Postitus

akaattiiii

Pystyykö kotilonpoikasia lähettämään postissa näin kesäaikaan?

6

629

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örkkimöö

Hyvin voi. Kotilo johonkin kovaan rasiaan. Rasian sisään vaikka salaattia evääksi. Itse pistän vielä rasian kuplamuovipussiin tai kirjeeseen jossa on kuplamuovia sisäpuoli. Muista rei'ittää rasia. Sitten vaan kuori kiinni, postimerkki reunaan osoitteen kera ja postiin. Tai jos kyseessä on jokin isompi kotilo, täytyy luonnollisesti olla suurempi rasia. Myös voirasia sopii isompien kotiloiden lähetykseen. Postarit tulevat sitten pikkusen kalliimmaksi. Samoin suuren määrän lähettäminen.

• .........

Kuka helvetin IDIOOTTI laittaa elävän eläimen postiin!?!??
      Se on eläinrääkkäystä!!

• nimimerkki ........:lle

Lol Ota selvää asioista vitun idiootti ennen kuin tuut aukomaan päätäs asioista mitä et tiedä. Pieniä kotiloja saa lähettää lämpimillä ilmoilla postissa HYVIN pakattuina, Niin etteivät ne voi lyödä itseänsä pakkauksen seiniin ja että niillä on ruokaa, Ja pehmustettu pakkaus. Talvella sen sijaan ei saa lähettää.

• feeeef
        nimimerkki ........:lle kirjoitti:

Lol Ota selvää asioista vitun idiootti ennen kuin tuut aukomaan päätäs asioista mitä et tiedä. Pieniä kotiloja saa lähettää lämpimillä ilmoilla postissa HYVIN pakattuina, Niin etteivät ne voi lyödä itseänsä pakkauksen seiniin ja että niillä on ruokaa, Ja pehmustettu pakkaus. Talvella sen sijaan ei saa lähettää.

Ja lisäksi pitää olla myös ilmareikiä. Siinä sinulle tietoa...

• netu96

Tietty voi :)

• janina

oisko susta kivaa jos sut laitettais pimeään laatikkoon pariks päiväks ja se laatikko pomppis niin et sua sattuis ja kuori halkeais!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7475
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5414
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      259
      4635
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4525
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3267
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2368
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2194
    Aihe