Netrauta myy 62euroa/9l panssarimaali A:ta sävyttämättömänä. Rautakaupoissa hinta on satasen paikkeilla. Parilla pönikällä säästäisi siis noin 80euroa rahaa, mikä on PALJON.
Ajattelin ostaa maalin tuolta netraudasta, mutta en ole löytänyt paikkaa, mikä suostuisi asiakkaan maalin sävyttämään, eli sävyttävät vain maaleja mitä itse myyvät. Onko kellään pääkaupunkiseudulta tai lähistöltä kokemusta, kuka sävyttäsi?
Pelkkä sävytys, tekeekö kukaan
4
5387
Vastaukset
- palvellaan..
Tässä juuri huomaa eron kaupunkien ja pienempien paikkakuntien maalikauppojen suhteen. Suosittelen siis hakemaan sävypastaa pienemmältä paikkakunnalta missä tiedetään mitä palvelu on.
Itse olen usein antanut pelkkää sävytyspastaa asiakkaalle ja siitä pyytänyt sen verran korvausta minkä verran sävytys maksaisi. Ei ne pastat ilmasia ole..
Ja otathan huomioon,että koska ostat A-pohjaa niin se tarkoittaa sitä,ettet saa kuin vaaleita sävyjä.- ...
kyllä sävytetään omiakin maaleja. Taitaa olla teillä pk seudulla aika niuhoja rautakauppiaita. Lisäksi sisämaalit, jotka olen sävytyttänyt esim k-raudassa, ovat vaatineet niin vähän pastaa, ettei sävytys ole maksanut mitään. Eivät viitsi periä 5 senttiä...
- Alkuperäinen kirjoittaja
Juu, sävy "savun sininen" on kyllä tiedossa, sama kuin nykyinenkin katon sinertävän harmaa väri, ja se nimenomaan sävytetään A:han. Tarvii alkaa soitella lisää paikkoja läpi sitten, jos jossain onnistuu kerran.
Toki maksan sävytyksestä ja kyllä se rautakauppakin vielä sävytyksestä ottaa noiden A:n hintojen lisäksi, vaikka sieltä ostaisi tuon A:n. Hinta on jotain muutaman euron luokkaa tuolla 9l kannulle sävytyksestä.
Mielellään tukisi paikallista rautakauppaa, kun on sieltä kätevä hakea tavaraa, jota tarvii just eikä viikon päästä, mutta ei noilla hintaeroilla enää. Lattioita on tullut lakattua useamman huoneen verran hionnan jälkeen Tikkurilan uretaanialkydilakalla ja rautakauppa kiskoo yli TUPLAHINTAA tuosta. Rautakaupassa 2.7l kannu noin 50euroa, netraudasta 23euroa. Katteet kunnossa kyllä. No, ei se ole tyhmä jopa pyytää, vaan.. :) - verot
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Juu, sävy "savun sininen" on kyllä tiedossa, sama kuin nykyinenkin katon sinertävän harmaa väri, ja se nimenomaan sävytetään A:han. Tarvii alkaa soitella lisää paikkoja läpi sitten, jos jossain onnistuu kerran.
Toki maksan sävytyksestä ja kyllä se rautakauppakin vielä sävytyksestä ottaa noiden A:n hintojen lisäksi, vaikka sieltä ostaisi tuon A:n. Hinta on jotain muutaman euron luokkaa tuolla 9l kannulle sävytyksestä.
Mielellään tukisi paikallista rautakauppaa, kun on sieltä kätevä hakea tavaraa, jota tarvii just eikä viikon päästä, mutta ei noilla hintaeroilla enää. Lattioita on tullut lakattua useamman huoneen verran hionnan jälkeen Tikkurilan uretaanialkydilakalla ja rautakauppa kiskoo yli TUPLAHINTAA tuosta. Rautakaupassa 2.7l kannu noin 50euroa, netraudasta 23euroa. Katteet kunnossa kyllä. No, ei se ole tyhmä jopa pyytää, vaan.. :)myymistämme tuotteista..toisin kuin viron poika..ja se on tyhmä kuka maksaa yli 40e..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668