Netrauta myy 62euroa/9l panssarimaali A:ta sävyttämättömänä. Rautakaupoissa hinta on satasen paikkeilla. Parilla pönikällä säästäisi siis noin 80euroa rahaa, mikä on PALJON.
Ajattelin ostaa maalin tuolta netraudasta, mutta en ole löytänyt paikkaa, mikä suostuisi asiakkaan maalin sävyttämään, eli sävyttävät vain maaleja mitä itse myyvät. Onko kellään pääkaupunkiseudulta tai lähistöltä kokemusta, kuka sävyttäsi?
Pelkkä sävytys, tekeekö kukaan
4
4992
Vastaukset
- palvellaan..
Tässä juuri huomaa eron kaupunkien ja pienempien paikkakuntien maalikauppojen suhteen. Suosittelen siis hakemaan sävypastaa pienemmältä paikkakunnalta missä tiedetään mitä palvelu on.
Itse olen usein antanut pelkkää sävytyspastaa asiakkaalle ja siitä pyytänyt sen verran korvausta minkä verran sävytys maksaisi. Ei ne pastat ilmasia ole..
Ja otathan huomioon,että koska ostat A-pohjaa niin se tarkoittaa sitä,ettet saa kuin vaaleita sävyjä.- ...
kyllä sävytetään omiakin maaleja. Taitaa olla teillä pk seudulla aika niuhoja rautakauppiaita. Lisäksi sisämaalit, jotka olen sävytyttänyt esim k-raudassa, ovat vaatineet niin vähän pastaa, ettei sävytys ole maksanut mitään. Eivät viitsi periä 5 senttiä...
- Alkuperäinen kirjoittaja
Juu, sävy "savun sininen" on kyllä tiedossa, sama kuin nykyinenkin katon sinertävän harmaa väri, ja se nimenomaan sävytetään A:han. Tarvii alkaa soitella lisää paikkoja läpi sitten, jos jossain onnistuu kerran.
Toki maksan sävytyksestä ja kyllä se rautakauppakin vielä sävytyksestä ottaa noiden A:n hintojen lisäksi, vaikka sieltä ostaisi tuon A:n. Hinta on jotain muutaman euron luokkaa tuolla 9l kannulle sävytyksestä.
Mielellään tukisi paikallista rautakauppaa, kun on sieltä kätevä hakea tavaraa, jota tarvii just eikä viikon päästä, mutta ei noilla hintaeroilla enää. Lattioita on tullut lakattua useamman huoneen verran hionnan jälkeen Tikkurilan uretaanialkydilakalla ja rautakauppa kiskoo yli TUPLAHINTAA tuosta. Rautakaupassa 2.7l kannu noin 50euroa, netraudasta 23euroa. Katteet kunnossa kyllä. No, ei se ole tyhmä jopa pyytää, vaan.. :) - verot
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Juu, sävy "savun sininen" on kyllä tiedossa, sama kuin nykyinenkin katon sinertävän harmaa väri, ja se nimenomaan sävytetään A:han. Tarvii alkaa soitella lisää paikkoja läpi sitten, jos jossain onnistuu kerran.
Toki maksan sävytyksestä ja kyllä se rautakauppakin vielä sävytyksestä ottaa noiden A:n hintojen lisäksi, vaikka sieltä ostaisi tuon A:n. Hinta on jotain muutaman euron luokkaa tuolla 9l kannulle sävytyksestä.
Mielellään tukisi paikallista rautakauppaa, kun on sieltä kätevä hakea tavaraa, jota tarvii just eikä viikon päästä, mutta ei noilla hintaeroilla enää. Lattioita on tullut lakattua useamman huoneen verran hionnan jälkeen Tikkurilan uretaanialkydilakalla ja rautakauppa kiskoo yli TUPLAHINTAA tuosta. Rautakaupassa 2.7l kannu noin 50euroa, netraudasta 23euroa. Katteet kunnossa kyllä. No, ei se ole tyhmä jopa pyytää, vaan.. :)myymistämme tuotteista..toisin kuin viron poika..ja se on tyhmä kuka maksaa yli 40e..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847