsä pakkauksen seiniin ja että niillä on ruokaa, Ja pehmustettu pakkaus. Talvella sen sijaan ei saa lähettää.
- feeeef
nimimerkki ........:lle kirjoitti:
Lol Ota selvää asioista vitun idiootti ennen kuin tuut aukomaan päätäs asioista mitä et tiedä. Pieniä kotiloja saa lähettää lämpimillä ilmoilla postissa HYVIN pakattuina, Niin etteivät ne voi lyödä itseänsä pakkauksen seiniin ja että niillä on ruokaa, Ja pehmustettu pakkaus. Talvella sen sijaan ei saa lähettää.
Ja lisäksi pitää olla myös ilmareikiä. Siinä sinulle tietoa...
- netu96
Tietty voi :)
- janina
oisko susta kivaa jos sut laitettais pimeään laatikkoon pariks päiväks ja se laatikko pomppis niin et sua sattuis ja kuori halkeais!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651720Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594